Søgning på: engelsk brev. Resultater: 18781 til 18800 af 25907
-
Hjælp til engelskoversættelse!
ForumindlægHejJeg vil gerne have jer til at rette min engelskoversættelse, og evt. komme med kommentarer:-------------14.En kvinde må græde en gang imellem. Hvad græd jeg over? Der var mange ting. Men mere end noget andet græd jeg over Jeremy. Fordi jeg huskede ham som en lille dreng med store øjne, opstopp... -
Lille oversættelse Dansk/Eng.. Tak!!
ForumindlægAften SP: Nogle som gider at gennemgå mine oversættelser fra dansk til engelsk?, Tror ikke der er de store fejl, men hvem ved :) Danske version: 1. Følgende tragiske historie kunne I sidste uge læses I This Is South Devon, en internetavis der næsten dækker hele Sydvestengland: 2. En pige på 10 ... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHejsa :o) En lille engelsk oversættelse, som jeg har brug for hjælp til.. Jeg har prøvet mig frem, men synes ikke rigtig det lyder som jeg gerne vil have det :P OVERSÆTTELSEN: Danmark – set ude fra. Vi går som regel ud fra at udlændinge, når de udtaler sig om Danmark og danskerne, kun har lov... -
rettelse
ForumindlægHejsa.. Kunne I rette mit engelsk for grammafejl etc... Dansk : Nelson Rolihlahla Mandela blev født 18. juli 1918. Han blev født i Qunu i Trankei. Han var den første fra sin familie der kom i skole, og det gjorde han i en alder af 7 år. Han begyndte på en Wesleyansk mission skole ved regenrpa... -
Eksamens "snyd"
ForumindlægKære Studieportalen. Jeg går rundt og er en smule fortvivlet efter dagens engelsk eksamen, da jeg er blevet anklaget af min rektor for at have snydt, hvilket i yderste ende kan betyde en bortvisning. Jeg er fuldstændigt afklaret med mig selv omkring, at jeg ikke har snydt, men det han mener... -
Er det rigtigt?
ForumindlægHej, jeg har lavet en lille oversættelse, men jeg er usikker på, om det nu er rigtigt. Kan jeg få noget hjælp? :D Jeg vil også helst gerne have forklaret, hvad der er galt, så jeg kan blive bedre. :D Dansk: Juan er 22 år, og han kommer fra Granada. Han studerer engelsk ved universitetet i Granad... -
Samarbejde med gymnasier?
ForumindlægJeg sad lige og tænkte på om ikke det kunne være smart at begynde at samarbejde med nogle gymnasier? De kunne linke til og reklamere for studi.dk til gengæld for at lærerne på skolen fik mulighed for at søge efter f.eks. tekstpassager i opgaver på siden. Det ville være til begge parters fordel. S... -
TI 89 til salg
ForumindlægJeg har et par TI 89'ere til salg.Jeg går selv på IB hvor vi netop har fået at vide at vi ikke må bruge den lommeregner alligevel, så derfor er vi en hel klasse der gerne vil have dem solgt.TI 89 bliver på mange gymnasier standarden på de nye linier der er kommet.Prisen på dem er ca. 1500 - 1... -
Hjælp til oversættelse af en tysk lektie :)
ForumindlægHej alle søde og hjælpsomme mennesker. Der kunne vel ikke være en af jer der ville hjælpe mig med at rette min tysk oversættelse. Har haft lidt svært ved den, og når den bliver gennemgået på klassen forstår jeg som regel ikke det hele. Mange tak på forhånd :) Her er det der skulle oversættes: ... -
Penge til udannelse
ForumindlægHvor får man dem henne?Jeg vil igang med tandplejer uddanelsen efter sommerferien og jeg har fundet ud at køb af bøger, kranie og diverese ting og sager kommer til at koste ca. 12000! Og ved udannelsens start skal man af med omkring 8000. Så var det lige det jeg tænkte, hvor i alverden skal jeg h... -
Til dem der er på jura standby
ForumindlægEr der overhovedet nogen fra standby der endnu har fået tilbudt en plads? -
Kurderne
Forumindlæghttp://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/04/15/124305.htm Det her er sgu da dumt! Det viser bare hvor lidt tyrkerne respekterer andre minoriteters rettigheder og ytringfrihed. De skal bare drømnme videre om at komme i EU! Hvad synes du om det? -
Tuberkulose
ForumindlægKender I nogle hjemmesider om tuberkulose? -
Optagelse af eksamen!!!
ForumindlægHej Alle derude!!! Jeg vil høre om det er lovligt at optage sin eksamen, enten via en recorder altså lyd bare? Og skal lærerne nødvendigvise vide det? Må man også optage sin vortering det er jo på et offentligt sted? Jeg ser tit journalistiske tv programmer lave undercover optagelser for at g... -
Jura
ForumindlægHej alle, Tror i Jura stiger med snittet? F.eks. kvote 1 standby, tror i den stiger mere end 0,4 ? -
Karakter i skriftlig eksamen
ForumindlægHej brugere af studieportalen Langt om længe har vi jo fået de skritlige karakterer - herunder også samfundsfag. I samfundsfag A fik jeg 7, og må indrømme, at jeg er en smule overrasket! Jeg skrev økonomi-opgaven, og havde regnet med et 10-tal... Hvad har i andre fået? Og er I tilfredse eller sku... -
STUDIESTART
ForumindlægHvornår starter studierne på syddansk uni? Kan ikke finde noget på nettet? Kun noget med d. 8.august. -
Anvendt Filosofi
ForumindlægHey Hey. Ville lige høre om der var andre herinde som også skal starte på Anvendt Filosofi. Der er vist "kun" startet omkring 70, så jeg ved ikke hvor stor sandsynligheden er, men man kan jo altid prøve at høre ad :) -
stil
Forumindlæghej vil nogle ikke hjælpe mig med at rette min stil -
PostDanmark Pakkestørelse?
ForumindlægDe maksimale pakkestørrelser PostDanmark kan sende som pakkepost er: "længde 150 cm og længde + omkreds = 300 cm" Antag at i skal sende malerier som Pakkepost, hvad er det største maleri man kan sende, ud fra de oplyste maksimale mål fra PostDK? (tykkelsen på maleriene er altid 3 cm)
