Søgning på: afsætning a tiger. Resultater: 19521 til 19540 af 144217
-
Relativ tilvækst (eksponentialfunktioner)
ForumindlægHvad er endelig forskellen på r=a-1 og a = 1 +r, hvornår skal den ene anvendes frem for den anden? Tak på forhånd! <3 -
mat.hj.
ForumindlægVil gerne lige have at vide om jeg har regnet rigtigt a skriv 3 gram som kilo og ton 0,003kilo og 0,000003ton. reducer a1 5a+2a-8a+7a=6a a2 5b-9b+3b+2b=b a3 7c+2c-6c-3c+8c=8c d1 2a-6a+7b+2b+5a=a+9b Find værdien af udtrykkene når a=4 b=2 c=1/2 a 2c+4b-6a=-3 b 6b-2a+4c=6 c 6c-2b+4a=15 Tak på forhån... -
hjælp til skat, fradrag,
ForumindlægHEj I ALT TIL UDBETALING er det man tjener. Men hvad er Samlet A-skat?. Er det hvor meget man betaler i skat?. og hvad betyder FRADRAG I ALT? -
Bestem parameterværdien for parameterkurven
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med dette? a, bestem parameterværdien t hærende til p Se vedhæftet billede for opgaven -
Matematik
ForumindlægSpørg om akut hjælp, til denne nedestående (vedhæftede fil) opgave som jeg ikke kunne forstå, men har lavet opgave a det er bare b og c. TAK :) -
snorkraft og trisse
ForumindlægJeg har altid svært ved opgaver med snore. Jeg har vedhæftet et billede af situationen, som jeg har svært ved at analysere. Vi ser på en gnidningsfri situation. Et lod A er forbundet til et lod B, der ligger på en vandret flade over en trisse. Min kraftanalyse er: Lod a er påvirket med en neda... -
hf? til hvad?
ForumindlægHvad kan jeg bruge en HF til? og kan jeg tage så mange fag på A niveau som muligt? Skriv på min mail a[email protected] tak -
Newtons love - krafter og masse
ForumindlægHej Er der en venlig sjæl, der kunne hjælpe mig igang med metoden til delopgave b, i den vedhæftede fil? Jeg er i tvivl om hvor jeg skal starte, og om delopgave a skal anvendes? -
Astronomi
ForumindlægHej jeg er godt i gang med en rapport, men jeg ved ikke hvordan opgave a og opgave e beregnes eller udledes.. nogen der kunne hjælpe? -
Linear transformationer/afbildninger?
ForumindlægHej. Hvordan bestemmes matricen A bag en linear afbildning, hvis vi er givet konkrete afbildninger, og ikke den generelle "formel". Fx: og -
løs ligningeren ved hjælp af logaritmer
ForumindlægHej har brug for hjælp til denne opagve, hved ikke helt hvordan jeg skal lave den + forklarer den a) 45 * 5x + 15 = 6 -
rettelse
ForumindlægNogen der kan tjekke mine rettelser igennem, på forhånd tak :) 1) Selvfølgelig besøger mine børn mig engang imellem: 2) Sent om aftenen ringede telefonen: 3) Efter frokost går jeg en tur i Central Park: 4) For en uge siden vandt min bror 15.000 kr. i tipning (on the pools): 5) Om morgenen har jeg... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægNogen der gider kigge denne igennem for rettelser?TUSIND TAK:)Dansk:Marseille, som er den største by i Sydfrankrig, blev grundlagt for mere end 2000 år siden. Byen har altid været et livligt handelscentrum, som tiltrækker folk fra hele verden.De franskmænd, som boede i Algeriet, da dette lang end... -
Cirklens Ligning
ForumindlægHej. Jeg kunne godt tænke mig at få lidt hjælp til cirklens ligning. Det som jeg gerne vil vide er hvordan man finder frem til ligningen. Jeg har læst mig frem til at den fremkommer vha. pythagoras. Og det har jeg så prøvet. Det jeg har lavet har jeg skrevet ind i Equation Editor, men je... -
Geometri
ForumindlægJeg har en opgave med to trekanter i en. Stor trekant: Siden D-B er ukendt Siden D-A (grundlinje) er oplyst til 15,0 cm Siden A-B (Hypotenuse) er oplst til 10,0 cm Lille trekant: Siden A-C (gruyndlinje) er ukendt Siden A-B er 10 Siden B-C (hypotenuse) er 9,4 a) Bestem vin... -
Løs f(x)=20 og find fordoplingskonstant af andengradspolynomium
ForumindlægHej jeg står og har et problem med denne opgave: Opgave 4 En eksponentiel funktion er givet ved forskriften: a)Bestem f(4) b)Løs ligningen f(x)=20 c)Bestem fordoblingskonstanten d)Bestem 4-doblingskonstanten a'eren synes jeg er meget let at løse, men er ikke helt sikker på hvordan jeg ... -
la og le?
ForumindlægLeyla ønskede at el patron og hans ven hjalp hende, men de voldtog hende og forlod hende. Leyla quería que el patron y su amigo la ayudaran, pero los dos la ambusaron y la dejaron. Hvorfor er det la og ikke le? HMM!! Man plejer der at bruge le, når man siger hende.. F.eks Han hjælper... -
7 sætninger....
ForumindlægJeg skal rette en fra klassens spansk.og her er hvad jeg har kunne finde.Ja, det er meningen alt skal stå i førnutid.El Lunes: He tomado el autobús a Francia con mi familia pero no mi hermanoEl Martes: En Francia he esquiado y lo he gozado mucho. Después mis pies duelen un poco. El Miércoles: Mi... -
85 ord om ens hverdag
ForumindlægHej folkens! Jeg er i gang med at skrive 85 ord om en af mine hverdage, nogen der vil hjælpe med at rette? Den skal være skrevet i præteritum. Dansk: Jeg stod op klokken 6 om morgenen og gik på toilettet og spiste en bolle. Klokken 7 tog jeg i skole som ligger i Ringkøbing. klokken 7.30... -
un conte de fée (rettelse)
ForumindlægIl y avait une fois là a vécu un roi, une Reine et un prince. Le prince était un jeune homme brave. Un jour le prince était sur un voyage, il est allé par une grotte où il a entendu une voix criant pour l'aide. Le prince est allé à l'intérieur de la grotte et là...
