Debat

Hvilket træningsprogram skal jeg følge?

22. januar 2015 af oscargerhard

Jeg er begyndt at styrke træne, og vil gerne have inputs fra andre, der gør det samme. Hvilke programmer følger I ?


Svar #1
22. januar 2015 af oscargerhard

Jeg har læst om Mike Chang's træningsprogram, men jeg ved ikke om der er andre, der er bedre end hans.


Brugbart svar (0)

Svar #2
22. januar 2015 af Moderatoren

Det kommer vel an på dine ambitioner og mål. 

Hvad er dine ambitioner og mål?


Brugbart svar (0)

Svar #3
22. januar 2015 af anonym000

Ad #1

Chang er nok en af de mest bedrageriske "fitnessguruer". Jeg forstår ikke hvorfor folk ikke kan gennemskue personer som Chang. Du skal sætte dit lid til videnskaben. 

Jeppe101 har ret: det kommer an på dine mål.

- - -

...............


Brugbart svar (0)

Svar #4
22. januar 2015 af Moderatoren


Brugbart svar (0)

Svar #5
22. januar 2015 af SeP0612 (Slettet)

Undskyld jeg skriver i dit indlæg, jeg vil fx gerne prøve og se om jeg kan tage 15-20 kilo på til den 5 august i år er det muligt? Vejer pt 60 kilo og har svært ved at tage på. Evt en kur eller andet jeg kan følge ? Træner pt 5 gange om ugen men det går lidt langsomt har været i gang i 2 måneder nu.

Svar #6
23. januar 2015 af oscargerhard

#4 Det er ikke min tråd. Men tak for linket.

Standard er det godt at spise sukker - jeg spiser en mars - inden jeg træner, fordi så har jeg mere energi. 


Brugbart svar (0)

Svar #7
23. januar 2015 af Moderatoren

#6

Hvis du ikke svarer, så er der ingen der kan hjælpe dig med dit oprindelige spørgsmål.


Brugbart svar (1)

Svar #8
23. januar 2015 af anonym000

Ad #6

Ad: "Standard er det godt at spise sukker - jeg spiser en mars - inden jeg træner, fordi så har jeg mere energi. "

Husk også at drikke ca. to liter Coca Cola og 5-6 chesseburgere lige inden træning. Dette vil give dig nok energi til at løfte hele fitnesscenteret!

;-)

- - -

...............


Brugbart svar (0)

Svar #9
23. januar 2015 af SeP0612 (Slettet)

Tænker det ikke hjælper mig med at tage på #8 :D


Skriv et svar til: Hvilket træningsprogram skal jeg følge?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.