Søgning på: analyse af reklamefilm. Resultater: 19241 til 19260 af 23690
-
Børnemishandling og tvivl i forhold til teorier
ForumindlægHej. Når jeg laver en fx samfundsfags aflevering, er det virkelig svært for mig at finde teorier, som man kan bruge - findes der sider med dette? evt hvad gør I andre? Mit andet og mest vigtige spørgsmål er i forhold til min SRO, hvor jeg skriver om børnemishandling/udsatte børn, men kan simpelth... -
Engelsk - mundtlig eksamen!
ForumindlægHej! Ja..det er jo sådan at jeg går i 9.kl. ...og for første gang skal jeg op til mundtlige prøver!Det er sådan, at jeg er den nervøse type, men det hjælper på nervøsiteten at være forberedt. Og jeg vil gerne vide hvad man bliver udsat for!=PDerfor, håber jeg at der er nogle af jeg der vil fortæl... -
Kommunikationssituation
ForumindlægHvad er kommunikationssituation? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det, håber VIRKELIG der er nogen der kan hjælpe ! -
Kemispørgsmål
ForumindlægHej!Hvis man har en koncentration M af et stof i luft, og man ved, hvor meget luft denne koncentration har været i samt tryk og temperatur for luften, hvordan kan man så bestemme mængden af stoffet i luften i gram? -
AT i religion og samfundsfag
ForumindlægHejsa. Jeg vil høre om der er andre, der skal skrive om muslimer der kommer til Danmark? Hvis der er, hvad vælger i så at lægge fokus på? Har i eventuelt en problemformulering? -
AT : Samfundsfag + religion
Forumindlæghejsa har i forslag til emne i samfundsfag + religion, overemnet er Rejser – opdagelser, forandringer og ny viden? taak;) -
Funktionsværdier og integralregning
ForumindlægHej, Jeg har problemer med denne opgavem, og ved ikke hvordan det er muligt at finde de forskellige funktioner for hhv. f, g og h. Denne opagve skal regnes UDEN hjælpemidler. Håber der en derude, som kan hjælpe :) På forhånd tak! (opgaven er vedhæftet) -
rettelse af tysk "sætninger"
ForumindlægHej, er der nogle der vil rette disse "sætninger" som tilsammen udgør et tekst?Jeg har gjordt hvad jeg kunne, så jeg håber i vil give en hjælpende hånd til at få det sidste på plads.1)Historien handler om en dreng som hedder Roland.•Die gesichte geht um eines Junge er heisst Roland.2)Ro... -
HNMR og IR
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med opgaven? :) -
Hvad er AT???
ForumindlægHej Alle. Nogen der kort kan forklare mig hvad AT går ud på? Jeg skal igang med forløbet næste uge, og ville gerne lige være lidt på forkant ;) M. -
Karakter snyd...
ForumindlægKan det overhovedet opdages hvis man "pynter" lidt på sine karakterer, når man søger ind på videregående uddannelser. Altså man kan vel bare scanne dem pæne;) Det er ikke en opfordning til nogen som helst( det er jo møg ulovligt)-men dem der vælger fra og til i bunkerne har vel ikke en ... -
Ligning
ForumindlægHej Kan man løse en ligning med 3 ubekendte? -
Finansspørgsmål
Forumindlæg1. Redegør for tankegangen bag keynesianismen med udgangspunkt i nationalregnskabsligningen. ligningen lyder således: (1) Yd = C+G+I+X–M (2) Yp = Yd De bogstaver, der indgår i de to ligninger, står for: Yd (Yield) er den samlede indenlandske efterspørgsel (demand), dvs. den samlede efte... -
kemi, højt niveau
Forumindlæghej vil høre om der er nogen der kan hjælpe med denne opg.har en reaktion2 MnO4^(-1)(aq)+10Br-(aq)+16^+(aq) ->2 Mn2+(aq)+5Br2(aq)+8H20(l)det er meget vigtigt at reaktionen foregår i tilstrækkelig sur opløsning.Vi ser på en situation, hvor vi har følgende koncentrationer i opløsningenMnO4^(-1)... -
Da Vinci mysteriet
ForumindlægHey folkens!Nogen der har læst Da Vinci Mysteriet, som kan fortælle mig om det er helt hen i vejret at overveje at skrive om den i 3.g ?? -
SRP - Abstract
ForumindlægHej nogen der lige vil rette mit abstract igennem for grammatiske fejl, er ikke særlig god til engelsk grammatik.. Abstract: Math A /History A: Ptolemy’s math. This paper explains why I, in spite of that Ptolemy have provided a lot of work for the scientific development, have concl... -
Hvorfor er du ikke nihilist?
ForumindlægHvorfor er du ikke nihilist? -
Old -noter
ForumindlægHej. Ville lige høre, om nogen lå inde med nogle notater til oldtidskundskab, som de vil dele ud af? -
Religion???
ForumindlægJeg tænkte bare på hvorfor der ikke er et forum der hedder "religion"? Når nu old er repræsenteret... Vi er jo nogle der skal til eksamen, og det kunne da være rart at have et forum at diskutere i. -
skriftlig klage
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der vil komme med et råd til hvad de ville gøre i min situation. har været oppe i old og fik 7, (årskarakter normalt meget højere) fik at vide at jeg sagde meget, men min disposition var alt for rodet. Men nu var jeg i den situation at da jeg kom ind i forberedelseslo...
