Tysk

Rettelse af tysk sætninger

14. november 2015 af Studerendee (Slettet) - Niveau: 9. klasse
Hej er der nogle der vil rette disse tysk sætninger?

Her er oversættelsen på dansk:

Jeg vil gerne skrive om brødrene Bethke. De var 3 brødre, Holger, Ingo og Egbert. Brødrene var nysgerrige efter at se, hvordan folk i Vestberlin levede, og ville af derfor gerne over muren.. Deres flugt var meget kompliceret, fordi de selv var nød til at bygge flyene, som skulle være deres billet over muren. Da det lykkedes dem at bygge flyene, skulle de farve flyene i samme farver som man farvede de russiske militærfly med, og derefter kunne deres plan gå i gang.

Ich möchte über die Brüder Bethke schreiben. Sie waren drei Brüder, Holger, Ingo und Egbert. Die Brüder waren neugierig zu sehen, wie die Menschen im Westen Berlins am Leben war, und sie möchte die Maue überfliegen. Ihr Flug war sehr kompliziert, weil sie selbst waren gezwungen, die Flugzeuge die ihr Ticket über die Mauer wäre zu bauen. Wenn sie es geschafft Flugzeuge, um den Farbebenen in den gleichen Farben bauen wie Sie mit farbigen das russische Militär und dann konnte ihren Plan zu starten. Zuerst flog Holger und Ingo Richtung Westen Berlins, und da gab es nur Egbert zurück, beschlossen sie, Egberts Flucht zu helfen

Brugbart svar (0)

Svar #1
14. november 2015 af Stygotius (Slettet)

Den har du fået rettet af mig allerede tidligere.

............Dér hvor jeg kommer fra, hedder det "tyske sætninger"

Skriv et svar til: Rettelse af tysk sætninger

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.