Dansk
simpelt spørgsmål, har i læst hans tekst???
hej venner :) håber i har det godt der ude!
mit simple spørgsmål er har i læst en tekst der hedder
" En klasse kammerat -eller tyve år efter" af Dan turrel?
hvis i har så plzz svare tilbage:) har brug for jeres hjælp:)
ps: håber jeres nytårsaften var god:D
Svar #1
04. januar 2015 af rakijovic
Hvad så hvis vi har?
"Hej, venner! Jeg håber I har det godt derude! Mit simple spørgsmål er: Har I læst en tekst der hedder "En klassekammerat – eller tyve år efter" af Dan Turèll? Hvis I har, så plzz svar tilbage. Jeg har brug for jeres hjælp. PS. Jeg håber jeres nytårsaften var god."
Man 'svarer ikke tilbage'. Man svarer på noget, eller man besvarer noget. Hér ville jeg dog snarere skrive noget i stil med " ... så giv lige en melding(, tak)."
► Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||
► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! ◄
Svar #4
14. januar 2015 af rakijovic
Tog det dig ti dage at fremtrylle dét intelligente svar, o store orator?
(Husk tiltalekomma i #2, nutidsformen af at spørge er ikke spørg, men spørger. Spørgsmål skal afsluttes med, ja, spørgsmålstegn, en ny sætning begynder med stort begyndelsesbogstav, og endelig mangler der udbrudskomma før tak. En anden ting: eftersom du fremsætter din forespørgsel i et offentligt forum, må man vel sige at den rager os allesammen.)
► Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||
► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! ◄
Skriv et svar til: simpelt spørgsmål, har i læst hans tekst???
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.