Tysk

HJÆLP MED AT OVERSÆTTE MIT DANSK TIL TYSK

29. september 2017 af mathildeskov03 (Slettet) - Niveau: 8. klasse

Turen til Spanien, første dag

Om morgenen den 26. juli tog min familie og jeg til Spanien i en uge. Turen derned var ikke så spændende. Først skulle vi køre til Billund, det var rigtig kedeligt og det tog lang tid. Da vi ankom til Billund ventede vi på flyet, som skulle gøres klar, så vi kunne tage afsted.


Da vi ankom til lufthavnen i Spanien og kom ud, tog vi en taxa hen til lejligheden. Det tog kun 10 minutter ca. Vi blev sat af ude foran lejlighederne og så kom der en der hed Jesus og lukkede os ind. Vi fik vores nøgle, og med det samme vi kom ind i lejligheden, smed vi taskerne og ledte efter vores badetøj. Vi tog det på, og smed noget let sommertøj uden over. Vi fik pakket strandtasken og derefter skyndte vi os ned til stranden hvor vi bare skulle slappe af og nyde varmen.

Efter 4 timer og 30 minutter på stranden, gik Peter, Amalie, far og jeg op i centret efter en masse ting vi skulle bruge i løbet af ugen. Centret lå næsten lige rundt om hjørnet, vi fandt ud af det var MEGA stort. Der lå mange fede butikker og restauranter. Peter, Amalie og jeg besluttede os for, at tage i centret en af dagene for ,at shoppe. Efter vi havde handlet ind, gik vi tilbage til lejligheden hvor de andre også var gået op. Vi skulle alle have et bad.

Om aftenen gik vi ned mod byen for at spise aftensmad. Vi fandt en lækker spansk restaurant, der fik vi noget der hed paella, det smagte rigtig godt. Der blev vi indtil vi fandt ud af der lå en strandbar 500 meter ned mod vores lejlighed, så der gik vi hen og blev resten af aftenen.

Det var en super god dag, af at være den første. Vi var parrat til hele den næste uge, for vi havde allerede lavet fede planer.  

Hvis i vil hjælpe med at overæstte det til tysk, så del det over google drev eller mail med [email protected] <3 


Brugbart svar (1)

Svar #1
30. september 2017 af OliverHviid

Du har vist misforstået studieportalens formål.


Skriv et svar til: HJÆLP MED AT OVERSÆTTE MIT DANSK TIL TYSK

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.