Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 18761 til 18780 af 101533
  • Vektorer!

    Forumindlæg
    Punktet C deæer linjestykket AB i forholdet 2:1 Bestem koordinaterne til punktet C (der kab være to muligheder, det ved jeg) A = (9,-2) B = (2,5) Hvordan løser jeg dog denne opgave?
  • ligning i plan

    Forumindlæg
    Her derude, Når man skal lave en ligning i planen om til ax+b, hvad gør man så? Man tager vel udgangspunkt i: ax+by+c=0 og isolerer y: y= (-ax/b)-(c/b) Men hvordan komemr jeg videre? på forhånd taak.
  • HJÆÆÆÆLP!!!

    Forumindlæg
    Hej Alle kloge hoveder. Jeg har en trekant hvor skal skal finde længden af Medianen (Ma). Jeg har disse informationer. A=56,81* B=73,33* C=49,86* a=7,8cm b=8,5cm c=6,9cm Jeg vil meget gerne have hurtig respons:) På forhånd tak:)
  • Funktion f

    Forumindlæg
    Heej (: Nogen som kan hjælpe? En funktion f, er givet ved f(x)=3/4x^4+x^3-3x^2+3 Bestem for enhver værdi c antallet af løsninger til ligningen f(x)=c Hvordan gør man det? På forhånd tak!!
  • forkert differentialligning?

    Forumindlæg
    Jeg får at vide at r er en funktion af t, så har jeg en differentialligning der lyder: dr/dt= -0,025 r r(0)=0,017 jeg skal bestemme r som funktion af t. hvis jeg sætter r = 0 i differentialligningen så får jeg ikke 0,017... er det mig der har misforstået noget? hvordan løser jeg den opgave?
  • Formel - isolering

    Forumindlæg
    Godeftermiddag :) Jeg har denne formel, som jeg sidder og kæmper med :) Det er sådan, at jeg skal have isoleret ΔT, i følgende formel: ΔE=m*c*ΔT Håber virkelig i vil hjælpe mig :)
  • Tysk stil - Drømme og tanker

    Forumindlæg
    Halløj!Er der nogen, der kan hjælpe mig med følgende oversættelse?På dansk: Drømme og tankerJeg ved endnu ikke hvad jeg præcis gerne vil, men jeg har mange drømme og tanker.Næste år skal jeg på T****** Efterskole. T****** Efterskole har fem hovedliniefag: skak, filosofi, fodbold, kuns...
  • Skriftlig årsprøve

    Forumindlæg
    Hej... Jeg skal til Skriftlig årsprøve i matematik på c-nivaue og vil hør om nogle af jer har nogle gode fif til hvad jeg kan læse op på. Den 1 time er jo færdighedsregning, så vil gerne forberede mig så godt jeg kan :) Tak på forhånd!
  • Tangens praktiske problemstillinger

    Forumindlæg
    Hej, jeg er så heldig at have trykker mundtlig matematik (c niveau) jeg har et underspørgsmål til en af mine opgaver der siger, at jeg skal komme med eksempler på praktiske problemstillinger med tangens, hvor jeg her går lidt i sort.. Håber I kan hjælpe mig..
  • News article

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle søde mennesker der kunne tænke sig at rette min engelsk artikel, + begrundelse ift fejl “Wolf eats little girl and her grandma” ________________________________________________________________________________ Fortunately for them, the incident was not their end, w...
  • alkener alkaner! hjælp.

    Forumindlæg
    Hej allesammen har brug for hjælp til dette: "Alkaner (CnH2n+2) kan ikke (eller kun meget langsomt under lys-påvirkning) rea-gere med brom, fordi de ikke indeholder C=C bindinger. Reaktionstypen kaldes en substitution: CnH2n+2 + Br2 → CnH2n+1Br + HBr" - hvad sker der her? ...
  • Niveauer på Uni?

    Forumindlæg
    Hej På gymnasiet kan man jo vælge at læse fag på 3 niveauer, A-, B- og C-niveau, gælder det samme på uni, hvor der er bacheloruddannelser og kandidatuddannelser? På forhånd tak
  • Gini

    Forumindlæg
    Er det godt at lægge et bilag, som forklarer gini-koefficienten, når man skriver om velfærdssystemer? eller skal man bare rigtig kort forklare det i en note? :)
  • Romantikken

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen her inde som har nogle gode noter til genren "Romantikken", for jeg synes ikke rigtigt mine er gode nok. så lidt hjælp ville være meget dejligt ;)
  • HASTER 1 SÆTNING PLS

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke tro på, at jeg hører den sætning fra dig af I can not believe that I hear this setence from you
  • Hurtigt spg

    Forumindlæg
    Er denne sætning korrekt: If she immediately did not closed her eyes, when she went in bed.
  • Oldtidens grækenland

    Forumindlæg
    Hej allesammen... Nogle der har nogle rigtig gode noter til ovenstående, da jeg skal lave en historie opgave til på mandag. tak
  • ifigenia i aulis -Haster

    Forumindlæg
    Hej.. Nogen der kan hjælpe mig med personkarakteristikker i Ifigenia i Aulis ellers bare andre noter om samme værk? Kan ikke finde nogen på nettet nemlig. På forhånd tak:)
  • Kemi opgave

    Forumindlæg
    HejJeg har brug for lidt hjælp i følgende opgave. Jeg har nemlig siddet med den i lang tid uden at komme videre, så tænkte at i måske vil hjælpe :)Opgaven:Opløselighed af Ca(OH)2 i 0,100 M CaCl2:Ved en syre-basetitrering bestemmes [OH-] i en opløsning af Ca(OH)2 i en 0,100 M CaCl2 (aq). Herefter ...
  • Religions notater haves!

    Forumindlæg
    Hejsa... Jeg har ikke lige set jer allesammen på den tråd hvor jeg skrev, at jeg havde nogle noter... Jeg har noter til Etik, Buddhisme og Islam...hvis i er interesserede vil i så ikke please skrive til min mail... Jeg glemmer at tjekke gamle tråde... :)Janerka@hotmail.com, eller kontakt vha. stu...