Almen studieforberedelse (AT)

HJÆLP AT EKSAMEN.

17. juni 2018 af TopShagger69 - Niveau: A-niveau

Hej,

Jeg skal op til AT eksamen i næste uge, og jeg er lidt i tvivl om hvilke ting, jeg skal komme ind på.

Jeg har hørt forskellige ting fra forskellige lærer...

Men jeg ville høre om, det er meningen, at man skal komme med nye undersøgelser til eksamenen, som ikke indgik i synopsen. (F.eks. har jeg fagene historie/kemi - så bruge krudt på at perspektivere til en senere historisk periode, hvor samme problemstilling er relevant) Og i så fald er det, det man måske skal bruge de sidste 15 minutters dialog til.

Eller skal man bare holde sig til de spørgsmål og fokuspunkter, man havde med i sin synopsis.

Jeg ville elske at høre jeres meninger.

Tak på forhånd!


Brugbart svar (1)

Svar #1
17. juni 2018 af Køb (Slettet)

Jeg brugte det materiale jeg fik af mine lærer. Det kan du sagtens bestå med. Du skal være opmærksom på, at lærerne ikke har læst eller hørt om det ekstra materiale du tager med ind til eksamen, hvilket giver dem frie tøjler til at udspørger ind til det. Derfor skal du være forberedt på det


Brugbart svar (0)

Svar #2
29. juni 2018 af HFNU (Slettet)

Køb, hvis det er hvad er det for NOGET MATERIALE du henviser til. Jeg skal også op til en AT eksamen, nemlig


Brugbart svar (0)

Svar #3
04. juli 2018 af HFNU (Slettet)

Eller spurgt på en anden måde: " Det ekstra materiale", du henviser til?


Skriv et svar til: HJÆLP AT EKSAMEN.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.