Generelt

Kunstnerisk fag på C-niveau i 2. eller 3.g - Er det muligt?

08. april 2014 af la12 (Slettet)

Hej SP,

Det er måske et underligt spørgsmål jeg stiller, men jeg vil gerne vide, om det er muligt at vælge et andet kunstnerisk fag på C-niveau i 2. eller 3.g, selvom man allerede har et kunstnerisk fag på C-niveau i 1.g. Hvis dette er muligt, bliver årskarakteren (og eksamenskarakteren) i 1.g slettet, og kommer karakteren - i faget - i 2. eller 3.g så til at stå på beviset? 


Det er nemlig fordi, at jeg har musik, men jeg vil gerne have mediefag næste år eller i 3.g.  


Brugbart svar (0)

Svar #1
10. april 2014 af malenehv (Slettet)

Ja, det er muligt i 3.g. Ved ikke noget om karakteren men kunne forestille mig at de begge to kommer på eksamensbeviset :)


Brugbart svar (0)

Svar #2
17. maj 2014 af cornpop (Slettet)

Du kan godt få mediefag i 3.g såfremt faget bliver oprettet. (Det blev f.eks. ikke oprettet på min skole i år, pga. for få valgte det)

Din årskarakter og evt. eksamenskarakter fra musik kommer selvfølgelig stadig til at stå på beviset.

Din karakter i eksempelvis matematik, bliver jo heller ikke slettet, fordi du vælger et andet naturvidenskabeligt fag som valgfag. :-) 


Skriv et svar til: Kunstnerisk fag på C-niveau i 2. eller 3.g - Er det muligt?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.