Almen studieforberedelse (AT)

AT Eksamen

04. juni 2017 af MarenMarie7228 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej,

Jeg skal snart til AT eksamen, og derfor vil jeg høre om der er nogle der har nogle gode råd til hvordan man klarer sig godt? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
05. juni 2017 af Bjarnesen (Slettet)

Have styr på dine metoder, og, hvordan DU har anvendt metoderne i DIT fag. Du skal være konkret. Nævne e.v.t. begrænsninger. Det vigtige er altså, HVORDAN du er kommet frem til din konklusion og ikke bare, HVAD du er kommet frem til.


Svar #2
06. juni 2017 af MarenMarie7228 (Slettet)

Okay. Tak! 


Brugbart svar (0)

Svar #3
06. juni 2017 af S28 (Slettet)

Hvis du har godt styr på dine metoder og kan forklare dem + det indholdsmæssige hægner sammen, skal det nok gå fint. Ved min AT-Eksamen spurgte de ind til nogle metoder som jeg ikke havde brugt, men ville have jeg alligevel skulle forklare dem. (Selvfølgelig inde for det fag jeg var oppe i, så vær sikker på du har styr på det)


Brugbart svar (0)

Svar #4
06. juni 2017 af nera

Lav et talepapir: først præsentér problemformuleringen og hvorfor du har valgt emnet. Brug derefter 3-5 minutter på delkonklusioner (i en kort version). Resten af din tid som så er 5-6 minutter bruger du på metodedelen. Det virkede meget fint for mig!


Skriv et svar til: AT Eksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.