Søgning på: tysk disposition jung sein. Resultater: 19421 til 19440 af 19901
-
lille stil - grammatisk rettelse
ForumindlægHej Jeg har skrevet en lille stil på tysk. Vil nogle af jer rette den igennem. Mein besonderes Ferienerlebnis war wer ich bin in Hawaii. Das was in meine Sommerferien 2004. Ich war 8 Jahre alt. In meine Sommerferien in Hawaii, ich sah viele Dinge. Das war super. Ich sah wo meine Eltern wohne... -
analyse
Forumindlæghej jeg har en analyse opgave af Pandekager ( forfatter kathrine marie guldager) mit opgave er analyse pandekager med særlig fokus på identitetstemaet og storbyens påvirkning. Og jeg har skrevet: Karl har identitetsproblemer, fordi der er rod i hans ægteskab. Han har ikke et godt forhold til sin ... -
Er det realistisk?
ForumindlægHej alle sammen Jeg er en pige, som går i 9. klasse. Jeg vil meget gerne gå på universitet i udlandet mine primære tanker er Oxford og Cambridge, mit snit er på 10,7 og mine standpunkts karakterer har et gennemsnit på en ren 10'er. Det skal siges, at jeg som valgfag i skolen har fransk, så je... -
adj. - adv. .....mon dog??
ForumindlægTesten i engelsk Tillægsord eller biord? (engelsk grammatik) A. Hvordan kan 20 minus 1 give 17 ?? ......Det gør det ikke dér hvor jeg kommer fra. B. I spørgsmål 20 i denne test siges det at det omhandlede ord her skal være "correctly" fordi det er et underled ti... -
Test: adjektiv eller adverbium
ForumindlægTesten i engelsk Tillægsord eller biord? (engelsk grammatik) A. Hvordan kan 20 minus 1 give 17 ?? ......Det gør det ikke dér hvor jeg kommer fra. B. I spørgsmål 20 i denne test siges det at det omhandlede ord her skal være "correctly" fordi det er et underled til &q... -
Overvågning - matematik - evt. andre forslag.
ForumindlægHej, Jeg har indtil nu besluttet at jeg vil skrive i dansk, hvor jeg har fundet bogen "Se dagens lys", der handler om et fremtidssamfund, der vha. computerteknologi overvåger og kontrollere alle individer. Spørgsmålet er så, hvad det andet fag skal være. Kravet er, at det skal kunne be... -
HHX eller STX?
ForumindlægHej alle! Jeg skal nu til at gå i 9. klasse, og er nu kommet til det store spørgsmål... Hvad skal jeg bagefter? Jeg har været i bro-bygning på HHX og HTX, og der fandt jeg ud af at HTX ikke er noget for mig, overhovedet. På HHX fik jeg et godt indtryk af lærerne, og jeg synes at fagene som je... -
Rettelse af oversættelse
Forumindlæg1) Mine forældre har travlt, fordi vi skal have et sted at bo og mad. Mit forslag: Meine Eltern haben es eilig, weil wir Wohnung und Essen haben müssen. 2) Jeg mener at privatliv er en vigtig del af et barns dannelse, derfor skal forædrene lærer at respektere unges privatliv. Mit forslag: Ich gla... -
AT Problemformulering (Nazisme)
ForumindlægHej alle. jeg er her midt i min skriveproces, kommet i tvivl om min problemformulering giver anledning til det den skal...En god synopsis. Fagkombination er Dansk A og Historie A Min problemformulering tager sig således ud: Hvorledes iscenesættes nazismen i ”viljens triumf” og hvilke... -
Lektiehjælp tilbydes
ForumindlægHej Alle.. Jeg er en 20-årig pige, der i sommeren 2009 blev student med linjefagene; biologi A, Matematik A, Kemi B.Derudover havde jeg tilvalgsfag Fysik B - og lige nu læser jeg på Københavns Universitet. Jeg har altid selv være meget glad for at gå i skole, og er gået meget op i mine lektier/af... -
RET MIN TYSKSTIL
ForumindlægNogle der gider at rette min tyskstil? Det er ca et år siden jeg sidst har haft tysk, såååååå den mangler lige at blive rettet. TAK PÅ FORHÅND. Ein Tag in Berlin Ich will erzählen von eine Tag in Berlin. Ich, meine Eltern und zwei Schwestern was in Berlin eine Dienstag in Juli. In B... -
KORT stil om sommerferie
ForumindlægHej alle! Jeg vil være rigtig taknemmelig, hvis I ville rette min stil. Eller bare noget af den :) Den er ikke færdig helt endnu. Jeg er ikke så god til tysk, men har haft det i to år. Tusind tak! In meinem Urlaub bin ich in Jersey gewesen. Es war in der Tat einer Sprachreise für drei Wo... -
korrekt oversat?
ForumindlægDet at le virker stærkere end det at smile Das Lächeln wirkt starker als das Lachen Mens jeg er her, læser jeg en bog, fordi jeg har lyst. Während ich hier bin, lese ich ein Buch, weil ich darauf Lust habe. Det er......., og min beslutning står fast. Es ist ....., und meinen Beschluss steht... -
Kan Valgfag Ændres Ved Start Af Gymnasiet?
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lige afsluttet mine 9. klasses mundtlige eksamener, og har nu et spørgsmål angående gymnasiet, som jeg skal på efter sommerferien: Jeg har valgt den naturvidenskabelige linje på stx. Heriblandt skal man selvfølgelig vælge 2 valgfag. Et fremmedsprogs fag på B niveau og et ... -
akut jobsøgning
ForumindlægHej allesammen, Jeg er studerende på AAU, hvor jeg læser arkitektur og design. Efter sommer skal jeg begynde på 3. semester. På grund af de store udgifter til både uddannelsen men også til husleje osv., har jeg utrolig meget brug for et arbejde snarest muligt. Jeg ville derfor lige høre om no... -
Es klopft
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med at oversætte noget fra Es klopft? Det skal oversættes til tysk Tidligt i sit ægteskab havde lægen MAnauel Ritter en kort affære med en anden kvinde, Monika. Hun blev gravid, men derefter så de ikke emre hinanden. Efter fødseln sendte hun ham dog et billede ... -
Amor vincit omnia vs Omnia vincit amor? Hjælp !
ForumindlægJeg har et citat på latin som jeg er lidt i tvivl om. På dansker lyder citatet: "Kærligheden overvinder alt, så lad os bøje os for/overgive os til kærligheden" - oversat til latin bliver det: 1. Omnia vincit amor, et nos cedamus amori eller 2. Amor vincit omnia, et nos cedamus a... -
Kort oversættelse
ForumindlægHej, håber der er nogen der gider, at se min tysk oversættelse igennem:) Har De smagt den herlige vin i den grønne flaske? Det er en moselvin. Den berømte rhinskvin får man i de velkendte, brune flasker. Den hele verden var afhængig af den arabiske olie. Den gamle, rustne cykel har jeg set fø... -
Lektiehjælp tilbydes
ForumindlægHej med jer Jeg tilbyder lektiehjælp i Aalborg (Svenstrup J) og omegn. Jeg har taget en STX på Støvring Gymnaisum (Mat A, Fys B, Kem B), er 23 år gammel og kan derfor hjælpe med disse fag på disse niveauer. Derudover kan jeg tilbyde hjælp i Biologi C, Engelsk A og Tysk B. Jeg er meget opm... -
Oversættelse rigtigt?
ForumindlægHey er i gang med en oversættelses opgave og vil gerne vide om jeg har gjort det rigtigt så jeg kan rette det gerne med en forklaring :) Die Küste lag bereits weiter vorbei hinter uns, und vor der Fähre war nur noch Wasser zu sehen. Zwischen dem Tisch spielte zwei Kind, und plötzlich kam sie ...
