Søgning på: analyse af reklamefilm. Resultater: 19221 til 19240 af 23690
-
chloridionkoncentrationen i havvand
Forumindlæghej... ville hører om der var nogle der kan hjælpe mig.. det er fordi, vi skal skrive rapport om chloridionkoncentrationen i havvand, og her er jeg så ret meget på røven, fordi jeg var syg den dag vi lav dette forsøg.. så hvis jeg kunne få lov til at ser hvad det gør ud på ville jeg blive meget g... -
Medicin
ForumindlægHej alle, der kan svare på et spg ang at studere medicin :) Jeg er en dreng på 18 år, jeg går i 3g. Jeg kunne godt tænke mig at læse medicin, jeg har bare nogle spg: Er studiet så hårdt/omfattende at det tager en masse fra det sociale, dvs. man i lang tid ikke kan lave andet end at læse? Hvorda... -
Coltan
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om spørgsmål a og c. Skal man i a tage højde for koefficienterne? Og hvad skal man helt præcist gøre i opgave c? Jeg ved det er noget omkring at finde stomængden af NaOH, som også er lig stofmængden af flussyren, så finder jeg vel bare massen af flussyren. Men hvad gør jeg så?... -
det frie marked
ForumindlægHej. Er der nogen som kan give mig nogle fordele og ulemper for det frie marked? -
Hjælp til religionseksamen
ForumindlægJeg skal op i religion og er begyndt at læse, men er blevet i tvivl om, hvad jeg egentlig skal læse.Jeg er gået i gang med at læse baggrundsstoffet i vores grundbog. Og her meldte første spørgsmål sig: Skal jeg læse alle de sider vi har læst i bogen, eller kan jeg nøjes med notaterne?Så blev jeg ... -
Digt,Hjælp!!
ForumindlægEr der nogen, der vil hjælpe mig med at fortolke digtet ? 1) Vi er Nævernes Ungdom Af Navn og af Gavn, og Vort Virke skal præge vor Tid. Der skal afkastes Aag, der skal afhjælpes Savn, der skal ryddes og bygges med Flid. 2) Vi er født i de Stuer, hvor Savnene bor, de stod alt om... -
Til folk , der har været oppe i Old!
ForumindlægVille bare høre, hvor meget generel viden man egentlig behøver, hvis man altså kommer op i kendte monumenter - er det ikke ret begrænset, kun det allermest generelle, kunsthistoriske? Og hvad med samfundet, hvor meget skal man vide? -
Latinske betegnelser i grammatik
ForumindlægHvorfor er det lige at man ikke må bruge latinske betegnelser som f.eks substantiv, adverbium, pronomen etc. når man går på HHX? Jeg bruger dem som den eneste i klassen, og man bliver nærmest set ned på. Jeg fik endda en reprimande af min engelsklærer om, at det ikke var passende. Nogen af jer de... -
Mere matematik
ForumindlægEr der ikke nogen der vil gennemgå beviset for sammensatte funktioner for mig? Forstår ikke min mat-bogskonklusion...(delta f)/(delta x)= (f(x+deltax)-f(x))/deltax = (h(g(x+deltax))-h(g(x)))/deltax = (h(g(x+deltax))-h(g(x)))/(g(x+deltax)-g(x) x(=gange) (g(x+deltax)-g(x))/deltax Man forlænger brø... -
Hvordan foregår eksamen????
Forumindlægjeg skal snart op til geografi eksamen, på obligatorisk niveau, hvordan foregår den... og hvor meget skal man inddrage A- og B-opgaverne???Hjælp mig hurtigt, jeg skal op i morgenNatna -
Diskursanalyse
ForumindlægNogen der kan forklare mig hvad Diskursanalysen er og hvad den kan bruges til i samfundsfag ? -
AT EMNEVALG. H J Æ L P
ForumindlægHej derude. Jeg sidder ligesom alle jer andre og kæmper med emnevalg i AT Jeg vil gerne skrive i Dansk, historie (med samfundsfaglig vinkel) Er der nogle der har nogle gode ideer? jeg er virkelig helt lost. Jeg aner ikke hvad jeg skal skrive om -
Hvilken funktion er dette?
ForumindlægHvilken forskrift er dette? N(t) = 279/(1+27*e-0,19t :) -
Passiv form
ForumindlægKom til at tænke på, findes der nogen passiv form i tysk?fx "Han overraskes"Bliver det ikke til "Er wird überrascht"?Eller hvordan.. -
International Politik - Rusland
ForumindlægHej, Jeg er ved at skrive SRP og skal diskutere, om Rusland kunne finde på at bruge deres energiressourcer som et led i deres udenrigspolitik. Jeg er lidt på bar bund mht. teorierne, som skal være inden for IP og økonomi, og kunne godt bruge nogle gode råd. Lige nu overvejer er jeg klar på... -
STX vs. HHX?
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til at tage det store valg; Jeg skal vælge én ungdomsuddannelse. Min valg står i mellem STX eller HHX - dog er jeg begyndt at blive lidt i tvivl. Jeg vil rigtig gerne have Samfundsfag på a-niveau, fordi det er der min store interesse ligger. På HHX kan man kun få det på... -
grænseværdi riskiks
Forumindlæghej nogen der kan hjælpe mig med denne opgave? forstår ikke helt hvordan man beregner det.. -
Begrund at reaktionen er en redoxreaktion?
ForumindlægJeg skal begrunde hvorfor reaktion I og II er redoxreaktioner samt hvorfor reaktion III ikke er det. Nogen der har et bud? -
løsningsmænger 1.g
ForumindlægAngiv a således at :1. |x|=a har løsningsmængled L=(4,-4)2. |x-a|=2 har L=(1,5)3. |x+2|=a har L=(3,-7)kan ikke rigtigt finde ud af hvad jeg skal gøre her.mvh kim -
Terminsprøve 16-20 febuar!
ForumindlægHej.. Jeg står og skal bruge nogle råd da jeg skal til terminsprøve om lidt over en uge.. Hvordan kan jeg forberede mig bedst muligt? Jeg skal op i: Dansk: Retstavning, skr. fremstilling og læsetest. Engelsk: Læse- og lyttetest, stil, sprog og sprogbrug. Matematik: Færdigheds- og problemregning....
