Studievalg og videregående studie

Er det et krav at CV følger med på en kvote 2 ansøgning hos alle uddannelser?

11. marts 2018 af HMort (Slettet)

Som standard skal der følge et CV med når man laver en motiveret ansøgning, men jeg kan ikke se netop det krav hos ITU  (https://www.itu.dk/uddannelser/bacheloruddannelser/saadan-soeger-du-ind).

Ud fra det der står på ovenstående side, så lyder det umiddelbart som om, at man ikke skal inkludere sit CV. Men det kan jo godt være, at det er en standard praksis at uploade sit CV med sin kvote 2 ansøgning og at de derfor mener det ikke behøves at blive nævnt. Nogen der kan bekræfte dette? 

Med venlig hilsen.


Brugbart svar (0)

Svar #1
12. marts 2018 af guzbak

Jeg ville ringe ind og få det bekræftet. Men man kan jo sige at dit cv giver et overblik som er hurtigt og overskueligt ift dine relevante erfaringer. Så det er da et plus at inddrage :)
- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Brugbart svar (0)

Svar #2
12. marts 2018 af guzbak

Jeg ville ringe ind og få det bekræftet. Men man kan jo sige at dit cv giver et overblik som er hurtigt og overskueligt ift dine relevante erfaringer. Så det er da et plus at inddrage :)
- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Svar #3
12. marts 2018 af HMort (Slettet)

Jeg tænkte også på at ringe, men de bliver i øjeblikket bombarderet af opkald og mails. Det er også min egen skyld. Jeg skulle have fundet ud af dette for lang tid siden.


Brugbart svar (0)

Svar #4
13. marts 2018 af guzbak

Umiddelbart virker det ikke som om du behøver et CV. Men jeg ville prøve at få det bekræftet alligevel. Du kan måske finde en facebook gruppe for uddannelsen du søger ind på :)
- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Skriv et svar til: Er det et krav at CV følger med på en kvote 2 ansøgning hos alle uddannelser?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.