Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 18241 til 18260 af 135334
-
Opgave 14.1 om Ekstra Bladet - Trojka Niveau B
ForumindlægHej. Nogle der har denne opgave omkring Ekstra Bladet. På Forhånd Tak -
Differentialkvotient mundtlig eksamen.
ForumindlægHej Til mundtlig eksamen har jeg følgende spørgsmål, som jeg skal lave en disposition til: "Du skal redegøre for begrebet differentialkvotient samt udlede differentialkvotienten for en simpel funktion efter eget valg. Desuden skal du bevise formlen for differentiation af et produkt.&qu... -
Bog i Kemi B-Niveau og multimedie fag?
ForumindlægHejsa alle sammen (:Jeg har et spørgsmål til jer som har haft kemi på B-niveau og eller har haft multimedie fag. Mit spørgsmål med hensyn til kemi B-niveau:Jeg ved godt at bøger afhænger lidt af hvilken skole man går på, men hvilken bog brugte din lærer til at undervise i? jeg kunne godt tænke mi... -
opg 5.003 B. find bla. forskrift
ForumindlægOpg 5.003 B i eksamenshæftet: Tabellen viser sammenhørende værdier af temp. T (målt i C) i en fryser og holdbarheden D (målt i døgn) af en rullepølse, der opbevares i en fryser. Temp T : -25 -20 -15 -10 holdbarhed D: 280 154 91 49 Det oplyses, at D med god tilnærmelse er en e... -
Dansk Eksamen Mundtlige
Forumindlæghej jeg har trukket fordybbelsesområde "Trykt Reklame" jeg skal finde en dansk trykt reklame som jeg kan skrive en synopse om og analysere osv så jeg kan bruge den til min eksamen. -
find a og b i hånden-eksponentiel vækst
ForumindlægHej. f(x)=b*ax, funktionen går igennem punkterne (2,20) og (4,80), find a og b? Jeg ville godt kunne gøre dette på lommeregneren, men hvordan kan jeg gøre det i hånden? på forhånd tak! -
Hjælp til eksamen mundtlig 9. klasse
ForumindlægHey people Skal til religions eksamen på torsdag. Er meget nervøs og vil gerne skaffe en god karakter hjem. Er der evt. nogen der har nogle gode udtryk og andre gode ting der kan bruges og gives gode point. Jeg har også lidt problemer med noget i mit pensum (bjergprædiken, kristendommen, Islam, ... -
Mængde beregning, hjælp! Kemi eksame!
ForumindlægHej jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan man løser kemi eksame spørgsmålet Når man har 2g Zn og 4g I2 hvormange gram ZnI2 bliver så dannet? Molarmassen for Zn er 65.54 g/mol og for I2 252.4g/mol ZnI2 er så 319 g/mol nogen der kan fortælle mig hvordan man gør og hvorfor? -
(Rumgeometri) Bestem k så vektor a og b er parallelle
ForumindlægHej folkens. Jeg sidder her og får grå hår på hovedet over denne opgave fra Matema10k A-niveau bogen. ----------------------------------------------------- Opg. 1.79 vektor a = (1,2,3) og vektor b = (1-k,-4,-6) a) bestem k så vektor a og b er parallelle b) beskem k så 2|a| = |b| -------------... -
en som er sød og kigge min engelsk igennem
ForumindlægGodaften allesammen. jeg har fået til opgave at skrive, om en film på engelsk. Håber virkelig der er en hjælpsom person, der gider at læse den igennem og rette mine fejl og evt give respons :) det vil virkelig være stort hjælp.. Films You Must See Every story starts somewhere, and Donna Jensen&rs... -
Opg 1023 voksende funktion og værdi for b
ForumindlægJeg har problemer med opgave 1023 i dette link: www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/STX_A_vejl_eks_opg.pdf Umidedlbart ville jeg sige, at man skulle differentiere funktionen og derefter sætte den lig 0, men b'et gør at jeg ikke kan få det til at lade sig gøre. PFT -
Rettelse af lille engelsk oversættelse.. (Shopping)
ForumindlægHejsa.. Er der ikke nogen, der lige gider at se på på denne oversættelse;Takker på Forhånd"Vi lever i en tid, hvor indkøb er blevet en fritidsbeskæftigelse. Moderne forbrugere er mere krævende end nogensinde, ikke mindst fordi de i forvejen har alt, hvad de har brug for. Det indebærer, at bu... -
Forskellen på chlorophyl a og b funktion i fotosyntesen
ForumindlægHejsa Jeg skal op til mundtlig Bioteknologi, og er igang med at forberede mig til et spørgsmål omkring planters produktion, og hvordan planter omdanner lysenergi til kemisk energi bundet i glukose. I bogen står der angivet, at i lysreaktionerne opfanges solens energi i kloroplasternes thylakoid... -
:( kilde kritisk?? Eksamen..
ForumindlægHej alle, skal op i historie på tirsdag :(Hvad betyder at holde sig kritisk til en kilde i historie?altså så vidt jeg har forstået det, kan man godt kritisere en kilde fra vikingetiden. Men hvad så med en kilde fra kinashistorie, f.eks. "Åben erklæring om sultestreke" eller "Spurve... -
Eksamens opgaver i matematik
ForumindlægHej..Jeg vil gerne hører om der er en side man kan se nogle opgaver fra bogen "eksamensopgaver i matematik"???jeg synes vi har fået opgaver som er meget sværer, det handler om differentialregning, og vi er lige begyndt, så derfor spørge jeg jer om der findes en side hvor man kan se hvor... -
Dansk eksamen torsdag!
ForumindlægHej alle. Jeg skal bruge en analysemodel til fortolkning af en novelle. Så hvis i kender et sted eller selv har arbejdet med teksten "Huset" af steen langstrup :) mange hilsner michelle line -
EKSAMEN I MORGEN ! UFORSTÅELIG SÆTNING !
ForumindlægHej .. Er der nogen som kan hjælpe mig med at forstå denne her sætning ? "Ausserdem habe ich hier viele Freunde gefunden, die ich mir selbst verdient habe und die nichts on dem guten Namen meiner Familie in Indonesien" tak på forhånd . -
24 timer eksamen hjælp NU
ForumindlægJeg har lige trukket: Energiomsætnig som emne. 1. Man skal lave en præsentation af energiomsætning. Giv herunder eksempler på energiomsætninger der involvere elektrisk energi. 2. Energibevarelse, energiproduktion, effekt, nyttevirkning, energikilder, energiforbrug. HJÆLP - hvad skal jeg inddra... -
24timers eksamen lys
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige været oppe at trække. Jeg fik emnet lys:( Stikord: bølgelængde, afbøjningsvinkel, gitterkonstant, linjespektrum, rødforskydning, galakser. Forsøg: stofidentikation af stoffet i en elsparepære. Jeg ville høre om der er nogen der har nogle gode ideer til fremlæggelsen... -
Eksamens spørgsmål i kemi
ForumindlægHey jeg skal til natur fags eksamen og jeg har fået et spørgsmål der lyder. Vis hvordan man kan beregne CO2 belastning under forbrænding af et kg træ (C6H12O6) HJÆLP!!!!!!
