Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 19061 til 19080 af 45491
-
Hvilken argumentstype er dette?
ForumindlægHej. Jeg sidder og er igang med at analyserer Birthe Rønn Horhnbechs omdiskutterede kronig, men for at være ærlig har jeg sku svært ved det. Jeg sidder lidt lige nu og er i tvivl hvad typen af argumenter hedder, hvor man henviser til traditioner, religion eller ligende. http://politiken.dk/deba... -
Substituerende produkter for Fødevarer?
ForumindlægHej. Jeg skal lave en analyse af en virksomhed indenfor fødevarerbranchen. ( Har ikke fundet virksomheden endnu ) Og jeg skal skrive noget om substituerede produkter. Hvad er det for nogle inden for fødevarerbranchen? Fx Bilka, som har et stort sortiment af fødevarer. Er substituerende produkter... -
Optagelsesprøve til STX
ForumindlægHej :) jeg er desværre ikke blevet egnet til gymnasiet og derfor skal jeg til optagelsesprøve på torsdag. Jeg er meget nervøs og bange for det, men jeg har læst mig frem til at det skulle være rimelig nemt. Min skoler åbner et nyt Gymnasie og det er et privat gymnasie. I brevet står der at jeg... -
arbejdskravsanalyse af cykel atlet
Forumindlægjeg skal skrive srp om EPO med fokus på tour de france og derfor skal jeg blandt andet lave en arbejdskravsanalyse af en tour de france cykelrytter er der nogen der har sådan en eller ved hvor jeg kan finde en? andet hjælp modtages også med kyshånd, her er noter overskrifter for det jeg skal... -
Imperfecto & Pretérito oversættelse
Forumindlæghalløj.. ville høre om der var en venlig sjæl herinde, som kan hjælpe med disse sætninger. Jeg er ikke den skarpeste til dette emne, så det kunne være virkelig rart, at der var nogen der ville hjælpe :-) - Jeg skal vurdere hvilken datid jeg skal bruge (Imperfecto & Pretérito) i de neden... -
Imperfektum eller præteritum
ForumindlægHej Jeg sidder med en spank aflevering, hvor jeg skal bedømme om verberne skal skrives i imperfektum eller i præteritum. Det ville virkelig være en stor hjælp, hvis der var nogen, som havde styr på emnet, som kunne hjælpe mig lidt på vej. Her er sætningerne som jeg skal oversætte: 1) Der var... -
"Opgave 5: Campinghytte" Beregn |AB|
ForumindlægJeg har et problem med en lille bitte del af en opgave, for jeg skal nemlige beregne |AB| i denne her opgave om en campinghytte. Først skal jeg tegne campinghytte gavlens skitsen ud fra målene i et målestoksforhold, jeg selv vælger. Det har jeg selvfølgelig gjort, og der har jeg tegnet den i 1 :... -
danskernes syn på udlænding
ForumindlægJeg er ved at skrive en rapport om danskernes syn på udlændinge efter 11 september. Vi har fået atvide rapporten skal fylde ca 4-6 sider.Jeg har lavt problemformulering med følgende spørgsmål:hvordan danskernes holdning til udlændinge har ændret sig? hvordan danskernes forbehold har ændret sig fø... -
polarisering/depolarisering
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og læser biologi og har et spørgsmål. Jeg har en figur med tilhørende tekst, der taler om at en polariseret membran har et overskud af negative ladninger i cellens indre og tegningen viser en masse minus-tegn (-) i cellen og en masse plus-tegn (+) udenfor cellen. Derefter tale... -
PLEASE HELP ME
Forumindlæghej er her nogle søde mennesker som gider at hjælpe mig mednogen af de her opgaver...de fire parrenteser er en stor parrentes og stjernen er gange tegn... 1)(1 _ 1) * 3 = (3 4) 42) ( 1 _ 1) : (3 _ 1) = ( 7 5) (4 2) 3) 3 : ( 1 _ 1) = ( 2 3) 4) 13 _ ... -
Sandsynlighedsregning - check af facit (Singularity!!)
ForumindlægHey...Jeg er ikke den store haj til sandsynlighedsregning og har derfor lige lavet et par opgaver, jeg gerne vil have checket.OPGAVE 1se http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/2004-8-3-MED.pdf?menuid=150560 - Det er opgave 6Sandsynligheds fordeling opstilles i tabel.P(X=30)=0,5,... -
Udregne gennemsnit pr. kilo
ForumindlægOpgaven lyder: Hvor meget vokser fodermængden i gennemsnit pr. kilo mellem 25 og 50 kg? Jeg har vedhæftet et billede af tabellen. Jeg har udregnet i Geogebra, at ved 25 kg bruges der 27,9 g. foder og ved 50 kg. bruges der 469,84 g. foder. Kan ikke lide vride hjernen om, hvordan jeg regner genne... -
Vil dette forslag fremme integrationsproccessen i DK?
ForumindlægHvad synes i om idéen: Lave et fag i folkeskolen, der uddeler objektiv viden om den enkelte religion, hvor ingen religion får mere "taletid" end andre, således man skaber en viden og en tolerance for diversitet i samfundet? Jeg har tænkt på, at faget kunne hedde "tolerance",... -
Skri eksamen
ForumindlægHey...Jeg er lige kommet hjem fra den skr. eksamen... Den var godt nok let i forhold til mange af de afleveringssæt, som vi har lavet...Hvad synes I? -
Religion - spørgsmål
ForumindlægHej!Min næste eksamen er religion. Jeg har i den anledning lige et par spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med!Hvad menes der med en udefra og en indefra tekst, i forbindelse med islam, kristendom og buddhismen?Hvilke ritualer er almindelige at komme op i, indenfor hhv. islam, kristendom og... -
Karl marx og hans politiske filosofi
ForumindlægHej Jeg er i gang med mit SRO opgave i 2.g og jeg har det som om jeg har 10 bolde i luften i med informationer, men jeg mangler bare lidt at samle dem.. så håber i kan hjælpe mig med at samle dem :) Jeg skal redegør for hovedelementerne i karl marx politiske filosofi : Er det ikke det med at han... -
ryster stadig
ForumindlægJeg er stadig nervøs, da jeg lige har været til optagelsesprøve.. -
Meget usikker på eksamen!!
ForumindlægHej ... Jeg skal til eksamen i AT på mandag og jeg er meget meget meget usikker på om jeg har struktureret mit talepapir rigtigt. Jeg har fået forskellige svar fra de forskellige lærer og jeg er generel meget forvirret.. Er det for lidt at mit metodeafsnit kun fylder ca. 2-3 min , mens besvarelse... -
Erfaringer med klager i skriftlig dansk? STX
ForumindlægHej Jeg skal til at skrive en klage over min karakter i skriftlig dansk på STX. Stilen blev bedømt til 7. Jeg har ikke fået andet end 12 i skriftlig dansk i min gymnasietid, hvor jeg har haft 5 forskellige dansklærere. Jeg har fremvist stilen for min dansklærer, der mener, stilen er bedømt al... -
Forskellen på dansk kronik og engelsk paper
ForumindlægHej alle! Sagen er den, at jeg i morgen skal til Engelsk B skriftlig eksamen. I går var jeg til dansk eksamen, hvor jeg skrev en kronik. Her synes det mig at forekomme, at dansk kronik og engelsk paper ligner hinanden utroligt. Så jeg ønsker blot høre, hvilke forskelle, der evt. er imellem disse ...
