Søgning på: to keep the faith. Resultater: 18421 til 18440 af 18613
-
Grammatik
ForumindlægHej, jeg sidder og er ved at kvæles i dette grammatik. Jeg stiller de spørgsmål op som jeg har og fortæller min opfattelse. Ret mig endelig hvis jeg er forkert på den. Spørgsmål 1 To have - At have Bøjningen i førdatid ( som betyder havde haft) denne hedder had had som der står så fint i mit h... -
SRP. aerodynamik og kræfter i et flyver
ForumindlægHej folkens. Jeg er i gang med at skrive SRP-opgave omkring aerodynamik og kræfter i et flyver. et af mine 3 spørgsmål lyder følgende lav en analyse af den samlede kraftpåvirkning af flyet i forskellige højde og evt. ved forskellige hastigheder. Til dette er jeg begyndt at beregne lift i en boe... -
Er der nogen der kan omformulerer denne tekst?
ForumindlægTekstens opbygning er typisk for sin genre, nemlig jobannoncen. Overskriften fortæller kort og præcist, hvad der søges (”teacher of Maths”) og af hvem (”Basildon Academies”). Derefter besvares spørgsmålet, hvornår tiltrædelse ønskes (”required September”). Den ... -
Projektopgave om den 2. Verdenskrig
ForumindlægJeg går i ottende klasse, og om et år skal jeg altså til FSA. Jeg har allerede på nuværende tidspunkt gjort mig nogle tanker angående den projektopgave som skal "laves", og jeg har allerede på nuværende tidspunkt fundet det emne jeg vil arbejde med: "Den 2. Verdenskrig". Baggr... -
Filosofisk Essay
ForumindlægVi har i min klasse fået stillet den opgave at skulle skrive et filosofisk essay, der tager udgangspunkt i de - filosofiske -tanker man gør sig før man sover. Derved er jeg således frit stillet til at skrive et filosofisk essay, om faktisk talt lige det jeg har lyst til, så længe det bærer oversk... -
Karakterer!!! Superstudent
ForumindlægHej, jeg læste sidst i avisen, at der på studenterbeviset, når man er færdig i gymnasiet, vil være 37 karakterer. Kan det passe?Fx, hvis jeg nu fik 9 i kemi i 1.g, men ikke kommer op til eksamen i det, gælder det så, at 9-tallet føres over som både eksamenskarakter og årskarakter. Altså, at man h... -
Jeres computer-blækregninger....
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig, at I der laver blækregning på computer, ligger nogle eksempler ud på nettet, så jeg kan se det endelige resultat, ved brug af de forskellige resultater.Herinde anbefaler de fleste LaTex, men før jeg går i gang, ville det være rart at se om det er noget, der kan bruges. -
skriflig dansk 2004!
ForumindlægJeg vil gerne høre hvad i har fået? Det er formentlig de samme censorer som retter vores stile? Jeg plejer at få 9 eller 10 normal, men min eksamenstil gik et 6, godt var den ikke så god som normalen, men jeg mener absolut den er mere værd end 6 :S! Er i tilfredse med jeres karakter? Nedenstående... -
Folkeskole- vs. gymkarakter
ForumindlægHej! Er lidt nysgerrig.. :) Har I erfaring med om man hhv. falder/bibeholder/stiger i karakter når man skifter til gymnasiet. Jeg har hørt lidt af hvert, dog mest at man falder. Jeg fik et snit på 10,5 med en nogenlunde middel indsats. Nogen, der har prøvet det sammen ca.? Hvad vil I tro jeg får ... -
PLEASE HELP ME
Forumindlæghej er her nogle søde mennesker som gider at hjælpe mig mednogen af de her opgaver...de fire parrenteser er en stor parrentes og stjernen er gange tegn... 1)(1 _ 1) * 3 = (3 4) 42) ( 1 _ 1) : (3 _ 1) = ( 7 5) (4 2) 3) 3 : ( 1 _ 1) = ( 2 3) 4) 13 _ ... -
Kemi nørd søges
ForumindlægHejsa.. Var du en af dem der var rigtig rigtig hård til Kemi? Fik du karakter omkring 10 eller 11? Var du kanon til at skrive noter? og kan du forbinde faget med en computer..Så er det lige dig jeg har brug for til et rigtig spændende projekt. ..Er du nørd på den fede måde så skriv til mig på adr... -
Opstart af VU-Vejle
ForumindlægHey...Ja, dette er reklame, og det rager mig en blikspand, hvis nogle ikke vil finde sig i det. Trælse kommentarer bedes i holde for jer selv.I aften er der VU-MØDE i Bygningen i Vejle kl. 19.00. Jeg opfordrer alle de fornuftigt tænkende brugere af Studieportalen.dk - altså borgerlige - at møde o... -
Latex - sidehoved
ForumindlægHejsaJeg er gået igang med at lege lidt med Latex, er så stødt på et problem.Kan man lave et sidehoved i Latex?? Altså noget lignende word, hvor jeg kan skrive Navn FAG dato AFleveringens navn-------------------------------------------Kan dette lade sig gøre???Hv... -
Hvorfor?
ForumindlægHvordan kan det være, at man ikke kan forstå noget, når det er muligt at forstå? Hvis I synes jeg er skør, er det jer, der ikke forstår mit spørgsmål. -
Numering af referencer, samt hyperlinks referencer
ForumindlægHej Alle Håber virkelig der er nogen der ude der kan hjælpe mig Min preamble ser således ud (noget af den): \documentclass[a4paper,11pt,fleqn,twoside,openright]{memoir} \usepackage{natbib} \bibpunct[,]{[}{]}{;}{a}{,}{,} \bibliographystyle{bibtex/harvard} \usepackage... -
Natvægterstaten
ForumindlægDet er min opfattelse at der er en del aktive liberalister herinde. Derfor vil jeg benytte chancen for at lufte de tanker som er meget almindelige på det gymnasium hvor jeg går. Her er der meget få af 'jeres slags' (vi havde en afstemning efter en paneldebat op til valget... 40% stemte SF... -
Hvilket skole går du på?
ForumindlægMåske er det ikke et passende spørgsmål her på studieportalen, men jeg prøver alligevel..Jeg går i 3g og er snart færdig.., men jeg har tit tænkt på om jeg nogle gange har skrevet med nogle fra mit gym her på studieportalen - uden jeg selv ved det..Så - jeg synes vi alle lige skal skrive hvilket ... -
Fysik/Kemi 9. klasse
ForumindlægNogen der ved hvad man kan lave af forsøg, eller smarte ting man kan fortælle censor, omkring disse nedenstående emner??? KalkSyreSalteInduktionTransformationAtomfysik (Alfa, Beta, Gamma...)... Alle kom med forslag og imput... :D- Hvis nogen har nogle noter, vil jeg også med glæde modtage dem..P... -
Nogle der gider at rette min tekst om Beckham og Victoria samt gøre sproget finere...
ForumindlægHej... Ja nu er jeg tilbage med alle mine tysk tekster, jeg håber i vil se dem igennem og i må meget gerne gøre sproget finere lige som i gjorde ved mine engelske tekster. Når jeg skriver i godt må gøre sproget finere er det dels fordi det kommer til at lyse mere tysk agtigt, og at grammatikken k... -
hvad ønsker i jer i studentergave
Forumindlægjeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal ønske mig.. har lige haft fødselsdag.. så ønsker mig ikke så meget.. så ville lige se om jeg kunne blive inspireret
