Dansk

Side 2 - Dansk stil: NOGEN DER VIL RETTE MIN STIL? HJÆÆÆLP?

Brugbart svar (1)

Svar #21
30. august 2014 af Anonyyyym

Folk har virkelig et stort problem herinde!! 
Han spørger om et simpelt spørgsmål og det eneste i gør er at dræbe hans opslag! Hvis i ikke vil hjælpe ham så hold jer fra opslaget! 


Brugbart svar (0)

Svar #22
30. august 2014 af Ganymedes

#21

Det eksempel ville jeg også have fulgt for længe siden, hvis ikke hun var begyndt at skrive personligt rettet mod mig.


Svar #23
30. august 2014 af aliniskandar (Slettet)


øøøh undskyld mig, lad vær med at spamme mig med dine unyttige kommentarer tak, fordi jeg er ved at blive lidt træt af det og hun har faktisk et navn at du ved det!


Brugbart svar (0)

Svar #24
30. august 2014 af Therk

Du har ikke vedhæftet din opgave.


Brugbart svar (0)

Svar #25
30. august 2014 af Anonyyyym

#23


øøøh undskyld mig, lad vær med at spamme mig med dine unyttige kommentarer tak, fordi jeg er ved at blive lidt træt af det og hun har faktisk et navn at du ved det!

Var det til mig?


Brugbart svar (0)

Svar #26
30. august 2014 af Ganymedes

#25

Nej, det var mig - siden jeg skrev "hun" markeret, hvilket jeg kun gjorde, idet du skrev "han" og "hans". Men hvis aliniskandar (som jeg principielt gik ud fra var et brugernavn og ikke hendes rigtige fornavn) foretrækker at blive benævnt som hankøn, er det da fint med mig.

#23

Jeg skal med glæde undlade at kontakte dig igen, undskyld forstyrrelsen.


Svar #27
30. august 2014 af aliniskandar (Slettet)

#24

Du har ikke vedhæftet din opgave.

Hej skal jeg sende den? :)


Svar #28
30. august 2014 af aliniskandar (Slettet)

#21

Folk har virkelig et stort problem herinde!! 
Han spørger om et simpelt spørgsmål og det eneste i gør er at dræbe hans opslag! Hvis i ikke vil hjælpe ham så hold jer fra opslaget! 

Hej tusind tak for støtten :) btw jeg er en pige ;)


Forrige 1 2 Næste

Skriv et svar til: Dansk stil: NOGEN DER VIL RETTE MIN STIL? HJÆÆÆLP?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.