Dansk

Side 2 - En københavner i jylland analyse

Brugbart svar (0)

Svar #21
02. juni 2015 af Anonym33 (Slettet)

#5
#3

Hej,

Jeg overvejer at gå op i dette essay til eksamen. -Er det til at gå til?

Hey - Jeg synes den var helt fantastisk at gå til eksamen i og fortryder ikke mit valg, man kunne gå i dybden med den og trække ting fra alle mulige vinkler ind i analysen! Synes helt klart du skal vælge den og hvis du får brug for hjælp er du velkommen til at skrive, jeg vil hellere end gerne hjælpe :)

-Glemte at "citér" dig, så var i tvivl om du ville se mit svar, så skriver det lige igen :)

Hej Tove

Jeg har skrevet en personlig besked til dig, håber du vil hjælpe:)


Brugbart svar (0)

Svar #22
02. juni 2015 af fund3r (Slettet)

Hej er der nogen der har analyseret essayet En Københavner i Jylland eller har nogle noter som de vil dele, for jeg har nemlig rigtig svært ved at komme videre med min analyse?


Brugbart svar (0)

Svar #23
03. juni 2015 af danso12 (Slettet)

Hej jeg har det sammen problem som dig, kan jeg måske se din analyse?


Brugbart svar (0)

Svar #24
04. juni 2015 af FrederikGT (Slettet)

Hejsa alle sammen hvis nogle har analyseret en københavner i jylland må i meget gerne sende den til mig på min mail: [email protected] eftersom jeg har meget svært med at komme videre så jeg kan bruge jeres analyse som inspiration :)

På forhånd tak.


Brugbart svar (0)

Svar #25
04. juni 2015 af PN1298 (Slettet)

Er der ikke nogen der ville dele sin noter eller analyser om ''En københavner i Jylland'' til mig skal op på tirsdag kunne godt bruge lidt ekstra til min egen.

Send gerne på min mail : [email protected]


Brugbart svar (0)

Svar #26
09. juni 2015 af ceciliefalster (Slettet)

hej jeg har også valgt at gå op i `` en københavner  jylland ´´ og tænke på om der var nogen som ville sende mig deres analyse, mangler lidt inspiration på forhånd tak :) 


Brugbart svar (0)

Svar #27
25. april 2016 af Hovte

Hejsa. Hvis der er nogle, som har en analyse af ''En Københaver i Jylland'', så må i meget gerne sende en analyse til mig


Forrige 1 2 Næste

Skriv et svar til: En københavner i jylland analyse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.