Søgning på: matematik b august 2013. Resultater: 19221 til 19240 af 107242
-
Blækregning
ForumindlægHej alle Jeg har brug for lidt hjælp til matematikken. Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal komme i gang med den. Er der nogle flinke sjæle der vil hjælpe mig? :) Jeg har vedhæftet opgaven -
Bevis
ForumindlægHej. Jeg skal til en mundtlig Matematik eksamen her den 9 Juni. Jeg skal lave et bevis for to-punktsformlen, er der nogle som eventuelt kunne vise mig et bevis, det er for en eksponentialfunktionen -
3.gradspolynomier
ForumindlægJeg skal op til matematik A mundtlig eksamen, og et af spørgsmålene er: Redegør for løsning af polynomier af grad større end to. JHvordan løser man 3.gradspolynomier? -
Hjælp til omskrivning af ligningers form
ForumindlægHey guys, jeg sidder og har lektier for til matematik til i morgen, nogen der kan hjælpe med at løse de opgaver som er vedhæftet nedunder. Tak på forhånd! -
HJÆLP MIG PLZ PLZ PLZ DET HER R KRITISK
ForumindlægHEJSA har virkelig brug for hjælp, for jeg FORSTÅR INTET: SKAL FINDE RØDDER ANER IKK HVORDAN, BÅDE OPG A) og B) FORVIRRER MIG -
Skæring mellem linjer
ForumindlægEt flyselskab fløj i år 2001 med 42800 passagerer mens det i 2009 kun havde 35200 passagerer, og antallet af år der er gået siden 2001 bestem ligningen for denne lineære sammenhæng, og forklar hvad tallet a viser om flyselskabet passagerantal bestem grafens skæringspunkt med x-aksen, og fortolk... -
Stille og stille spørgsmål :D
ForumindlægEr der nogen jeg må stille en helt masse spørgsmål til omkring den der hjemmeside man skal udfylde som hedder www.optagelse.dk og hvad der skal ske bagefter på STX eller gymnasiet? -
Eksamenssæt 2005 (3 årig A)
ForumindlægHej!Søger nogle som har lavet eksamensættet fra sidste år ved eksamen for 3 årige A-niveau?Er der nogen der vil hjælpe mig?På forhånd tak. -
Eksponentiel udvikling
ForumindlægJeg er på bar bund mht. nedenstående opgave, så vil tage imod alt hjælp med kyshånd. Opgaven lyder således: En eksponentiel udvikling f oplyses, at f(3)= 89 og f(9)=406 Bestem fordoblingskonstanten. På forhånd tusind tak. -
High School i Australien
ForumindlægJeg har en nevø der er i gang med High School i Australien. Der er meningen, at han kun skal tag et år og så tilbage til Danmark. Han overvejer dog at afslutte High School og så komme hjem. Mit spørgsmål er så, hvordan vil det se ud... -
studieretning
ForumindlægHej. Kan man vælge mellem Naturvidenskablig, sproglge, samfundsvidenskablige og kunstnerisk studieretning? -
Audiologi
ForumindlægHej. Ved I hvor højt snit man skal have for at komme ind på audiolog uddannelsen? Jeg er stadig gym-elev. Men har tænkt mig at tage audiolog uddannelsen efter. På ug.dk der kan man ikke se hvor højt snit man skal have for at komme ind. Håber nogen der kan hjælpe. MVH -
Sinus- og cosinusrelationerne???
ForumindlægJeg vil meget gerne have hjælp til denne opgave, da jeg ikke kan forstår hvad jeg skal gøre... Opgaven er til i aften, og jeg har ikke lyst til at skulle blive efter skole i morgen til skrivefængsel, så det vil være en stor hjælp. Jeg har vedhæftet en fil. -
Newton og den naturvidenskabelige revolution
ForumindlægHej! Jeg skal skrive SRP i matematik og historie med emnet: Newton og den naturvidenskabelige revolution. Jeg har dog et lille problem. Jeg har to ting jeg kan skrive om i matematik nemlig enten differentialregning eller verdensbilledet. Problemtet er bare at jeg ikke ved hvordan jeg skal k... -
hjælp til en 8.klasses opgave <:
Forumindlæghej, jeg er ikke så god til matematik.. så er der nogen der vil hjælpe med denne opgave: beregn literprisen på tilbuddet. 1,6 liter vin koster 29,75 håber nogen vil hjælpe :> -
Polynomier
ForumindlægJeg sidder med en matematik opgave om Tredjegradspolynomier, som går ud på at jeg skal forklare hvad jeg selv forstår ved et polynomium. Men jeg tænkte på om polynomium og polynomier er det samme? Tak på forhånd.. -
Hvordan opstår renteformlen?
ForumindlægHej, Jeg sidder og forbereder mig til mundtlig matematik, og jeg er stødt ind i et spørgsmål jeg er i tvivl om. Det lyder: "Gør rede for hvordan renteformlen opstår". Håber i kan hjælpe mig. På forhånd tak! -
Væksttyper
ForumindlægVækstyper Kender I nogen hjem sider der kan forklar om vækstyper ? (kunne ikke finde det i frividen.dk) eller et hjem side hvor man kan test sig sekv i vækstype ? eller bar generalt matematik ? Tak i for vejen -
Blandet
ForumindlægHej, Jeg sidder og er i gang med at læse op på en masse 1.G matematik, som forberedelse til en prøve. Hvordan løser man de 6 vedhæftede spørgsmål? Tak! -
Brug af det dobbelte produkt
ForumindlægHej alle Jeg har en forestående terminsprøve i matematik, og er kommet i tvivl om det dobbelte produkt. Hvornår er det man gør brug af det dobbelte produkt?
