Søgning på: et dukkehjem 3. akt. Resultater: 19421 til 19440 af 114887
  • Cylinderformet stearinlys, som har samme højde og diameter

    Forumindlæg
    Hej alle der har tid til at hjælpe! Det ville betyde super meget hvis i gad at tage jer tid til at hjælpe mig! her kommer spørgsmålet: I et cylinderformet stearinlys er diameter og højde lige store. Hvor stor skal radius være i et kugleformet lys med samme mængde stearin? :-)
  • Densitet & Volumen

    Forumindlæg
    Hej studiePortalen, Som i nok kan se, har jeg virkelig problemer med at forstå denne opgave, og flere endnu. Jeg håbende på at en iblandt os, kunne hjælpe mig på rette spor. Jeg ved man skal isolere, jeg ved bare ikke hvordan. PLEASE HELP ME! :) Mvh. Osman Opgave 1. En fodbold vejer 65...
  • 2 sek. hjælp:)

    Forumindlæg
    sæt mest muligt uden for parentes? hvordan regner jeg den ud? -9XB+6A:
  • 135 m2

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg har ige en opgave her: tegn en skitse af et hus på 135 m2.. Hvordan gør jeg det? Jeg kan nemlig ikke huske det.
  • reducere

    Forumindlæg
    endnu en opgave; x^3y^2+x^2/x^1 kan slet ikke se hvordan den skal løses. Håber på hjælp...
  • grænseværdi

    Forumindlæg
    lim((3x^3-2x^2/x^2)) x --> 0 Hvordan finder jeg grænseværdien? gerne på ti-89!
  • gange over kors og nulreglen

    Forumindlæg
    nogen der kan fortælle mig, hvordan man regne denne her opg. ud. "gange over kors" Opg.1) 9-x/4 = 8x/3 + 11 regn vha. "nulreglen" Opg.2) 4x^2 = 12x
  • Grammatik :) osv

    Forumindlæg
    Hej Kan nogen hjælpe mig med at udfylde det her, det er bare indsættelse af verbet :-) Indsæt de rigtige bøjninger af verbet og oversæt sætniger til: a: Lionel___________á marie-Jeanne (Telephoner) b: Marie Jeanne _________ L'invitation (accepter) c: J'_____________, Lionel (...
  • hjælp miig

    Forumindlæg
    http://www.peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=69635 har brug for hjælp til denne ulighed kan i vise fremgangsmetoden tak
  • Plz:(

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har problemer med vektorer regning håber jeg får noget hjælp her:) jeg har to opgaver , men ved overhoved ikke hvordan jeg skal løse dem. opg.1 Lad a=3i-2j, b=i+3j og c=2i+j, hvor i og j er enhedsvektorer langs hhv.x- og y-aksen. Bestem kordinaterne til vektoren 2a-3b+c samt dens længde...
  • calculus

    Forumindlæg
    hej er der nogle der kan hjælpe mig med at løse denne ligning? S sqrt(x)dx / (4+x)^2 jeg har prøvet at løse den ved substition..men kan ikke få det til at gå op..
  • Reaktionsskema

    Forumindlæg
    Jeg har en underopgave som jeg slet ikke kan finde rundt i, håber at nogle kan hjælpe med den. På forhånd tak! Overskud af klorgas ledes ned i en basisk opløsning af natriumiodid, så der dannes iodat. Vis med et afstemt rekationsskema, hvad der sker??
  • hjælp til ligning

    Forumindlæg
    (x-3)^2+4(x+1) = (x-1)(x+4)+2 Kan I hjælpe mig med, at regne denne ligning ud?
  • Integration ved substitution

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med nedenstående opgave ?
  • -(x-3) - (-6+x) = ?

    Forumindlæg
    Hvordan og hvad giver denne: -(x-3) - (-6+x) = ? Jeg har valgt at sige x=1 HJÆLP!
  • fordeling

    Forumindlæg
    Der kommer uendelig mange busser med uendelig mange gæster. Hvordan skal de inddeles i Hilberts Hotel?
  • Integration

    Forumindlæg
    Hej Giver integreret: Men hvordan? Burde de enkelte led ikke skulle integreres ens?
  • få t til at stå alene

    Forumindlæg
    Få t til at stå alene: -t3+4t=0 Vil gerne have udregning med..
  • Komplekse ioner

    Forumindlæg
    Hvad er reaktionen mellem Fe3+ ionet og H2O? Hvad kaldes denne reaktionstype?
  • svær ligning

    Forumindlæg
    heysa.. en som kan vise mig hvordan jeg gange den her ud og løser den ? (x-3)(x+1)=(2x-6)(-x+5)