Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 19121 til 19140 af 52201
-
Autoimmun - teori (debat?)
ForumindlægHej SP. Jeg har det sidste stykke tid gået og tænkt på autoimmune sygdomme, og hvordan man kan forhindre disse, uden at have fantastisk meget kenskab til det. Da vi har haft et forløb omkring diabetes, har mine tanker kredset om det som eksempel. Jeg vil dog gerne diskutere min teori, eller bare... -
Hjælp, Gymnasium
ForumindlægHej folks Jeg går i 9. klasse, og har tænkt mig at tage til Gymnasium efter dette. Jeg har tænkt mig at vælge matematik a-nivea, men når jeg sidder herinde og kigger på opgaver bliver jeg helt... væk? Alle de underlige tegn gør mig forvirret, og er dette noget man kan lære på disse år i gymnasiet... -
Engelsk-Religion VS. Biologi-Psykologi
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har endelig bestemt mig for at jeg skal på en STX efter sommerferien, men nu er jeg i tvivl om hvilken af disse to linjer jeg skal vælge: Engelsk A-Religion B-Naturgeografi B-Samfundsfag B Biologi A-Psykologi B -Matematik B Jeg elsker engelsk, og ser det derfor som en rig... -
FSA karakterer
ForumindlægHar I fået nogle gode karakterer? Mit snit endte på 7,1. Jeg spørger blot for at se om et snit på 7,1 er dårligt eller godt -
Rettelse af kort oversættelse!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har en kort oversættelse, som jeg ville sætte stor pris på, at få rettet af en venlig sjæl!I må MEGET gerne skrive hvad jeg har gjort forkert !!DANSK TEKST:I slutningen af det forrige århundrede udvandrede mange mennesker fra hele Europa til Amerika. Når en familie havde besl... -
Bedre til..?
ForumindlægHej med jer! Jeg skriver, fordi jeg vil have tips, tricks og råd til at blive endnu bedre til engelsk. Altså, mit engelsk er ikke så slemt. Jeg får primært 7 og 10-taller, men jeg vil gerne være endnu bedre. Jeg føler, jeg hele tiden tænker, før jeg snakker. Jeg bliver ofte forvirret, og jeg sig... -
Opfriskning af mat inden studiestart
ForumindlægHejsa, jeg er ny her da jeg primært har arbejdet de sidste 10år. Er historien TLDR, så spring til stregen :) Kort fortalt har jeg i en alder af 33 besluttet mig for at læse til ingeniør, min jobretning keder mig, jeg skulle ha læst en HD1+2, men bare tanken om det hænger mig langt ud af halsen... -
Hjælp
ForumindlægHejsa. Jeg ville lige spørge omd er var en venlig sjæl der ville/kunne hjælpe mig? Næste skal jeg i 3. g og have matematik på A-niveau (jeg havde B og 1. og 2. g) Det gik ikke så godt med matematikken de to sidste år, så jeg vil spørge om jeg kan forberede mig på nogen måde? Jeg mener, hvordan ka... -
Redegørelse - gør rede: Hvad menes der?
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og laver matematik-dispositioner til mdt. matematik b-niveau. Er der nogen der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre, når der står: - Redegør for begrebet differentialkvotient - Gør rede for begrebet differentialkvotient Kan man bruge tretrinsreglen til til at gøre rede / rede... -
Rettelse af få engelske sætninger
ForumindlægEngelsk grammatik: Stort begyndelsesbogstav1. Der er mange kinesiske restauranter i London.There is many Chinese restaurants in London.2. Mange danskere tror ikke på djævelen.Many Danes do nok believe in devil.3. Han er aldrig hjemme om lørdagen og søndagen.He is never home at Saturday and Sunday... -
Erhvervsøkonomi, HA eller Jura?
ForumindlægHej folkens! Jeg står pt. ved afslutningen af 3.g på STX på en linje med Samfundsfag A, Engelsk A og Matematik B og efter et enkelt sabbatår, vil jeg søge ind på Aarhus Universitet. Jeg er dog meget i tvivl, om jeg skal vælge Erhvervsøkonomi, HA eller Jura, og derfor søger jeg erfaringer, råd, t... -
Community - ental/flertal?
ForumindlægEr ordet "community" et ental- eller flertalsord? -
Må man det?
ForumindlægHej, Må man godt til selve old. eksiminationen medbringe sin hjemmelavede/computerlavede notater med? Jeg kører den gamle reform. PS. hvor lang tid varer en old eksamen? Håber på respons På forhånd tak! -
Min mors cigarer
ForumindlægHej. Jeg har en tekst jeg skal have oversat fra dansk til engelsk, men jeg kunne godt bruge noget respons og eventuelle fejl på den, så håber der er nogen der kan/gider hjælpe. Min mors cigarer Min mor ryger cigarer. Jeg hader lugten af cigarer. Cigarrøgen får mig til at hoste og giver mig hove... -
Mundtlig eksamen..
Forumindlægja sidder her og skal til fys A eksamen om en uge så skal nok til at komme i gang! men tænkte på om der er nogle gode fif til at læse op? er det bare noget med at skrive disposition til hvert emne? - og så selvfølgelig kende svarene...! -
Er det hårdt at læse til ingeniør
ForumindlægHej alle sammen Jeg vil meget gerne uddanne mig som igeniør, men jeg er lidt bange for at jeg ikke vil klare det :S Jeg ved der er meget med matematik, fysik og kemi, og jeg er sådan set ok til de fag. Jeg er bare bange for at man skal være en mega GENI for at klare sig godt, og jeg virkelig ... -
Svært ved mat, hvad skal jeg?
ForumindlægHej allesammen, jeg har virkeligt svært ved matematik og jeg kan bare ikke forstå det. Jeg ville virkelig øve mig her i sommerferien, men jeg der er ingen der kan hjælpe mig derhjemme. Jeg overvejer gå på bibloteket og få hjæ... -
Fra STX til HF
ForumindlægHej alle :) På grund af nogle ret kedelige om stændigheder med mit fremtidige gennemsnit overvejer jeg at droppe ud inden jeg starter i 3.G og starte på HF. Jeg har ledt på forummet, men har ikke fundet noget af relevans for mit vedkommende. Min studieretning er Engelsk A, Musik A og Samfun... -
Essay om Storby
ForumindlægHar lige skrevet en lille essay, ville høre om der er nogen som vil læse den igennem og rette eller foreslå noget andet?When I think of a ‘Big City’, I cannot help my self for associating it with two words, danger and the budding business opportunities, which occasionally grabs hold of a lucky pe... -
rettelse af tekst.......haster ...
ForumindlægHer er min tekst så (håber at i lige gider at kigge på den)\n\nMy group existed of 3 persons which were sebastian, Robert and of course my self. \nI will first of all like to start to tell that I have worked with Nora in a project earlier in my other subjects, but I have never tried to work with ...
