Søgning på: amish folket. Resultater: 19161 til 19180 af 19974
-
DANSK STIL, vedr. mine associationer vedr. høflighed.
ForumindlægHej, jeg vil bare lige hører om der var en eller anden her inde, som kunne tænke sig at kigge min stil igennem? jeg har afleveret det, men jeg er aligevel usiker om den lægger på et 9 kl.'s niveau? Bare en kort lille mening omkring den, vi være super :-) ER HØFLIGHED EN BY I RUSLAND? Som udga... -
Logistisk funktion
ForumindlægHej folkens, jeg sidder her med en opgave som jeg (og resten af min klasse) ikke kan finde ud af. Jeg beder Jer, hvis i har tid at forklarer mig hvad og hvordan man gør :) Funktionen h(x)=a/1+e-x kaldes en logistisk funktion. Den benyttes til at beskrive forskellige forhold, hvor en udvikling ... -
Ligger min opgave på et 4 el. 7 tal?
ForumindlægJeg valgte at skrive en kronik til dansk eksamen, og jeg ved, den ikke blev specielt god. Især pga. tidspres. Men jeg vil gerne lige høre jeres mening.. Ligger den på et 4. eller et 7-tal?? Håber, at I gider at tage jer tid til at læse den!! :) Jeg bliver nød til at sætte den ind her, da stud... -
Højspænding med transformation af ampere
Forumindlæg#next_pages_container { width: 5px; hight: 5px; position: absolute; top: -100px; left: -100px; z-index: 2147483647 !important; } Hej alle Jeg har tidligere opretet et spørgsmål som ligner det her lidt, men da jeg er blevet klogere efterhånden og nu kan præcisere mit spørgsmål lidt mere håb... -
Det en kommunikationsplan skal indeholde
ForumindlægHej :) Jeg er igang med at udarbejde en kortfattet kommunikationsplan. Men jeg mangler inspiration til hvad den kan indeholde :) Jeg indsætter min nuværende plan, så kan det være at der komme lidt gode ideer :) Jeg vil også høre om, der er nogle overordnede kommunikations strategier? :) Ligesom d... -
Jeg tænkte på om nogen kunne rette mit Essay, hurtigst muligst det skal aflevers imorgen.
Forumindlæg<span style="font-size:28.0pt;line-height:115%;font-family:"Arial","sans-serif"; mso-ascii-theme-font:minor-bidi;mso-hansi-theme-font:minor-bidi;mso-bidi-font-family: Arial;mso-bidi-theme-font:minor-bidi">2. Er høflighed en by i Rusland<span style="fon... -
En passende indledning?
ForumindlægDavs med jer. Jeg sidder lige og pusler med mig indledning og er kommet frem til et resultat, men jeg kunne godt tænke mig at få lidt respons, da jeg synes det er vigtigt med en god indledning. Jeg håber der er et par stykker der har tid, det vil gøre en stor hjælp. Opgaven handler om økonomisk k... -
(Lille rettelse) hjælp det haster!!
ForumindlægDet moderne gennembrud: Naturalismen er en måde at se verden på, der havde vind i sejlene i den sidste halvdel af 1800 – tallet, men som har sat dybe spor i vores forhold til verden omkring os og os selv som mennesker. Vores videnskabsmand Charles Darwin tog afstand fra kristendommen og ska... -
skyggernes hus
ForumindlægHar brug for hjælp til VIDNEUDSAGN i skyggernes hus. Jacobsen, anlægsgartner Hvad de lavede på kirkegården, ved jeg ikke, men det så ud som om, de tilhørte en eller anden form for kult. Inger Astrup, sekretær Hun var ikke særlig afholdt på skolen. Efter det hun havde gjort, skulle hun ald... -
* Kort rettel af Naturalismen
ForumindlægDet moderne gennembrud: Naturalismen er en måde at se verden på, der havde vind i sejlene i den sidste halvdel af 1800 – tallet, men som har sat dybe spor i vores forhold til verden omkring os og os selv som mennesker. Vores videnskabsmand Charles Darwin tog afstand fra kristendommen og ska... -
Tysk oversættelse, har virkelig brug for hjælp!!!
ForumindlægHåber der er nogle venlige sjæle som vil hjælpe mig. Har virkelig brug for hjælp!! Nu er det elektroniske hjem snart en realitet. Hvis man installerer terminaler rundt omkring i hjemmene, kan man give en masse mennesker mulighed for at udføre en stor del af deres arbejde hjemme. men ærligt talt... -
Engelsk oversættelse
Forumindlægnogen der vil rette min oversættelse?? på forhånd tak :) AMERIKANSKE TV-SERIER AFSPEJLER DERES SAMTID: Peter og Charles er ved at overveje, om deres nye tv-serie skal ende lykkeligt? Egentlig havde de satset på, at seriens hovedperson, Lou, ville dø fredeligt efter et virkeligt langt, begivenheds... -
Sammenlign opfattelser af årsager til økonomisk krise
ForumindlægJeg sidder med en aflevering - eksamenssættet fra sidste år - som jeg har virkelig svært ved. Spørgsmålet lyder: "Sammenlign de opfattelser af årsager til den økonomiske krise, som kommer til udtryk i bilag A1, A2 og A3." A1: "- Har konsekvenserne af privatiseringsmanien vist s... -
nydelsesmidler, koffein oa.
ForumindlægJeg læste dette indslag fra "Lyckedyr": Når adenosin påvirker adenosinreceptorerne ved nerveceller eller muskelceller vil nervesignalet ikke løbe igennem, da der sker en hyperpolarisering, på grund af øget spændingsforskel, som der står i foregående. Det gør, at dopamin ikke bliver ... -
rettelse- hjælp
ForumindlægHej folkens. En lille aflevering, som jeg skal aflevere i morgen. En der gider og rette den? på forhånd tak:) While I was on the way home, I just couldn’t stop to think how Mrs. Wilson’s behavior was against me. I kept asking myself ’’was that because of me or ... -
Oversættelse
ForumindlægHej Folkens. Jeg har fået en opgave hvor jeg skal oversætte danske oversættelser til engelsk. Da jeg ikke er særlig god til engelsk har jeg prøvet godt som muligt at oversætte. Jeg håber i kan hjælpe mig da jeg skal aflevere den her på fredag. Ps. Jeg er ikke særlig god til engelsk da jeg født Co... -
Hjælp til rettelse af meget kort test.
ForumindlægHej. Er der nogen, som gider at rette den igennem for mig, og meget gerne kommentere den. På forhånd, tak! Kongeriget Lo Der er mange utroligt smukke feriesteder, men i højsæsonen er de overrendt af charterturister. Jo flere penge folk har, jo flere af dem bruger de på at rejse; derfor er det u... -
Læse fysik uden at have haft fysik i gymnasiet
ForumindlægHej, min overskrift lyder måske en smule forvirrende, så lad mig forklare. I min gymnasietid gik jeg på HF (på den gamle ordning). Dette var som sådan fint nok, og jeg troede, at jeg ville læse noget humanistisk efter gymnasiet. Jeg valgte efter gymnasiet at tage et par sabbatår, hvor jeg bl.a. h... -
Oplæg til i morgen, HJÆLP!
ForumindlægHej folkens.. Jeg kunne virkelig godt bruge lidt hjælp til at få rettet mit oplæg, da jeg ikke er ret god grammatisk. Håber at der er nogen der har 5 minutter til at kigge det igennem. På forhånd taak... :) Ich will gern über meine lieblings Fernsehserie the vampire diaries erzählen. In die ser... -
Valg af emne - Eksamensprojekt
ForumindlægHej folkens, jeg står i en situation at jeg skal afslutte Teknologi histories C niveau i år (2. år). Jeg har nogle forskellige emner jeg skal skrive om hvor vi har udvalgt to emner ud fra de 8 man havde at vælge imellem. Jeg har henholdsvis valgt: Damp maskinen & Elektriciteten. Vi er dog li...
