Søgning på: amish folket. Resultater: 19541 til 19560 af 19974
-
Essay mangler hjælpe!!
ForumindlægHej.. jeg har lavet følgende essay! Det eneste krav der er sådan set at dette skal tage udgangspunkt i ordet "drøm". Er der en der gider rette det og kom med evt. kommentar/forbedringer. ? Jeg drømmer ikke. Jeg har ikke gjort det i lang tid og vil aldrig nogensinde gøre det igen. Det ... -
Folkevise - hvilken genre?
ForumindlægHej folk! Jeg skal skrive en litterær artikel om en stykke af tryllevisen "Ridder i Hjorteham". Det drejer sig om stykket som følger: 1. Hr. Lave boer sig ude ved Aa, Han kan baade seile og roe; Han lokker saa mangen stolt Jomfru, Han giver dem løse Tro. Drømt haver Svenden ... -
Hjælp til spørgsmål i mundtlig matematik.
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal snart op i mundtlig matematik, hvilket er min store skræk. Jeg er ualmindelig dårlig til faget, så jeg vil blive virkelig glad, hvis jeg bare kan bestå. Jeg har utrolig svært ved matematik, og kan næsten ingenting, hvilket går mig meget på. Hvis du har tid og overskud ti... -
Tysk aflevering! - Haster
ForumindlægGoddag folkens. Jeg skal aflevere denne (sidste) tyskaflevering i mit liv, og jeg vil mere end gerne slutte af med en dejlig karaktér. Jeg er dog ikke den bedste til tysk, men har kæmpet med det i flere timer nu og håber, at en person vil rette de fejl, der nu er til stede.. Afleveringen ska... -
Tysk Aflevering...HASTER!!
ForumindlægGoddag folkens :) Her er min sidste tysk aflevering, som jeg har kæmpet med i flere timer. Jeg er ikke så god til tysk grammatik, og vil derfor gerne have en til at kigge på min aflevering og rette mine fejl. Jeg vil virkelig gerne slutte af med en god karakter. Afleveringen skal sendes ida... -
En kort rettelse!
ForumindlægHej folkens ;) Nogle søde, som vil hurtige ret den her kort tekst :) På forhånd taak.. She’s Leaving Home It is 5 am as Marie closes her bedroom door she has decided to leave home and meet with her boyfriend. The life she is currently living is not what she is aiming for she wants more. S... -
She's leaving home rettelse!
ForumindlægHej folkens ;) Nogle søde, som vil hurtige ret den her kort tekst :) På forhånd taak.. She’s Leaving Home It is 5 am as Marie closes her bedroom door she has decided to leave home and meet with her boyfriend. The life she is currently living is not what she is aiming for she wants more. She... -
Hurtig hjælp!
ForumindlægHej folkens ;) Nogle søde, som vil hurtige ret den her kort tekst :) På forhånd taak.. She’s Leaving Home It is 5 am as Marie closes her bedroom door she has decided to leave home and meet with her boyfriend. The life she is currently living is not what she is aiming for she wants more. She... -
TYSK STIL KARAKTERER?
ForumindlægHej folkens:-) Jeg ha rskrevet en tysk stil, og vil meget gerne vide hvad i tror jeg får af karaktere. Her er min stil VERKEHR IN DER AUTOBAHN Wenn man Ferien hat möchte man verreisen. In den Süden, wo es warm und sonnig ist. So in meine Sommerferien war ich mit Familie in der Türkei. Zuerst ware... -
GIV KARAKTERE FOR EN TYSK STIL
ForumindlægHej folkens:-) Har lige afleveret en tysk stil igår, så ville høre om jeg har mange fejl og om hvad i tror jeg får af karakterer. Her er min læres krav til opgaven: - mellem 200-300 ord - Halvanden linjes afstand -- Selve handlingen skal handle om, hvor man er på vej et sted, hvor der så er trafi... -
Ret en tysk stil og giv karaktere, nogle der vil være tysklærer eller er? TAG OG RET:-)
ForumindlægHej folkens:-) Har lige afleveret en tysk stil igår, så ville høre om jeg har mange fejl og om hvad i tror jeg får af karakterer. Her er min læres krav til opgaven: - mellem 200-300 ord - Halvanden linjes afstand -- Selve handlingen skal handle om, hvor man er på vej et sted, hvor der så er trafi... -
Villy Søvndals pointsystem
ForumindlægHejsa :) Hvad vil I sige påstand, belæg og hjemmel er følgende tekst ? SF-top giver grønt lys for omstridt pointsystem SF's top får tillids-folkenes accept til en fælles aftale med Socialdemokraterne om at se 'positivt' på det nye pointsystem for familiesammenføringer Efter et par d... -
Hjælp til Essay.
ForumindlægHej! Jeg har fået skrevet min essay færdig (vil jeg selv mene) så ville høre om nogen ville læse den igennem og skrive feedback og nogen ting jeg kunne ændre i den. Ville være super fedt :) Det smukke ved Danmark Tjaaa.. Hvad er det smukke ved Danmark? Jeg tror ikke, at der er et enkelt og ... -
Hjælp til retning af Engelsk..
ForumindlægHej folkens:) Jeg sidder her med en Engelsk opgave som jeg har oversættet, men jeg ved ikke om det er rigtigt oversættet, så derfor vil jeg godt have jeres hjælp til at rette den.:) På dansk: Jonas pillede i et sår, han havde på armen. Det blødte en smule. Han lod det bløde og puttede fingeren... -
Demokrati i forskellige kulturer og lande
ForumindlægHej, jeg er igang med en projektopgave, men er lidt usikker på om det jeg har skrevet i den ene problemstilling er rigtigt. Kan i ikke hjælpe mig? Jeg svarede således: Kan det være nødvendigt at tilpasse et demokratisk styre i forskellige kulturer og lande? Ja det kan være nødvendigt i f.eks. de... -
Mit metode afsnit. Kunne i give kommentar til det
ForumindlægHej derude. Jeg er lige blevet færdig med mit metode afsnit. Kunne i fortælle om det er godt nok eller dårligt ? Jeg håber at dem der har rigtig godt styr på tingene, kan hjælpe lidt :) ______________ Jeg vil igennem min opgave, tage udgangspunkt i den humanistiske metode i engelsk, og den samfu... -
argumentations analyse
Forumindlæghej. jeg skal lave en argumentations analyse af et tekst som er taler for at doping skal blive legalt. jeg er desværre lidt i problemer, og håber at nogen af jer kan hjælpe mig i nødens stund. tekst stykket: VILD OG USTYRLIG Når sportsånden hyldes af folk, der står uden for selve sportskonk... -
Rette min oversættelse
ForumindlægHej folkens! Jeg håber virkelig der er en venlig person med god forstand på tysk der vil rette min aflevering igennem. Det er min sidste tysk aflevering i gymnasiet, og hvis den er god kan den hive min karakter en enkelt tak op, hvilket vil være meget vigtigt for mig! Jeg vil derfor blive umådeli... -
Hjælp mig er ved at dø :D
ForumindlægHey folkens jeg er en ung fyr som har brug for lidt hjælp til at rette noget jeg skal sige til en fremlæggelse imorgen. Håber i kan kigge lidt på den og fortæl mig hvad der skal rettes For hundreds of years people have put some message in the type of clothing they wore. Long ago people started wa... -
ARGUMENTER ØKONOMISK IMOD NEDENSTÅENDE UDSAGN:
Forumindlæg"Selv om det kan lyde hårdt, er det nemlig et sundhedstegn ved markedsmekanismen, at usunde og dårligt drevne virksomheder går konkurs og forsvinder fra markedet. Det betyder nemlig, at markedet i stedet overtages af bedre ledede og mere effektive virksomheder. Denne ”selektionsmekani...
