Studievejledning

Har du erfaringer med Jura Instituttet?

04. september 2018 af Demco (Slettet)

Hej!

Mit mål er at komme ind på jurastudiet men mit gennemsnit fra gymnasiet er ikke højt nok og skal derfor søge igenem kvote 2-ansøgningen.

I mine indledende forberedelser til kvote 2-ansøgningen, har jeg fundet et kursus der hedder Jura Akademiet ved en privatvirksomhed ved navn Jura Instituttet (1). På kurset bliver man undervist i 1 og 2 semesters pensum fra jurauddannelsen på Københavns Universitet. Efter at have været til et af deres introduktionsmøder omkring førnævnte kursus har jeg egentlig et fint indtryk af dem og deres produkt.

Uanset min opfattelse, vil jeg meget gerne høre fra nogen der har brugt Jura Instituttet og hvad Jeres erfaring var med det. Eller kender du nogen som har været på et af deres kurser?

Tak!

(1) https://jurainstituttet.dk/jura-akademiet-2/


Brugbart svar (0)

Svar #1
04. september 2018 af guzbak

Prøv evt. at kontakt studievejledningen, for at høre om de har erfaringeer med det. Det er ærgerligt at betale 17.000 kr for noget som måske ikke bliver taget i betragtning.

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Svar #2
04. september 2018 af Demco (Slettet)

Samtlige studievejledninger havde lukket i dag, så det er første punkt på morgendagens agenda men tak!


Brugbart svar (0)

Svar #3
05. september 2018 af guzbak

Held og lykke med det! :)
- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Skriv et svar til: Har du erfaringer med Jura Instituttet?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.