Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 18201 til 18220 af 109300
-
Mundtlig Dansk - Prøveeksamen
ForumindlægYo whats up people of the world! Var til mundlig dansk prøve eksamen idag. 4 tal fik jeg. Ved ikke hvad jeg skal føle? Dum eller klog. Men faktisk tager jeg det ikke så tungt. Jeg ved jeg er bedre. Det var bare teksten der var ret tricky. Alle jer der har fået dårlige karakter, og føler sig h... -
Forkert/korrekt brug af ordsætning?
ForumindlægHejsa. Nogen der vil være så behjælpelige, at se om denne sætning er korrekt. Jeg synes selv, den lyder lidt forkert? Har ikke så godt styr på ordstilling i engelsk. Sætningen er følgende: But the father's responsibility has maybe not from the beginning been that careful - the father tries t... -
Reducer udtrykket
ForumindlægKan simpelthen ikke forstå hvad er det jeg gøre forkert , fordi resultatet skal give -2b(b+a) (a+b)(a-b)-(a+b)2=a2-b2-a2-2ab+b2=-2ab Er det rigigt? -
Side
ForumindlægHvad menes der med opgave b? Skal man finde siden MB? -
Vektorregning
ForumindlægIgang med opgave 2, som jeg finder en smule udfordrende, da der er gået lidt tid imellem kapitlerne. Men dette er mit bud, håber der er en venlig sjæl derude som vil kigge med og rette opgaven: 2) Vi bestemmer ligningen for den rette linje, der er ortogonal på m, og som går gennem cirklens ce... -
MATEMATIK!!!! Hjælp....
ForumindlægHej! Jeg har en opgave jeg simpelthen ikke kan finde en løsning på! Reducer:3√((x+y)^3*a^9*b^3)((x+y)*a^7*b^5) -
omvendt proportional
Forumindlæga og b er omvendt proportionale. A 5 -0,5 10 ? B -0,4 4 ? 1 Jeg har været inde på matlex for at finde ud af hvordan man gør,men det hjalp ligefrem ikke. Hvad skal der stå de steder hvor der er et ? ? -
lineær funktion
Forumindlægf(x) = 3x + b og punktet (1, -4) jeg skal bestemme b jeg har prøvet at sætte det ind i formlen y = 3( x-x1) -4= 3(x-1) har jeg rodet lidt rundt i formlen? -
Installation af textopo
ForumindlægNogle derude der har erfaring med et Latex-understøttet program der hedder Textopo? Jeg har problemer med at installere applikationen på Mac og har desperat brug for hjælp. Mvh Matias -
Fsa 2013 retstavning og læseprøve.
ForumindlægHej allesammen har lige været til prøve. Hvordan gik det med jer ? Personligt synes jeg at læseprøven var mega svær ! -
Find værdien. Nogle som har en metode til at løse sådan en?
ForumindlægHej "venner" jeg har en opgave som jeg skal løse som lyder sådan: Find værdien af A og B, når: A + B = 169 A : B = 12 A * B = 2028 og A - B = 143 Håber virkelig nogle har en metode til en løsningen :D -
Reducer udtrykket
ForumindlægHello, en meget simpel opgave som jeg ikke kan huske hvordan man løser: Reducér udtrykket: > (a-b)(a+b)+b(a+b)-a^2 Jeg har selv prøvet og kommet frem til dette: 2a+ab+b^2-a^2 Men er slet ikke sikker på om det er rigtigt, håber i kan hjælpe! PEACE -
HJÆLP TIL EN MOR
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte dette til engelsk. Jeg skal nemlig hjælpe en mor fra England. \n\nDet står helt klart af dine bekymringer at der er noget galt med din søn og at der skal sættes en stoppes ind med det samme. Du har en mistanke om at han, er i besiddelse af hash og ... -
Hjælp til grammatik...
ForumindlægHej.. ville blive rigtig glad, hvis nogen som var gode til engelsk gad sige til mig hva der er forkert i de her sætninger.. da jeg ikk er så god.Miranda is in a very difficult situation. The choice to be an adult when you are only 18 is not everyone there can manage it. The parents support her, b... -
vil i hjælpe mig at oversætte de her sætning please?
Forumindlæg1. Mange mennesker kan lide at til kysten, fordi de kan lide at svømme. 2. Andre foretrækker at tage i byergerne, fordi de hader at ligge i solen. 3. Peter er vældig god til at spille tennis 4. Hun begyndte at lave mad, da hendes mand kom hjem. 5. jeg blev færdig med at læse avisen. før fjensynet... -
Reducering
ForumindlægNogen der kan hjælpe med det her ? Ved slet ikke hvor jeg skal starte. Reducer udtrykket: a2 + 2ab - (a + b)2 og 2(a + b) / a2 - b2 -
uafhængighed
ForumindlægUi = omvendt U P(A Ui B Ui B) = Ø Er de tre hændelser så disjunkte? -
Isoler C
ForumindlægHvis jeg skal isolere c i dette udtryk, hvordan skal jeg så gøre? 2*(a-b/c) = (a-b)/c -
HJÆLP HJÆLP !!!!
ForumindlægHej :) Jeg har brug for hjælp til denne reduktions opgave: (a+b)2+2b(a-b) Tak på forhånd!!! -
Lineær funktion
ForumindlægHejsa derude. Jeg sidder med en opgave, der lyder således: Opstil regneforskriften for den linære funktion, hvis graf skærer andengradspolynomiets graf i (-1,y1) og (2,y2). Jeg er med på, at jeg skal finde ud af, hvad a og b er, før jeg kan opsætte regneforskriften, men hvordan finder jeg...
