Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19881 til 19900 af 42939
-
magtens deling
ForumindlægDen lovgivende magt,hvad menes der med det? Den dømmende magt,hvad menes der med det? Den udøvende magt, hvad menes der med det? Tak på forhånd -
1 spørgsmål
ForumindlægHej Jeg skal skrive en opgave om 1. verdenskrig, og jeg skal fortælle om årsagen til 1.verdenskrig. Var årsagen ikke, at en serbisk gymnasieelev dræbte den østrig-ungarske tronfølgerpar? Er der andre årsager? -
Hvordan bliver man bedre til engelsk?
ForumindlægHej, jeg er virkelig dårlig til engelsk, men ville gerne blive bedre. Så vil i ikke komme med nogle gode råd, så man kan blive bedre til engelsk? :) Håber der er nogle der ville hjælpe, da jeg virkelig har brug for hjælp! -
A,B & C-FAG
ForumindlægHej! Jeg har fået at vide, at man på gymnasiet, kun har C-fag (undtaget idræt) i det første år, B-fag i to år og A-fag i tre år. Det er vel rigtigt? Men så har man jo faktisk "kun" 4-5 fag i 3.G? Eftersom man har 4-5 A-fag? Kan det passe? Tusinde tak for alt hjælp der må komme! -
OVERSÆT! HJÆLP
ForumindlægHvordan siger man: og jeg kan spille godt snart ( guitar ) -
Nationalisme
ForumindlægMed henblik på nationer og nationalisme . Skal jeg i historie forklare ordet : "Folk". Jeg har skrevet lidt selv, men jeg kunne godt bruge noget hjælp til at forstå det "helt korrekt", så hvis der er nogle som sidder og kender til ordet så skriv endelig. 1000 tak -
Giver det mening?
ForumindlægMon meilleur voyage. Mon meilleur voyage, a été quand j'étais en vacances de ski Canazei en Italie. C'était un séjour super bon parce que j'aime faire du ski. Canazei est le sport plus importants d'Europe de ski de cession et il ya beaucoup de gens, mais ce n'est pas une p... -
Rette oversættelse
ForumindlægEr der nogen der er venlig at rette den nedenstående tekst som jeg har oversat fra dansk? Det ville alle tiders! På forhånd tak. “A mari usque ad mare” is the motto of Canada which stretches from the Atlantic to the Pacific and from the North Pole to the forty-fifth latitude. The coun... -
KU optagelse
ForumindlægHej mennesker, Mht. ledige pladser på KU, valgte jeg at sende en ansøgning efter d.30 juli (d.2 august sendte jeg en ansøgning). Jeg ville lige høre, om der er nogen af jer der ved hvornår man får svar? Mvh Mig -
Oversættelse hjæælp!
ForumindlægHej jeg sidder med en oversættelse som jeg har svært ved.. Er der ikke nogen der kan hjælpe med sætningerne: "Michel føler sig næsten som en fremmed da han vender hjem til hans fødeby i Congo-Brazzaville for at deltage i sin mors begravelse. "Han forstår at hans afrikanske rødder er vi... -
Lille oversættelse
ForumindlægHej :-) Jeg håber i kan hjælpe mig med denne sætning, som jeg skal have oversat. "Formålet med lommefilmen er at vise Paris’ flotteste, idylliske og mest populære seværdigheder i blandt turister" Jeg har oversat det til: Le but avec le film est de montrer le plus beau, le plu... -
En god bog
ForumindlægEr der en eller to gode bøger I vil anbefalede, gerne nogen der er mulige at lån på et bibliotek, da min økonomi ikke tillade mig af købe. -
IB
ForumindlægHej! Jeg går i 9. klasse, og skal nu til at søge videre. Jeg har seriøst overvejet IB (international baccalaureate) men vil gerne lige høre hvilke oplevelser andre har haft, og hvad I har hørt om uddannelsen? psssst efter vil jeg gerne studere noget samfundsfagligt såsom antropologi eller n... -
Usikker
ForumindlægI dag var jeg til matematikterminsprøven og i går var jeg til danskterminsprøven. Jeg synes det gik nogenlunde i går, men ikke særlig godt i dag til matematik. Jeg kunne ikke rigtig finde ud af lidt for mange af opgaverne, og sad og tænkte og blev ked af det, da jeg gerne vil være god til matema... -
Forskel fra folke til gym.
ForumindlægJeg begynder på stx til næste år og ville lige høre hvilket fag, I synes der er mest forskel mellem fra folkeskolen til gymnasiet???Og om det er en god/dårlig forskel??? -
Problem :(
ForumindlægJeg har et stort problem. Jeg vil gerne søge HF, jeg spurgte min klasselærer om jeg kunne klare HF han sagde det kan du sagtens. Derefter gik jeg til min studievejleder og han sagde at jeg skulle have 0 i fravær for at komme ind på HF. Derefter gik jeg tilbage til min klasselærer han fortalte at ... -
at spise edderkopper
ForumindlægJeg har hørt, at vi spiser edderkopper i søvne, når vi sover.. Kan det virkelig være rigtigt ?! -
Mål for snit?
ForumindlægMåske et mærkeligt spørgsmål, men ikke desto mindre et spørgsmål om noget, som jeg har indtryk af, at mange gør sig tanker om:Hvilket gennemsnit er det dit mål at få ? -
Samfundsfag C tvivl om hvilken karakter
ForumindlægI 1.g gik jeg på en musik linie som havde jeg samfundsfag på B-niveau. Det tidspunkt havde jeg en standpunkts karakter på 4 i årskarakter, men dukkede op til eksamen og mærkeligt nok fik jeg 00 i årseksamen... Jeg har nu flyttet gymnasie og g... -
Hvad gør du, når du skal skrive en dansk stil?
ForumindlægHej Allesammen,Hvad gør I, når I skal skrive en dansk stil? Grunden til mit spørgsmål er, at jeg er ret så dårlig til at skrive dansk stil; jeg kan ikke få noget ned på papiret og jeg har svært ved at skabe "den røde tråd" i opgaven. Det er ikke fordi jeg er dårlig til dansk, da jeg ikk...
