Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 19221 til 19240 af 23138
-
Jeg kan ikke forstå forskellen op DDR og BDR
ForumindlægDer er sikkert andre forumindlæg om dette emne, men jeg har søgt lidt og kan ikke rigtig finde noget, så håber på at der er nogen der kan forklare mig hvad forskellen op DDR og BDR er? Samt hvem der var de rige og hvem der var de fattige.. :) på forhånd tak! -
s:
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af at opstille en ligning! Der står; Svend vejer 11 kg mere end Søren. Men hvis Svend taber sig 5 kg og Søren tager 8% på i vægt vil de veje lige meget. Hvad vejer de hver især. Find svaret ved at opstille en ligning og herefter løse den -HVORDAN SKAL MAN DOG GØRE DET MED... -
Køb af bærbar - trådløst internet?
ForumindlægJeg er i gang med at kigge på bærbare og kom i tvivl om, om den har trådløst internet (jeg ved, at man kan købe netværkskort, hvis computeren ikke allerede har det). Der er tale om flg. computer: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=382245 Betyder følgende, at den har: "Bluetooth... -
Undersøg (ved beregning!), om punkterne A(2,4), B(4,7) og C(102,153) ligger på samme rette linje.
ForumindlægUndersøg (ved beregning!), om punkterne A(2,4), B(4,7) og C(102,153) ligger på samme rette linje. Hvordan regner jeg det ud?? Helt præcist forklaret, da jeg dsv. er virkelig dårlig til matematik, det er den enste opgave jeg mangler! Tusind tak til hvem end der hjælper mig! -
Rettelse af engelske sætninger
Forumindlæg1. The house buys on certain conditions 2. She writes a novel. 3. We will plays against Sweden soon. 4. Hadn’t we better to leave 5. She sweeped the dance floor 6. It is raining every day. -
HJÆLP!!!
ForumindlægNu skulle jeg vælge en person på et billede, det har jeg så gjort og fortalt om hvad hun kan lide at lave i sin fritid, men føler der er ret mange stave fejl? Hjælp tak :-) Je vous présente ”Isabelle”. C'est sa troisième avec le haut bleu. Isabelle jour du piano depuis... -
anvendelse af salt gennem tiden
ForumindlægHej! Jeg er en HTX elev på 1.g og er kommet ind i et lille problem! Vi skulle skrive om salt, og jeg er sat på den opgave at skrive om hvad salt er blevet anvendt til gennem tiden men desværre har jeg ikke kun finde nogle gode kilder på nettet. Vores mål er at anvende en søgesatergi som vi bage... -
Store pi
ForumindlægJeg kan ikke rigtig få dette ind i mit hovede: Pft. -
Hvornår skal man klage over SRP karakter?
ForumindlægHej, Vil gerne høre hvornår i ville anbefale at klage over ens SRP karakter, syntes jeg har gjordt meget ud af mit projekt og er en smule skuffet over reslutatet... Det ville være dejligt at høre hvad nogle af jer ville vurdere den til <3 Opgaveformuleringen (som er udarbejdet af vejlederne... -
Stokastisk analyse – Doob's max L2 ulighed
ForumindlægGodaften Kan nogen hjælpe med denne? Sætningen siger: For en ikke-negativ L2-sub-martingal er E((Xn*)2)≤4E(Xn2) med Xn*:=maxk≤nXk dvs. ||Xn*||2≤2||Xn||2 -
Lidt politiske spørgsmål..
Forumindlæg1. Venstre er da ikke så liberale som de har været, er de ikk ved at blive socialliberale, eller nyliberale? 2. Hvilken tre partier går ind for flygtninge og indvandre, ( gerne i rækkefølge ) mit bud: Ø, SF og S. 3. Hvad vil det sige at tænke pragmatisk? 4. Hvilken ideologi er mest regresive? ... -
Nådsensbrød
ForumindlægHvad er hovedproblemet i den historie? er det bare at den der fattiggård er så fordærdelig? -
matematik
Forumindlæg2t>49 hvad er svaret -
Nice wordsss!!!! For simple word
ForumindlægHey guyes I have to write this paper for school, my teacher says i have to write more academic word. So I want hear yo'all' if U know a website where you can finde academic word for simple englesh ? -
Engelsk
ForumindlægHej er der nogen der have en rapport på engelsk om ( The recycling process of aluminium cans) jeg vil gerne bruge den som en inspiration til min stil . tak -
Redoxligninger
ForumindlægHej. Er der nogen der ved hvordan man afstemmer redoxligninger? tak. -
Differentialfunktionen (y´=k*y)
ForumindlægHej, Jeg er igang med følgende opgave: http://peecee.dk/upload/view/89470 Jeg har bare lidt problemer med den, der er lidt forvirring. Jeg kender formlen jeg kan sætte mine punkter ind i. y=c*e^k*x Mine punkter: (0;0.9) & (48;0.4) Hvad skal jeg så gøre nu - og hvad finder jeg ved at gøre det... -
Beregning af pH
ForumindlægKan ikke finde ud af følgende opgave: Hvad er pH i en 10,0 % NaOH, når det vides at densiteten = 1,1089 g/mL -
Diff.ligning
ForumindlægJeg har fået til opgave at redegøre hvordan funktionen f(x)=x*ln(x) er løsningen til differentialligning y' = y/x +1 her er jeg stået af, desværre. ln(x) differentieret giver da 1/x og x differentieret giver.. 1? Hvad gør jeg forkert?: f(x)=x* ln(x) f'(x) = 1 * 1/x 1* 1/x = y/x... -
HJÆÆÆÆÆLP HASTER
ForumindlægHar en opgave om pest. men skal redegøre for europa fra 1300- 1500 tallet. har nogle ideer om hvad jeg kunne komme ind på?
