Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 18921 til 18940 af 39512
-
Terminsprøve - gode råd?
ForumindlægHalløj! Jeg skal op til engelsk terminsprøve i morgen, og ved ikke helt hvordan jeg skal øve mig. Har i nogle gode råd? :) Prøven består af to dele, den ene uden hjælpemidler hvor det er grammatik. I den anden del skal man skrive en stil, og alle hjælpemidler er tilladt her. -
forskrift og lineære model
ForumindlægJeg har en opgave som jeg gerne vil tjekke om den er korrekt :) [Den er vedhæftet] -
Hvad tror du?
ForumindlægJeg går på 2 g og har fået nogen karaktere forløbende for afsluttende fag og eksamer, så var nysgerrig efter om der nogen som ved jeg kommer videre på 3 år? Eksamen : kemi C: 0,0 Årskaraktere: 0,0 Årskarakter : billedkunst C : 7 Eksamen: Fysik B : 0,2 Årskaraktere : 4 og 7 Årskaraktere: Nat... -
Approksimation og fejlvurdering
ForumindlægJeg skal vha. elementære udregninger angive med udviklingspunktet x0 = 4 det approksimerende polynomium P2(x) for funktionen: f (x)= 1/√x Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal håndtere denne opgave, jeg har set eksempler på andre udregninger, som denne opgave, men kan ikke få det ti... -
Densitet
ForumindlægGodaften. Ethanol har densiteten 0,789 g/mL. Beregn massen af den carbondioxid, der dannes ved fuldstændig forbrænding af 1 liter ethanol. masse = densitet * volumen Men jeg har ikke volumen? -
endnu en eksponentiel udvikling!
ForumindlægDenne eksponentielle udvikling har f(x) = radiotoksiteten, x = tid efter energiproduktion er afsluttet (år). f(x) = 0,000043 gange 0,995785^(x) <-- radiotoksiteten fra et atomkraftværk.Så får vi at vide at radiotoksiteten for et kulfyret kraftværk antages at være konstant med værdien 4,2 gan... -
Normalvektor
ForumindlægSidder lidt i fast i hvordan man regner en normalvektor ud for fx. 2x - 3y =5, nogen som kan forklare det? -
ATtforberede til skrft. eksamen (STX)?
ForumindlægHvordan forbereder man/I sig/jer til skriftlig dansk? Er lidt nervøs :-S -
Grammatik rettelse
ForumindlægHej har desperat brug for hjælp til rettelse af min tysk aflervering. Håber nogen kan være behjælpelige. Betaler gerne 50 kr over mobilepay. (Den er kun på 200 ord) -
Rette
ForumindlægEn venlig sjæl, som vil rette nedenstående? O'Brien's First Christmas is the story of a young woman who has always felt like the odd one out during the holiday season until one memorable and outstanding night. O’Brien is a single woman who works in the Pet Department for company. ... -
Blækregning - Har brug for hjælp tak!
Forumindlæghttp://img300.imageshack.us/img300/869/pictureas8.jpg (Opgave 3) http://img300.imageshack.us/img300/5831/picture001sd1.jpg (Opgave 4) Svararket for opgave 3.1 & 4.1: http://img362.imageshack.us/img362/3144/picture004uz8.jpg http://img76.imageshack.us/img76/3672/picture002jl5.jpg (Opgave 5) ht... -
Oversættelse
ForumindlægJeg har prøvet at oversætte en tekst fra dansk til spansk men er lidt i tvivl om kvaliteten. Kunne godt tænke mig at få rettet de værste fejl, hvis nogen har den slags overskud :) Dansk: Filmen viser militærkuppet den 11. september. Allende dør, og militæret tager magten, også på skolen, hvor de ... -
Selvstudium på uni
ForumindlægHej :) er der nogen, der har erfaring med selvstudium på uni? Jeg læser p.t. psykologi på KU, men har tidligere taget hf som selvstudium og kan godt mærke at hele undervisningsformen, hvor man bliver holdt i hånden, mens man tales til, ikke passer mig så godt. -
Hvad er et mandat?
ForumindlægHej, Hvad er et mandat, og hvordan er det man kan finde ud af, hvor mange mandater et parti har? Fx Liberal Alliance. -
SRP
ForumindlægHej. Når man skriver projektet, skal man være ekstremt forsigtig med længden, har jeg fået ad vide. Mine lærere siger, at visse censorer siger, at der mangler en masse selv om det er med, hvis det ikke står på de 20 første sider. Men et projekt som det her: (Link fjernet pga. dødt link. Mvh. Stu... -
engelsk: skoletræthed
Forumindlægheej, jeg er en pige der går i 9.klasse og jeg skal holde et foredrag! om skoletræthed så jeg har nogen spørgsmål: 1.Hvad skal et foredrag indholde?? 2.Hvor dymt skal man gå i detaljer??før det bliver kedeligt. ellers vil jeg gerne bare have nogen ide'r fordi jeg er lidt fortabt, ved ikke he... -
Spansk sætning
ForumindlægHej Er der nogen som kan hjælpe mig med at oversætte denne sætning til spansk? tak Efter kampen var han nødt til at ringe til sin kone. -
novelle genre
Forumindlæghej allesammen. jeg skal skrive en novelle, og vil gerne vide om man må skrive dagbogsform?! det vil jeg nemlig rigtig gerne. Kamilla. -
Ligningen for indtæger.
ForumindlægHej. - Jeg har siddet og knoklet på et meget dumt spørgsmål i laaaaaaaang tid nu! Den lyder følgende: "Tegn i samme koordinatsystem grafen for den funktion, som er et udtryk for indtægterne fra salget af de små bægre." Bægrene koster 10kr, og ligningen for udtæger lyder: y = 1,75x +... -
HJÆLP! Dansk - et dukkehjem
ForumindlægHej :) Jeg ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig igang med en dansk/historie-opgave. Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre og så om der var nogen der kunne komme med nogle gode råd. Jeg skal desværre skrive ca. 6 sider og hvis det hjælper har jeg valgt at skrive om det naturalis...
