Søgning på: matematik a noter htx. Resultater: 19301 til 19320 af 165094
-
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg håber, at der er nogen, som vil rette min oversættelse. På forhånd tak! :) Northern Ireland Den irske republik blev selvstændig i 1922, men den nordlige del af øen blev ikke en del af den nye stat. I de seks nordøstlige grevskaber var der flertal for at forblive en del af Det forenede... -
Folkeskole-eksamen..
ForumindlægHej..Skal op i fysik/kemi-eksamen på onsdag og er igang med at skrive noter til kapitlet "Jordens skatte" i vores bog..Mine spørgsmål er:Er der en der kan forklare mig (skære ud i pap) hvad en elektrokemisk reaktion er?Forklare hvad "korrosion" er for noget?Forklare noget om ... -
oversættelse dk til eng
ForumindlægOversættelse 5Jeg havde aldrig fløjet før, så jeg var temmelig nervøs, da jeg ankom til lufthavnen. Måske var det derfor, jeg købte to flasker whisky og 400 amerikanske cigaretter i den toldfri butik – skønt jeg hverken ryger eller drikker.Jeg gik ind i cafeteriet, købte en lille kande te og satt... -
HJÆLP TIL MATEAMTIK
ForumindlægHej alle, Håber I vil hjælpe med to matematik opgaver? -
Mat. Fys. Kemi
ForumindlægJeg har valgt linien mat.:a fysik:b og kemi: b på et gymnasie. Ville bare gerne høre om forskellene og lighederne mellem mat:a på gymnasiet og matematik i folkeskolen. Er det meget svært? Efter et halvt år på gymnasiet skal man jo opgradere enten fysik eller kemi, hvilke emner hører under hvert f... -
håber der er en der ville lave en hurtig lille retter :D
ForumindlægHow would the world ends up? The Danish author Kenneth Bøgh Andersen, give a scary but also a realistic insight on a future, where there only is place for the elite. As he self said in a interview with a Danish page called “Anmelderklub.dk”. “….. there is many small trend... -
matemaitk b - niveau
Forumindlæghej alle. Jeg skal starte på STX efter sommerferien og skal have matematik på b muligvis a niveau. Nogen der ved hvilken lommeregner jeg skal anskaffe mig? på forhånd tak Nissehue -
Videregående uddannelse
ForumindlægHej Jeg skal søge ind på en videregående uddannelse næste år, og overvejer derfor allerede nu mulighederne... På gymnasiet har jeg haft matematik og samfundsfag på A-niveau, og kan også rigtig godt lide disse fag, hvorfor jeg gerne vil tage mig en uddannelse, hvori der indgår noget matemati... -
engelsk oversættelse ejefald
ForumindlægHej alle sammen. Er der en som er god til engelsk som vil hjælpe mig? Engelsk er ik lige min gode side.. jeres opgave er at rette for ejefald og hjælpe mig med at skrive nogle sætninger i "mere engelsk" og ikke direkte oversat fra engelsk. tak for forhånd Music in the Underground It i... -
Pointsystem
ForumindlægHvordan virker poinsystemet for matematik skriftlig? -
XxX
ForumindlægJeg skal have hjælp til min matematik aflevering -
opgave 6
ForumindlægJeg skal have hjælp til min matematik aflevering -
evt. rette og hjælpe?
Forumindlæghej, nogen der vil rette det igennem, jeg har forsøgt så godt jeg kunne. Every day hear we about a new person there have commit a crime but why do people this stupid things, when they know that it will realized for them in the last end. It is often immigrates groups we hear about but a lot of Da... -
Karakterer og ECTS
ForumindlægHvad bruger man karakterer på universitetet til? Til jobsamtaler? Hvilken forskel gør det at et fag giver flere ECTS-point end andre? Betyder det bare, at jeg har haft flere timer af det? Bliver mine karakterer ikke vægtet ud fra antallet af ECTS-point? Jeg har også set ECTS-point i forbindelse m... -
Rettelse af engelsk stil. HURTIGT TAK
ForumindlægHej, jeg har skal lave en aflevering om Anoreksi, med nogle få spørgsmål. Jeg ville høre, om der måske var nogle, som ville kigge den igennem-Skrive hvad de synes. Rette værste fejl. Og fortælle mig, hvad jeg gør forkert :) Fit or fat Anorexia Outline Who is most at risk of getting the disorder... -
beregn uligheden???
ForumindlægLn(2x - 1) + ln(x)= 0 Kære matematik venner , jeg sidder og laver aflevering og er gået i stå ved dette uligheds beregning . tak på forhånd -
afgør om punkterne ligger på linje
ForumindlægAfgør ved beregning, om punkterne P, Q og R ligger på linje, når 1) P (19,12) , Q (27,25) , R (40,46) -
Her kommer eliten
ForumindlægDR1 sender i den kommende en dokumentar om Niels Brocks Elitegymnasium. Første del blev sendt i dag, kl. 20.30 (tors, 27. marts). Niels Brocks Elitegymnasiet er henvendt til de, "der kedede sig i folkeskolen." Det handler om elever, der er villige til at lægge en ekstra indsats i skole... -
Man gramatik
Forumindlæghej kan man sige på engelsk the (Indianerne) used (røgsignal?)as a telefon and in africa (man)? used trommer det er ganske interessante at man stadig bruger røgsignaler i dag når der vælges en ny pave i rom ?? KAN MAN SIGE it is interesant that you stell use røgsignaler? today when ... -
Eng.!
ForumindlægVille blive glad, hvis nogen vil se om dette er ok mht. sætningsopbygning.Hvorfor har historien altid glemt kvinderne?Alle historiebøger handler om mænd og mænds beslutninger, og dog har den halve verden altid været kvinder.Hvordan levede, hvad lavede de, hvilke tanker havde de, hvad syntes de om...
