Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 18421 til 18440 af 19042
-
Impedans hjælp
ForumindlægHej! Jeg har lidt af et problem i en opgave.. men skal udregne Impedansen, men jeg ikke helt hvordan jeg skal gøre, for mig ser det ud som at der mangler oplysinger, fordi jeg får ikke at vide hvat R eller I er. Jeg har vedhæft et billede af opgaven. p.s jeg har regnet mig frem til at selvindu... -
Hader min mat lærer!
Forumindlægfor 4 måneder siden, fik jeg stort set 10 og 11 i mat, men efter at vores gamle lærer er kommet tilbage er mine karakter faden, får kun 8 og 9 jeg er yderst nervøs og føler mig usikker, jeg har aldrig haft det sådan før :( er det bare mig der har det sådan? Så er der også lige det med at hun mås... -
Her kan I blære jer i fred:o)
ForumindlægNår man læser de forskellige indlæg her på studieportalen.dk fornemmer man at folk ikke helt kan lade være med at komme med små kommentarer om hvor godt, det er gået dem til deres ekssamen. Det er temlig træls, for når man ikke selv har været oppe endnu, er det sidste man gider høre på, hvor godt... -
Lynhurtig hjælp søges om finanskrise og ledighed
ForumindlægJeg sidder til min 24 timers forberedelse og har trukket den Økonomiske krise. Jeg er vanvittigt dårlig til økonomi, men sidder og prøver at opstille mine foreløbige problemstillinger. Mine tekster handler om; - hvornår krisen kan forventes at slutte og hvorfor - om regeringen burde kunne have ... -
Jura VS. HA (jur)
ForumindlægHej! Jeg er netop blevet optaget på jura, som jeg helt sten sikkert ville ind på, og jeg blev så glad da jeg blev optaget, fordi jeg slet ikke vidste, om mit snit var højt nok. Nu er jeg dog lidt i tvivl om, om jeg skulle vælge HA (jur), fordi jeg altid har drømt om at bo i udlandet, arbejde i ... -
seriøst 200kr
ForumindlægOk måske er jeg helt ublu her.... Men hvad dælen får en ufaglært studerende til at forvente 200kr sort i timen for lektiehjælp.. Er det virkelig hvad man skal af med for at få Matematik A Det modsvare jo en løn på godt 700.000 før skat for en færdiguddannet...hvor mange får lige det... -
Ny Alliance
ForumindlægHvad går det nye parti ind for? Jeg ved kun at de vil have skatten ned på 40 % og stramme udlændinge-politikken. -
Job: Bedste løn!
Forumindlæg1) Hvilken uddannelse skal man tage, hvis ens mål med livet er at tjene en masse gode penge og leve i luksus? Kom gerne med mange bud på forskellige uddannelser! 2) Hvad betyder/betød mest for dig, når/da du vælger/valgte uddannelse/n? Interesse Løn Popularitet Stilling Eller andet? Svar ærl... -
Sexisme på studi
ForumindlægJeg er efterhånden ved at være dødtræt af dette forum. Folk påpeger at de hjælper de kønne piger, der uploader fotos af sig selv, andre laver skønhedskonkurrencer så man kan vinde en trekant osv. Det er totalt nedgørende, og det irriterer mig at skulle læse det sexistiske lort konstant. Styr dog ... -
cand.polit eller cand.scient.oecon ?
ForumindlægHej Forum. Jeg er i gang med det tredje og sidste år på hhx-uddannelsen. Her har jeg studieretningen matematisk-økonomisk, da jeg meget godt kan lide fag som matematik, virksomhedsøkonomi, finansiering og international økonomi. Jeg regner med at flytte til København allerede næste år og starte på... -
Fsa prøve. - Skibet Vædderen
ForumindlægHej :-) Jeg håber at i kan hjælpe mig med min afl. for jeg er kørt fast. Opgaven lyder sådan: Hvor mange døgn sparede skibet Vædderen ved at sejle gennem Panamakanalen i stedet for at sejle neden om Sydamerika. Jeg har tideligere fået oplysningen at turen gennem kanalen varede 13 døgn. Jeg har og... -
Kinins opbygning
ForumindlægJeg skal redegøre for kinins opbygning. Den har molekylformlen C20H24N2O2. Jeg har vedhæftet et billede af strukturfomlen. Derfor skal jeg finde karakteristiske grupper, hydrofile/hydrofobe grupper, chirale centre, og muligvis noget med isomeri. Indtil videre har jeg fundet en ether, hydroxygrupp... -
Flere kandidatgrader?
ForumindlægHej alle. Jeg er pt. HA(jur)-studerende på CBS. Jeg overvejer mine fremtidsmuligheder i øjeblikket. Jeg vil helt sikkert gerne arbejde inden for revisorbranchen, således at jeg kan blive statsautoriseret revisor. Jeg tænkte på, at hvis nu jeg tager og får en cand.merc.jur - hvordan er så mine mul... -
parallelforbindelser
ForumindlægHej SP her er en opg. i elektroteknik håber i gider hjælpe :) http://postimg.org/image/bqk1s5rwv/ tak på forhånd -
Forskellen på CBS og Niels Brock?
ForumindlægJeg har tænkt mig at studere økonomi efter gymnasiet som jeg afslutter om 2 år. Jeg har i den forbindelse kigget lidt rundt på både København Universitet, Cbs og Niels Brock. De har alle tre økonomiorienterede retninger, og i den forbindelse tænkte jeg på hvad den egentlige forskel på dem er. Jeg... -
Hvad menes der med "restriktionen af f"?
ForumindlægHej jeg har en opgave hvor jeg ikke helt forstå selve spørgsmålet. Hvad skal der forstås ved "restriktionen af f"? Opgaven er vedhæftet:)) -
Geometry
ForumindlægJeg skal brug hjælp til min matematik opgave faglige del 1 og del 2 -
Rettelse af udsnit fra opgave
ForumindlægHej allesammen!Ville høre om der var nogen, som lige ville kigge et uddrag af min sso i engelsk A igennem. På forhånd mange tak! John R. Seeley:John R. Seeley is a professor was Cambridge University. He published a book in 1883, were he among other things puts up two views on the Empire which he ... -
Et værktøj til Studieretningsprojektet
ForumindlægVi bevæger os med hastige skridt mod december måned, som tager imod med klip, klister, hygge og godter. For mange 3. årselever markerer december måned dog også det store Studieretningsprojekt, som skal afsluttes inden julegåsen kan fortæres med god samvittighed. Når startskuddet går betyder det... -
Skriftlig Eksamen 2009, Samfundsfag A
ForumindlægHey Det kan da ikke passe jeg er den eneste som har valgt at lave opgave C i den individuelle del. Er der nogen som har lavet den der eventuelt havde lyst til at kigge min igennem? Hvilke teorier har I selv brugt? I må gerne komme med kritikpunkter og en egentlig vurdering af min aflevering.
