Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 19321 til 19340 af 22496
-
Magic.. Analyse/engelsk essay. Hjælp mig den skal afl, i morgen d. 22/11
ForumindlægMagic After I've been reading the short story ''Magic'', I found out, that it deals with a couple of messages. Through the essay I'll analyse some of the most important problems and messages. It's an American autobiographical story from a Jewish lady. I think, the re... -
rettelse
ForumindlægMOT time The abridged short story MOT time is written by Hope Massiah in 200. In the story we are presented to the main character Jenny who his visiting her father called Victor. He is 70 years old and retired. He has a grip on everything huh regards cars and he repairs on cars before they go t... -
skriftlig engelsk B - nogen der vil kigge på min stil?
ForumindlægHey Jeg har også, som så mange af jer andre, været oppe i skriftlig engelsk B i dag. Er der nogle, der vil kigge på den og evt. komme med en karakter. Jeg skrev A'eren om kommunikation og teknologi. Jeg er ikke sikker på, at jeg har forstået tekst 3 rigtig, den med McCain, Blair og alle de an... -
paper
ForumindlægHej alle sammen, jeg er ikke så bekendt ved stil metoden "paper", så jeg skulle spørge jer om det her er den rigtige metode til at skrive en paper? OBS: lig mærke til at at i ikke skal rette i den kun kommentere på formen. Assignment 13: Paper 1. In text 1 Yolanda Young sets the f... -
Stil. Vudere. Måske rettelser? Den er kopiret, så den står i mit indlæg
Forumindlæg3. Chalk and cheese A. What makes who you are? What influences your personality? ________________________________________ What makes me who I am? That is one question you can ask yourself. I don’t think genes or the media has anything in common, to show who you are. The DNA is the co... -
Eksamen
ForumindlægJeg har lige modtaget min karakter for min engelske stil og den er en del lavere end den plejer at være, derfor ville jeg høre om der er nogle der ville se den igennem og måske komme med et bud på hvad karakteren skulle være, for jeg overvejer klage, men det kan selvfølgelig være at jeg har haft ... -
Engelsk afgangseksamen stx
ForumindlægHej alle Jeg har idag været til skriftlig engelsk eksamen i engelsk A niveau STX, 3.g afsluttende studentereksamen.. Jeg synes selv, det gik rimelig dårligt! Jeg valgte en non-fiction tekst, skrevet af Russell Brand:" Big Brother is not watching you." Man blev bedt om at analysere o... -
Rettelse. =)
ForumindlægHej folkens. Jeg har skrevet en stil, som jeg håber at få rettet. Jeg har meget problemer med nutid og datid. Jeg får af vide at jeg skifter meget i tid. Håber I vil rette den. Love People who bring “sunshine” into the lives of others cannot keep it from themselves. Most of us a... -
Engelsk afl. til i morgen :(
ForumindlægNogle der vil skimte den her i gennem for de værste fejl? When you turn thirteen you have just entered the puberty and it is also the beginning of a development to become an adult. There are a lot of new emotions and it does often start a lot of question about the new things happening to the bod... -
Engelsk stil.
Forumindlæghej alle. Jeg har selv rettet lidt igennem, men er der nogle der lige vil kigge en ekstra gang? :D Decoration of the body goes far back in time. The human has always loves to decorate themselves, at different ways. Piercings began in the early sixties in the U.S and have spreads all around the... -
Eksamen
ForumindlægJeg har lige været oppe til eksamen i engelsk B på STX-niveau, og føler selv at det gik godt, men er normalt heller ikke den bedste til engelsk. Er utrolig spændt på min karakter og har svært ved at vente, derfor lyder mit spørgsmål på, om der ikke er en venlig sjæl, der vil læse den og give ... -
English essay "The Exercise"
ForumindlægHej. Det her er et englsk essay om en novelle der hedder "The Exercise". Lektien var,(for anden gang)- at rettet stilen igen for fejl, for de fejl vi ikke så den første gang vi afleverede. Nu har jeg rettet stilen, men ville være sikker på at der ikke er en masse andre dumme fejl jeg ev... -
HJÆLP HASTER!!!!!! ENGELSK STIL - SIMPLE LIVING
ForumindlægHej allesammen, titlen siger det hele. Jeg har lige skrevet en engelsk stil - et såkaldt "paper" om et koncept kaldet "Simple Living"; hele ideen er at leve på en simpel måde og begrænse brugen af bil&diverse køretøjer samt vand. Har skrevet stilen & den kommer til ... -
Metriske rum og lign.
ForumindlægHej alle! Så er tiden inde til at læse op til min sidste eksamen i vektorrum og metriske rum. Dett første spørgsmål har allerede meldt sig: 1) I forbindelse med Bolzano-Weierstrass sætning for point sets (punktmængder?): "It is apparent from out construction of the intervals [a_n,b_n] that ... -
2. ordens differentialligning
ForumindlægHvordan løser man en 2. orden differentialligning ved håndkraft? Jeg har y´´+4y´+3y=0 og y(0)=4 samt y(1)= (e2+3)/e3 -
Hvornår finder jeg ud af det???
ForumindlægHey.....Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg er dybt fortvivlet disse dage...Jeg ved ikke hvad jeg skal studere når jeg går ud af gym.Nogen der har nogle ideer??Nogen der kan fortælle hvad de selv vil??Findes der ikke et program, hvor man kan skrive sine intresser ned, også finder den drømme ... -
13-taller?
ForumindlægHvor mange 13-taller har du fået gennem dit skoleforløb?Var det folkeskole eller gym/htx/hhx?Bare nysgerrig :) -
Biologi på STX giver ikke adgang
Forumindlæghej allesammen. - i dag blev jeg (3g'er) præsenteret for et foruroligende faktum. jeg selv går på biotek A linjen på mit gymnasium. men disse der går på biologi A , idræt B og Mat B har ikke høje nok niveauer til at komme ind på de fleste naturvidenskabelige studier på universiteterne ... -
Er tal ikke spild af tid?
ForumindlægBurde man ikke bruge mere tid på humanistiske og samfundsvidenskabelige fage i folkeskolen i stedet for naturvidenskaben som fx matematik? Det er da vigtigere at vide noget om vores historie end tal og trekanter. Nu bliver I sikkert helt vilde, når I kloge hoveder læser det her, men jeg er kampkl... -
HJÆLP! Eksamen i morgen
ForumindlægHej :-) Jeg sidder lige nu med en 24-timers analyse og fortolkning af en historie ved navn ,Hände hoch, Tschibaba!' Jeg er dog ikke lige den skarpeste til grammatik, så jeg ville høre, om der er en venlig sjæl, der kan rette min grammatik. Det ville være en kæmpe hjælp for mig! Tak p...
