Matematik

Rigtig gode noter til formelsamling

02. maj 2017 af larsgahuri (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej!

Jeg skal op til matematik afgangsprøven imorgen, og jeg har for at fylde mine tomme sider ud på min formelsamling, så jeg tænkte på om nogle af jer havde nogle gode noter jeg kunne skrive på. Lige pt. træner jeg til imorgen, men det kunne være godt med lidt backup via formelsamlingen. I kan vedhæfte billeder af jeres formelsamlingsnoter eller bare sende dem digitalt. Kunne i tænke jer at hjælpe mig? :)

På forhånd tak!


Brugbart svar (0)

Svar #1
02. maj 2017 af Mathias7878

Du kan finde alle formler på følgende link:
 

file:///C:/Users/Mathias/Downloads/120330-Formelsamling-matematik.pdf

- - -

 

 


Svar #2
02. maj 2017 af larsgahuri (Slettet)

Du skrev ikke noget link min ven, men du skrev din lokation af din egen PDF :P. Desuden har jeg allerede formelsamlingen jeg skal bare bruge gode noter så jeg kan være godt klædt på til prøven imorgen.


Brugbart svar (0)

Svar #3
02. maj 2017 af Mathias7878

Det er et link, som du godt kan gå ind på. Ja, det er en PDF, men det er også et link til en hjemmeside :D Linket virker i hvert fald for mig! :)

- - -

 

 


Svar #4
02. maj 2017 af larsgahuri (Slettet)

Den virker for dig fordi selve filen ligger på din computer. Det er bare en lokation for hvor den ligger på din PC. Hvis du vil uploade filen kan du trykke på vedhæft fil, også finde den på din pc. Kan ikke rigtig bruge din lokation til noget :D. Tak. :)


Brugbart svar (0)

Svar #5
02. maj 2017 af Mathias7878

Nå okay, så lærte man det :D 

Filen er vedhæftet :)

- - -

 

 


Svar #6
02. maj 2017 af larsgahuri (Slettet)

Kan ikke se nogen vedhæftet fil, er du sikker på du gjorde det ordentlig? :D


Brugbart svar (0)

Svar #7
02. maj 2017 af Mathias7878

Amen for pokker, nu er den vedhæftet :D

Fortsæt god dag ;) 

- - -

 

 


Brugbart svar (0)

Svar #8
02. maj 2017 af Mathias7878

Okay den giver åbenbart ikke at vedhæfte filen :D Giver op!

- - -

 

 


Svar #9
02. maj 2017 af larsgahuri (Slettet)

Hahhahahaa. Har du facebook min ven? Du kan sende den over der. Tak for din tid alligevel. Min facebook er her: https://www.facebook.com/kamal.awadi.7


Brugbart svar (0)

Svar #10
20. marts 2023 af Nat2023

@Mathias7878 Linket virker heller ikke for mig. Jeg skal op til matematikeksamen igen om et par måneder. Kan du eventuelt sende mig dine noter til din formelsamling f.eks over E-Mail? Min E-mail er: [email protected]

Skriv et svar til: Rigtig gode noter til formelsamling

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.