Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 19081 til 19100 af 101533
-
Ændring i antallet af dansker over pensionsalderen?
ForumindlægJeg har været til skriftelig matematik eksamen idag og jeg er stærkt i tvivl om jeg fik løst følgende opgaver korrekt - Opgave 8, b -
Funktion
Forumindlæg2x^2-3x+C For hvilke værdier af C har ligningen præsis en løsning ?? Hvordan finder man ud af det ? -
Vandrenoter i statskundskab?
ForumindlægMan høre ofte om de såkaldte vandrenoter i fx statskundskab, men er der nogen der har kendskab til hvor man evt. finde sådanne vandrenoter? -
SUKKERFORMEL?
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe med at forklar hvad sukker er og fortælle om hvordan molekylet er opbygget? hvorfor er forbruget af roesukker så stort i forhold til rørsukker i Danmark? Håber i vil hjælpe, fordi skal bruge det til eksamen. Tak på for hånd. -
Bevis af regnereglerne for bestemt integral
ForumindlægHej studieportals brugere. Det er således sådan at jeg har brug for beviserne af regnereglerne for bestemt integral. Jeg burde nok selv sidde og lave dem, men da jeg er i tidspres denne uge, så har jeg ikke rigtigt overskud til at få dem lavet. Jeg har søgt rundt herinde på studieportalen, men i... -
Er kemi B nødvendigt for mig??
ForumindlægHej med jer. Sagen er den at jeg skal ind på en uddannelse hvor der kræves kemi på C-niveau. Jeg har gået et år på EUX, hvor jeg gennemførte kemi på C. Jeg var ikke oppe i eksamen i faget men har fået bevis hvor der er karakter på. Nu går jeg på htx hvor jeg har kemi på B-niveau. Er det overhov... -
ÅhÅH
ForumindlægÅhåh... har mat. afl. til i morgen og kan ikke komme videre. Trekant ABC hvor A højde H er tegnet på linjen BC. dvs. ABC delt op i 2 trekanter. vinkel B 43,3 længde AC 4,7 længde CH 2,1 lAHl beregnes ved a^2+b^2= c^2 ikk? skal så bruge cos og sin til at finde vinkel c? -
Matematik.
ForumindlægHeej alle sammen er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave : Beregn de manglende sider og vinkler i ?ABC, hvor b=c= 16,04 og ≤C = 34. 28°' tak på forhånd =) -
Matematik på A+ niveu og eksamensbeviset
ForumindlægHej,jeg går i 2.g, og har valgt højniveu matemtik både i 2.g og 3.g (det der vidst også kaldes A+).Er der nogen der ved, om det kommer til at stå på eksamensbeviset at man har haft højniveu i både 2.g og 3.g, eller vil det se ud som almindeligt højniveu i 3.g?Har forsøgt at søge lidt på forummet,... -
Sætning
Forumindlæg"Sometimes I even dare to say, that I’m bored, not because of the lack of options, but because there are endless choices" Hedder det "the lack of options" eller "of lack of options" og "And not long after, you’ll forget that you ever had th... -
til de kloge hoveder opg 3.018
Forumindlægi en trekant ABC, hvori <B er stump, er <A=21.2 grader, |BC|= 6.9 og |AC|= 14.2 beregn vinklerne B og C beregn |AB| Beregn arealet af trekanten ABC -
Godkendelse af indledning (samf/psy)
ForumindlægHej alle :) Jeg skriver i samfundsfag og psykologi (samfundsfaglig og humanistisk). Nedenfor er min umiddelbare indledning. Jeg mangler dog at inddrage mere psykologi. Nogen der kan hjælpe mig til hvordan? Alle ideer og kritikpunkter er kærkomne :) Trafficking er handel med mennesker med det form... -
Skr. Eks. Mat A - Facitliste
ForumindlægHer kommer et ydmygt forsøg på en facitliste til dagens eksamen i matematik på A-niveau, stx. Hvis i ikke er enige, må i meget gerne rette det. Uden Hjælp (har dem ikke på papir, skrevet fra hukommelsen. Kan desværre ikke huske opgaven med monotoniundersøgelsen) 1: t=7 2: Brøken forkortes med 1... -
En filosofisk disposition
ForumindlægEller rettere: En disposition der, struktureret, dækker over de emner jeg vil ind om. Mine hidtidige eksamener har gået efter planen, men et gennemgående tema for mine eksaminationer har været manglen på struktur. Som var mit hoved et leksikon, bare ikke sorteret i nogensom helst rækkefølge. Jeg... -
Big Brother interview! - prøver igen..
ForumindlægHar skrevet et indlæg tidligere, men fik ikke nok brugbare svar, så nu prøver jeg igen.. Jeg skal interviewe en tidligere Big Brother deltager, som jeg skal bruge til min AT eksamen, da jeg skrev om Paradise Hotel. Jeg skrev i fagene Psykologi B og Dansk A. Min problemformulering/problemstillinge... -
Standby??????
ForumindlægHej allesammen, jeg har forgæves søgt og søgt på nettet og ringet til Evejledning, men endnu ikke fået noget virkeligt svar endnu, mit spørgsmål er: Jeg skal er igang med at søge optagelse på Psykologi på SDU... Mit gennemsnit er på 9,9, og det krævede er 9,3 fra sidste år. Men da jeg er bange f... -
Aflæsning af statistik
ForumindlægHej alle, Jeg skal til AT eksamen her på onsdag, i fagene Psykologi og Samfundsfag, med onelineren: Hvilken rolle spiller socialklasse og psyken for det stigende fedmeproblem i verden? Til at besvare min første problemstilling: Er der en sammenhæng mellem forbruget af mad og social klasse? Ha... -
Andengradspolynomium
ForumindlægHejsa jeg har et lille problem... jeg ved ikke om jeg har lavet den rigtig... kan nogen af jer se på den? Bestem for hvilken værdi af c andengradspolynomiet f har netop en rod. f(x)=2x^2-3x+c Min del: f(x)=2x^2-3x+c T=-b^2-4ac/4a=0 T=-3^2-4*2*c=0 T=-3^2-4*2=c c=-3^2-4*2 c=-12 -
Eksempler på spørgsmål til mdt. matematikeksamen?
ForumindlægHej....Som overskriften hentyder til, vil jeg gerne have nogle eksempler på spørgsmål.Jeg skal til eksamen på B-niveau, og hvis spørgsmålene derfor kunne begrænse sig til det niveau ville det være dejligt. Et evt. link til spørgsmål ville ikke skade :-DMvh Rasmus -
Eksamenskarakter
ForumindlægHej. Jeg ved at når man får årskarskter i et A-fag så vægtes det med 1 for mundtlig og 1 for skriftlig. Men hvad nu hvis man KUN skal til eksamen i mundtlig, vægtes karakteren så igen med 1 eller er det 2 denne gang, fordi man ikke har været oppe i skriftlig og kun mundtlig. Kh.
