Søgning på: musik analyse. Resultater: 19501 til 19520 af 25891
-
Rettelse af stil.
ForumindlægJeg håber, i vil tage jer tid til at rette min stil :) Die „Kammeraden“ beweisen kein Verständnis für Florian und seine Angst für Bälle. Obgleich sie weissen, dass er schwach und nicht identisch mit den anderen Mitgliedern ist, hänseln und verhauen sie ihn. Sie sind sehr widerlich, ge... -
rettelse hjælp haster imorgen afl.
ForumindlægMeine Familie Mein Perfekte Familie, wir sind vier Personen in meiner Familie ich, meine Mutter, mein Vater und mein Bruder. Ich heiße Stine Sofie Thun. Ich bin 16 Jahre alt. Ich wurde am 14 Juni 1991 geboren. Meine Naturhaarfarbe ist dunkel bl... -
metafoer, synomyer og billedesprog ..
Forumindlæghej ,. nogen der kan hjælpe mig og fortælle om der nogen af de ting i denne tekst ? [Chorus] Verden, den er stor Mærk dig mine ord Jeg trives hvor jeg bor Men jeg savner Sudan og den røde jord Min far, min søster og min bror... ye-ah Så Verden den er stor Mærk dig mine ord Jeg savner min mor N... -
Tysk - oversættelse
ForumindlægHej :-) Nogle der er gode til tysk derude, som kan rette min tyske oversættelse igennem for grammatik fejl? :-) Det ville være mig en stor hjæp! tak på forhånd :-) Dansk del: Romantikken er en periode som næsten alle enten kender eller har hørt om. Det er en periode, der var fyldt... -
HJÆLP!!! forstår nicht
ForumindlægWenn es den ganzen Tag regnet, traüme ich davon, in der wanne zu liegen, mit Schaum. Mein Alltag sieht so aus: Um acht Uhr klingelt mein Wecker mrgens,dann höre ich Radio, am liebsten die Nachrichten oder klassische Musik. Dann rolle ich mein Sachen zusammen, räume den Hauseingang, binde die Tasc... -
Det haster!!!
ForumindlægWenn es den ganzen Tag regnet, traüme ich davon, in der wanne zu liegen, mit Schaum. Mein Alltag sieht so aus: Um acht Uhr klingelt mein Wecker mrgens,dann höre ich Radio, am liebsten die Nachrichten oder klassische Musik. Dann rolle ich mein Sachen zusammen, räume den Hauseingang, binde die Tas... -
tysk stil
Forumindlæghej jeg ville høre om nogen ville rette min tysk stil, og evt komme med nogle "feedback" og råd angående sætningskonstruktion og tid. Liebe Mutti Ich Weglauft haben, mit meiner Freunden, zu die DDR, ich auf ein neues Start hoffen, in ein Sozialistische Gesellschaft, wo die Reichen die A... -
Fra Dansk til Spansk Haster!!!
ForumindlægHej' Hjælp til grammatiske fejl, fra dansk til spansk oversættelse. Har bruget ordebog og computer oversætte, men synes der er nogle sætninger som ikke giver den rigtig mening. Dansk; Han begyndte at skrive sange med politisk engagement og i denne periode skabte han nogle af sine mest kendt... -
Hjælp til kort tekst :-)
ForumindlægHej' Hjælp til grammatiske fejl, fra dansk til spansk oversættelse. Har bruget ordebog og computer oversætte, men synes der er nogle sætninger som ikke giver den rigtig mening. Dansk; Han begyndte at skrive sange med politisk engagement og i denne periode skabte han nogle af sine mest kend... -
Kosovo-konflikten
ForumindlægNogen der vil rette min opgave?Indledning/ ProblemformuleringI 1998 blev Kosovo en prioritet for verdenspressen. Serbere og albanere kæmpede om et område som begge folkeslag mente tilhørte dem. Var dette starten på en ny udsigt til Kosovo, eller var det blot begyndelsen til enden?Opgaven vil hand... -
Jeg har brug for hjælp
ForumindlægHej, Jeg skal lave en analyse af den her konklusion , Jeg skal finde ud af om den er dårligt i forhold til sprog og / eller indhold eller godt i forhold til sprog og / eller indhold. Problemet er at jeg har faktisk læst den mange gang men jeg kan ikke finde ud af om den er godt eller dårligt. J... -
Dansk: Råd til eksamen (9. klasse)
ForumindlægJeg skal snart op til dansk eksamen, og vil lige høre nogle gode råd til eksamen, om hvordan man kan får god karakter osv. -
minimum
ForumindlægReposter lige en opgave, fordi der er opstået et nyt problem i den, som egentlig er i tråd med det, som jeg havde i går. Problemet er, at hhv. eliminationsmetoden og langranges metode fejler i at finde alle lokale minima på randen af en funktions definitionsmængde, og jeg er interesseret i ren... -
VIGTIGT spørgsmål om SSO, nogen der ved dette??
ForumindlægNogle der har skrevet SSO (ja, det er der nok..) men som gider hjælpe mig? At tjekke hvor mange ord jeres er på? Min er på over 2000, og jeg er ikke færdig endnu.. det er fordi jeg har mange citater og billeder med, og jeg vil gerne sørge for at skrive nok, jeg er på side 9 og skal stoppe inden d... -
historie
ForumindlægÆv, jeg ved allerede nu, at det er det helt forkerte emne jeg har valgt at skrive opgave om. Men jeg må jo bare få det bedste ud af det alligevel, men mit spørgsmål er, hvor meget ville I gå tilbage i historien, hvis i skulle redegøre for Danmark's besættelse? Altså jeg mener, ville i bare li... -
imperialismeteori?
ForumindlægEr der nogle herinde der har "forstand" på imperialisme? -Og kunne anbefale to imperialismeteorier der kunne være gode at samligne? Det er med henblik på min historieopgave... På forhånd tak! =) -
Hvad er en vurdering?
ForumindlægJeg har fået en problemformulering hvor sidste del af den lyder således: Vurder endvidere hvorvidt finanskrisen i dag er eller vil blive en gentagelse af 1930'ernes økonomiske krise i Danmark. Mit spørgsmål er så, i en vurdering er det da kun min egen holdning til det pågældende emne? Eller s... -
Religion eksamen
ForumindlægHej, så er det min sidste eksamen på mandag og den er religion. Jeg vil starte med at indrømme, at jeg har sovet rimelig meget i religion timerne, hvilket betyder, at jeg ingen noter har taget.Min eksamenopgivelse ser ud som følger:KristendommenNordisk mytologiBuddhismeEtik og filosofi i nutidenH... -
SSO, Fysik eller Historie?
ForumindlægSSO'en nærmer sig, og jeg har endnu ikke klargjort for mig selv hvad jeg vil skrive i.Indtil da er valget cuttet ned til at være mellem fysik eller historie.Jeg har siden barndommen haft en ekstraordinær stor interesse i historie, hvor andre jævnaldrende læste "Hans og Grethe" læste... -
Funktion af to variabler
ForumindlægJeg var interesseret i at finde den korteste afstand mellem to funktioner f(a) og g(b). Afstanden mellem de to funktioner kan jo udtrykkes som (jf. pythagoras' lærsætning)A = sqrt((f(a) - f(b))^2 + (a - b)^2)Dvs. at afstanden kan opstilles som funktion af to variabler, men hvordan kan jeg fin...
