Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 18861 til 18880 af 321608
-
Hjælp til oversættelse af spansk.
ForumindlægHej. :) Jeg sidder og skal oversætte følgende, og håbede på, at nogen havde lyst til at hjælpe: Dansk: Fattigdom er meget udbredt i verden og et stort problem. I tekst 1 fortæller Matilde Suc om sin dårlige tilværelse, hvor hun arbejder og lever på en losseplads. Hun forklarer, at det er en nød... -
Frafald i gymnasiet.
ForumindlægHej alle sammen, jeg sad lige et emne, hvor jeg godt kunne tænke at kommentarer fra nogen af jer andre.. - Hvad mener i skyldes frafald i Gymnasiet? Og hvad med fravær generelt fra timerne? Kan det måske være, at man selv har ansvar for at gå til timer osv. Det er jo ikke ligefrem som folkesk... -
Findes en formel??
ForumindlægHejsa, håber der er nogle skarpe hjerner derude, der kan hjælpe mig med at finde en formel.Formlen jeg leder efter, er til denne type udregning:Resultatet fordobles hele tiden - f.eks:1*2 = 2 =>2*2 = 4 =>4*2 = 8 =>8*2 = 16 =>16*2= 32 =>32*2= 64 osv osv osv osv osv...På forhånd tak! -
Spørgsmål om salt
ForumindlægHej. Spørgsmålene handler om salts opløselighed, hvor man skal undersøge, hvor mange gram salt man kan opløse i 100 ml vand - det har fundet jeg ud af. De to første spørgsmål er dem, der hører allermest til selve emnet, hvor det tredje spørgsmål hører mere til salt i havbunden - den er også p... -
Hvilke tekster er interessante?
ForumindlægNu må det vist være min tur til at få hjælp.Jeg vil gerne vide, hvilke emner 8.-10. klasses elever finder interessante at læse om. Det gælder naturligvis både dansk og engelsk.Vil I helst læse om ting fra jeres (kommende) hverdag som f.eks. diskoteker, sport, hobbyer osv. eller vil I foretrække a... -
Bevis for sætninger
ForumindlægJeg har tre spørgsmål: 1. Gælder denne sætning GENERELT og hvorfor? Summen af to irrationale reelle tal er irrational. 2. m^2 = 6n^2 Vi kan se, at 6 går op i m^2 og n. Hvordan kan jeg forklare, at det er ifølge det fundamentale primtalslemma, at det gælder? 3. Hvordan kan jeg argumentere for... -
Identitet
ForumindlægHvad er Identitet og socialisering? -
Saddam !!
Forumindlæghvor mange synes at Saddam er en svin ?Jeg vil have jeres svar TAK ! -
divergent/konvergent udvikling
ForumindlægHej, Jeg kan ikke helt forstå udtrykkene divergent og konvergent udvikling, mht. evolution. Er der nogen der kan forklare nærmere? :) -
Velfærdstatens klemmer som teori?
ForumindlægHej! :) Er der nogen af jer der kan fortælle mig om de typiske velfærdsklemmer kan bruges som en slags teori om velfærdstaten i det senmoderne samfund? -
Godsejere, gårdmænd, husmænd?
ForumindlægNår man taler om Danmark i 1800-tallet, hvem er så godsejerne, gårdmændene og husmændene?Sådan hierarkisk set så er godsejerne øverst, gårdmændene næst og helt til sidst har vi husmændene? -
løsning af ligning- 2 ligninger med 3 ubekendte
Forumindlæghvordan løser jeg denne her ligningen. Der er tale om 2 ligninger med 3 ubekendte: x^2+y^2+z^2=1 og (x-1/2)^2+y^2=1/9 -
regression
ForumindlægHvorfor skal regressionskurven tvinges gennem 0,0. Hvorfor lige det tal og hvilken betydning har det? -
ATHEN & MELOS
Forumindlæghej .. er der nogen som sidder inde med notater til Thukydid: "Athen og Melos" Jeg forstår ingenting af den tekst.. :( -
forskel på realisme/naturalisme
ForumindlægHvad er forskellen på realisme og naturalisme herunder også impressionisme? Mvh. -
Isoler x
ForumindlægHej alle Jeg sidder med denne her opgave og jeg ved ikke hvordan jeg skal lave den, så jeg håber I dejlige mennesker kan hjælpe! A=B*(1+x)n -
ønsker at klage i matematik
ForumindlægHej, jeg ønsker at klage i forbindelse med matematik skriftlig eksamenskarakter på A-niveu stx. Er der nogen der kender til det? Hvad kan man klage over? Vel indholdet, men jeg kan jo ikke decideret gå ind og sige sådan og sådan. Men jeg har skrevet og forklaret en del til hver opgave og brugt ... -
faktorisering
Forumindlægnogen der kan hjælpe med denne ... x^2-4x+5 man skal faktorisere, men jeg kan ikke huske hvordan man lige gør .. -
Intet af janne Janne Teller. Opgaver Hjælp
ForumindlægFind Pierre Anthons argumenter i bogen – kan du argumentere imod? (side 2,4,8,20,21,22,23) Lav personkarakteristik af Sofie, P.A., Jan Johan og Agnes. Find eksempler Hvorfor brænder de dyngen og/eller hvorfor siger de nej til berømmelsen? Hvad har I fået ud af at læse bogen? Hvad vil Ja... -
er der nogle der vil rette min oversættelse?
ForumindlægEr der nogle der vil rette min engelsk oversættelse? :;O De fleste mennesker vil nok være enige i, at det er lykkedes for Golding at skrive en virkeligt spændende bog om den menneskelige natur. Selv om nogle måske vil mene, at det er en drengebog, han har skrevet, og at han har fundet meget in...
