Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 18341 til 18360 af 22366
-
oversættelse
Forumindlæg1. Er roch nach Tabak 2. vieleicht hat er seinen Job verloren 3. sie haben direkt zu Frankfurt geflogen 4. sein Familie ist aus ihr Heimatland geflücht 5. Sie zog erst in das Nachbarland, aber später sind sie weiter gezogen 6. Die Eltern hatte zu erziehen ihr Kinder streng beschliessen 7. aber fa... -
Deskriptiv statestik
ForumindlægHej SP Jeg har i lang tid haft problemer med at forstå, hvad definitionen på varians, spredning og outlier er. Så mine spørgsmål er: 1. Hvad er en varians? 2. Hvad er en spredning? 3. Hvad er en outlier? 4. Hvad fortæller disse tre størrelser? Tak på forhånd -
Henry Briggs
ForumindlægGodaften Kan en person give mig en forklaring på, hvordan Henry Briggs fandt logaritmen til 2? Og hvad differensmetoden bestod af? Dog vil jeg være tilfreds, hvis jeg bare fik svar på det første spørgsmål. Fortsat god aften -
Hvad går opgaven ud på?
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl om hvad opgave beskrivelsen, som er vedhæftet under beskeden går ud på. Skal man angive hvilke præpositioner der er i hver sætning og derefter oversætte sætningen?..eller? - Jeg er har en ekstra spørgsmål: Skal man altid undgå at skrive that(at) i en engelsk sætning... -
Opgave med termodynamik, bestemmelse af delta(H)
ForumindlægHej, jeg sidder fast med følgende opgave, jeg skal vel benytte van't hoffs ligning, eller kan jeg godt bare aflæse delta H og S direkte fra forskriften -
Malerianalyse
ForumindlægHej SP - er der muligvis en der ligger inde med en færdig malerianalyse af Pété Champétré (Dirck Hals) Hilsen en depserat pige! -
Førnutid på dansk
ForumindlægHej Har brug for hjælp til tiderne på dansk. Sætningen lyder: “drengen cykler i skole” Denne sætning kan jeg forstå er i nutid. Datid - “drengen cyklede i skole” Næste sætning volder mig tvivl... hvilken sætning er førnutid, og hvilken tid er den anden sætning ? “Drengen er cyklet i skole”... -
kemi
Forumindlægnogen der ksn forklar mig opgave b hvorfor dividere man med 10^-14 -
Ondskab i religion
ForumindlægHvordan kan der være ondskab i verden, hvis Gud er god? Og er der onde handlinger/hensigter, eller fysisk psykisk? -
Hjælp til AT2019
ForumindlægHej :) Nu er det tid til at skrive den sidste AT opgave for mig og denne gang er emnet "Havet". Og jeg kunne godt bruge noge hjælp til at finde på fag og underemner. Jeg har tænkt på at skkrive om "Atlantis" i oldtidskundskab, men jeg ved ikke hvilket andet fag der kunne pa... -
Niveauopdeling i folkeskolen
ForumindlægHej alle :-) Her den anden dag, havde jeg og nogle andre en lille debat, om hvorvidt det ville en god ide med niveauopdeling i folkeskolen? Hvad synes I? For eller imod? ;-) -
Mål for snit?
ForumindlægMåske et mærkeligt spørgsmål, men ikke desto mindre et spørgsmål om noget, som jeg har indtryk af, at mange gør sig tanker om:Hvilket gennemsnit er det dit mål at få ? -
Ny Alliance
ForumindlægHvad går det nye parti ind for? Jeg ved kun at de vil have skatten ned på 40 % og stramme udlændinge-politikken. -
SRP: Jeres Emne?
ForumindlægHvad skriver I om i SRP? Jeg ved at en del 3g'ere skriver SRP her op til jul, så lad os dele det med hinanden... Jeg skriver om reaktionskinetik i mat og kemi. I mat kommer jeg ind på seperation af de variable og mere indviklede differentialligninger, i kemi er det nogle forsøg med enzymer ... -
Nomineringer herinde i SP
Forumindlæghehe.. Jeg holder lige en times pause fra alt den eksamens stof jeg skal igennem, :P så tænkte på at lave sådan en nominering herinde i SP :D hvem synes I er den mest aktive bruger: Smukkeste bruger: klogeste bruger: Irriterende bruger: hjælpsomme bruger: (Hvis i synes dette er en dum ide s... -
Logaritmer
ForumindlægJeg har aldrig forstået forskellen mellem log og ln. Hvorfor bruger vi ln og e? -
Polære koordinater
ForumindlægThe 2-body-problem. Hej alle derude. jeg er i gang med at lave SRP, og jeg har om det nye verdensbillede i renæssancen. Jeg kæmper med beviserne for Keplers 3 love ved brug af Newtons 2. lov. Jeg har været igennem alle beviserne, men jeg vil gerne uddybe dem mere ved at inkludere the ... -
HJÆLP TIL AT RETTE TYSK!
ForumindlægHej, kan nogen søde sjæle herinde hjælpe mig med at rette min tysk aflevering? "Petticoat und Milchbar, Beispiel eines Mädchenlebens" ist geschrieben von Ingrid Schmidt. Sie erzählte von ihrem Leben als sie jung war. Sie erzählen dass ihre Familie war eine typische Flüchtlingsfamili... -
afsætning
Forumindlæghttp://peecee.dk/?id=6506 http://peecee.dk/?id=6507 http://peecee.dk/?id=6508 http://peecee.dk/?id=6509 http://peecee.dk/?id=6510 http://peecee.dk/?id=6511 http://peecee.dk/?id=6512 http://peecee.dk/?id=6513 Opg. 2,3 1. Forklar, hvilke medfødte behov familien kan få dækket ved sommerhuskøbet. 1... -
Raket
ForumindlægOpgaven lyder: "Find the maximum height reached by the rocket. Ignore air resistance and assume a constant acceleration due to gravity equal to 9.80 m/s2." Oplysning: "A rocket, initially at rest on the ground, accelerates straight upward from rest with constant acceleration 53...
