Studiejob

Er der ikke en venlig sjæl, der vil hjælpe??!

20. juni 2018 af Fiunar (Slettet)
Hey. Her til sommer skal, jeg til have Dansk A og Engelsk B på HF i Aarhus C. Jeg er ikke berettet til ordblindsundervisning eller at kommer på ordblindshold. Det har gjort at jeg fik 02 i Psykologi C og Samfundsfag B i år. Begrundelse for den dårlig karakter “usikker”. Jeg uddannet SOSU-hjælper og har også læst til SOSU-assistent var ikke “usikker”, fordi jeg fik den hjælp jeg havde bruge for. På grund af en ulykke skal, jeg læsse videre. Jeg skal tage Psykologi C, Samfundsfag B om her til december. Dansk A og Engelsk B er til sommeren 2019. Jeg kan rigtige meget selv. Men jeg bruge for at få bekræftet, det jeg læst er rigtige forstået. Lærerne på skolen synes jeg stille for mange spørgssmåler og fortrækker at jeg stoppe.. Er der ikke en venlig sjæl, der vil hjælpe mig frivillige. Jeg er ikke rig. Jeg har på ingen måde syge forventninger til mig selv(karakter). Jeg vil ikke være en belastning. Vi mødes op i min skole.

Jeg vil være jer evig taknemlig og aldrig glem jer. Du gav mig jo en chance i forhold til VUC, hvordan kan man glem det.


Skriv et svar til: Er der ikke en venlig sjæl, der vil hjælpe??!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.