Tysk
Hjælp - tysk opgave
Hej, da det er længe siden jeg sidst har haft/lavet tysk, har jeg meget problemer med en opgave jeg er igang med. Har lavet den først opgave (tror dog der er nogle fejl), men har meget svært ved opgave 2, da jeg ikke helt kan forstå teksten jeg skal læse. Håber der er nogen som kan og vil hjælpe :)
Svar #3
06. april 2016 af smisch
tak :)
- noget af det du har rettet, er opgaven, som jeg ike har noget med at gøre.
Opgave 1: a - f er spørgsmål jeg skal besvare, og mine svar står lige nedenunder hvert spørgsmål.
Opgave 2: Har kun svaret på 2 spørgsmål, da jeg ikke rigtig kan forstå teksten/artiklen. Den er opstillet på en meget mærkelig måde. - kan også se du har rette noget i den, og sat spørgsmåltegn, men det er ikke mig som har skrevet det :)
Svar #4
06. april 2016 af Stygotius (Slettet)
Jeg er godt klar over at du ikke har skrevet opgaveordlyden, men defor er der alligevel fejl i den.
Det hedder f.eks. "Aus diesem Anlass", -ikke "Zu".
Jeg har med rødt angivet hvad der er forkert, men jo ikke skrevet det rigtige. Det må du selv arbejde med.
Svar #5
06. april 2016 af smisch
Har faktisk også selv opdaget nogle fejl i opgaveordlyden, men det behøver jeg ikke at tænke på. Er glad for at du har vist, hvor jeg ar nogle fejl, så jeg selv kan prøve at rette det. Tak :)
Svar #6
-selv tak.
Hvis du kører helt fast, kan du godt skrive igen, og så skal jeg forklare dig hvori fejlene består.
.........Det må være en elendig tysklærer du har. Er det en folkeskolelærer?
Svar #7
06. april 2016 af smisch
Skal jeg nok, mange tak :)
Som sagt er det meget længe siden jeg sidst har haft tysk, og da jeg gerne vil have det opfrisket, har jeg valgt at tage til noget tysk kursus.
Svar #8
Hmm, ja, man må håbe at det er pengene værd, -ellers kan vi tale om det.
Skriv et svar til: Hjælp - tysk opgave
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.