Dansk
Har brug for hjælp til en Redegøresel!:)
jeg skal have lavet en redegørsel over den her tekst men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvordan jeg skal starte og hvad jeg skal huske. jeg har læst på nettet omkring det uden held dog.
Så det ville være fantastisk hvis du ville bruge 5-10 minutter på det:)
"Udviklingen af nye billige og brugervenlige 3D-printere har sat gang i en bevægelse. Det gælder både hobby-folket, som har kastet sig over de nye spændende muligheder, 3D-printerne giver for kreative udfoldelser på køkkenbordet, og professionelle produktudviklere, der bruger 3D-print til prototyper og mindre produktserier. Men når 3D-printerne bliver hurtigere, mere præcise, og produkterne billigere, forventer iagttagere, at 3D-print inden for få år vil revolutionere den måde, vi udvikler og producerer produkter på. Ingeniøren følger udviklingen i artikler på nettet og i avisen"
Mvh Tobias
Svar #2
15. marts 2016 af Stygotius (Slettet)
-hvordan læser man omkring noget?? Betyder det at man læser alt muligt andet??
I min landsby læser man om noget.
Svar #3
15. marts 2016 af Tobi1996 (Slettet)
Hvad mener du med det Jeppe? jeg har da sat det ind som jeg skal have redegjort
Svar #4
15. marts 2016 af Moderatoren
Arha, ok. Mærkeligt at skulle lave en redegørelse for 6 linjer. Men du skal nok finde det vigtigste i teksten og så gengive det.
Svar #5
Også fandt jeg den tekst som jeg synes passede godt!:-)
Svar #6
15. marts 2016 af Moderatoren
Hvad mener du en redegørelse er?/Hvad er din definition på en redegørelse?
Svar #7
Svar #9
15. marts 2016 af SuneChr
Kig her
Bemærk også, hent som pdf:
8) Læs din tekst igennem og vær opmærksom på, at det er tydeligt for læseren, hvad skribenten mener. Læseren må ikke være i tvivl.
Svar #11
15. marts 2016 af Stygotius (Slettet)
Man laver en redegørelse for noget, -ikke en redegørelse over noget.
Skriv et svar til: Har brug for hjælp til en Redegøresel!:)
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.