Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 18381 til 18400 af 40404
-
kan ikke komme videre!
Forumindlægnogle som der kan give mig informationer om den franske revolution altså under ludvig den 16? -
% udgør
ForumindlægHej! Nogen der kan hjælpe med det her: Hvor mange % udgør fx.: 5 af 25 eller 16 af 960? På forhånd, tak. -
Engelsk rettelse
ForumindlægNogen der har tid til at rette noget engelsk tekst som er ca. på 16 linjer -
Geometri og omkreds
ForumindlægHej, hvordan vises det at Anette har ret? På forhånd tak Er det ikke sådan her: 5a=80 a=16 -
er der en sød og venlig sjæl der vil rette min opgave??
ForumindlægOpgaven er vedhæftet... :-) det er opgave 16... den ligger på andet ark På forhånd tak -
hjælp!
Forumindlæg10 + 24 : 4 = ? jeg fik det til 16? og 8 ,5? -
EKsponentiel funktion
ForumindlægHEj Hvad svarer "a" til i denne eksponentielle funktion? 16*e-0,16*v -
Matematik aflevering - svar hurtigt, tak :)
ForumindlægHvordan løses opgave 16? Ved at svaret er -2 men forstår ikke hvordan man finder frem til det? -
Redoxreaktioner bromat
ForumindlægNogen der kan hjælpe. Kg med spg. 15, 16 og 17? -
Hjælp
ForumindlægKan i hjælpe mig med de her? 1. 1/3 + 3/5 = 2. 16- 4 1/8 = -
7 sætninger om Tid
ForumindlægJeg fik til opgave at besvare de følgende 7 spørgsmål med hele sætninger. Mine svar står sammenskrevet med spørgsmålene. Håber nogen vil se på, om mine svar er velformulerede (: 1 ¿A qué hora abren y cierran las tiendas los días laborables? (Hvornår lukker og åbner butikkerne på arbejdsdage?) - ... -
En lille tyskoversættelse
ForumindlægGuten tagHar en lillle tysk opgave her... hvis der var nogen som var knald gode til sproget kunne det være fedt hvis man gad lige kigge det hurtigt igennem for fejl:"In Deutschland gibt es große Interessen für Natur und Gesundheit. Man forscht in alternativ Medizin, und auch allgemeinen Ärzt... -
Sætning, der står i dativ? Hjælp til mening med sætning, 24 timers eksamen
ForumindlægHej. Jeg er i gang med min 24 timers tysk eksamen, og jeg er stødt på en sætning, som jeg har svært ved at finde ud af hvad betyder i min tekst. "So geht das natürlich nicht! Das wirst du einsehen, Esther. Eine Schülerin, die den Führer nicht grüsst, vielmehr, die gar nicht das Recht hat, ... -
Hossbach-notatet
ForumindlægJeg skal snart op i historie, men jeg har problemer med helt at forstå Hossbach-notatet, fordi jeg synes det er indviklet. Er der nogen, som kan give mig et referat af teksten/kilden, samt en analyse? Jeg har kilden fra "Mellemkrigstiden og 2. Verdenskrig 1919 - 1945. Det ville være rart hvi... -
Vurdering af stil FSA 2005
ForumindlægHeyJeg har jo været op til skriftlig dansk FSA som alle andre 9. klasser har! Jeg ville blive glad, hvis nogen kunne læse den igennem og komme med en vurdering af den!Opgaven var med i FSA hæftet maj-juni 2005, nr. 2:Et skibsforlisForestil dig, at du er journalist på en avis, som planlægger en ar... -
geometri
Forumindlægkan nogen hjælp mig, til at løs punkt b i opgaven er lidt i tvivl i en trekant ABC er lABl=8, lBCl=12 og lACl=16 a) bestem vinkel A: a= cos^-1 ( 16^2+8^2-12^2 / 2*16*8)= 46,57 fodpunktet for højden fra B kaldes H b) bestem arealet af trekant ABH. ? -
Klage over lærer og karakter?
ForumindlægHej SP, jeg overvejer, om dette er en klage værd, eller om jeg bare skal lade det ligge: Jeg fik min årskarakter i idræt, som var 00. Jeg er ekstremt dårlig til faget, men vil gerne have mit 02 eller 4 tilbage, fordi det trækker snittet ned - især, nu hvor karakterne risikerer at blive overført.... -
integralregning
Forumindlæghej en venlig sjæl der vil hjælpe ?? grafen for funktionen givet ved f(x) = k * kvadr(x) afgrænser sammen med x-aksen og linjerne med ligningen x=4 og x=16 et område der har areal 1120/3. Find k. Hvordan gør jeg ??? Pleasee hjælpp :) -
Hvilken uddannelse skal jeg vælge?
ForumindlægHej allesammen! Jeg står lidt i vildrede om, hvilket studium jeg vil ind på. Da jeg var mindre, ville jeg gerne være journalist, og efter jeg kom på gymnasiet, var drømmen at læse statskundskab. Men jeg er kørt træt i begge fag - og står derfor her i 3.Gs eksamensperiode og behøver lidt vejlednin... -
calciumionindholdet i mælk
Forumindlæghey :)skal snart til at skrive en rapport i kemi om calciumionindholdet i mælk... men jeg mangler lidt baggrundsviden, så jeg tænkte at det kunne være at der var en som vidste hvor jeg kunne finde noget om det... for der er nogle af beregningerne og noget af teorien jeg ikke er helt med på...på f...
