Generelt

Gode gymnasier i København

18. december 2018 af WonderWoman

Hej

Jeg skal til at vælge gymnasium, så jeg ville spørge, om I kender til nogle gode gymnasier i København-området.

Jeg er interesseret i naturvidenskabelige fag, så jeg tænker jeg vil vælge mat A, fysik A eller biotek A. Jeg tænker, at det enten bliver Gefion, Rysensteen, Sukkertoppen, Ørestad eller Københavns åbne Gymnasium.

Nogen, der har kendskab til gymnasierne?


Brugbart svar (1)

Svar #1
12. januar 2019 af guzbak

Har du prøvet at undersøge mulighederne for åbent hus eller studerende for en dag?

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Svar #2
14. januar 2019 af WonderWoman

#1

Har du prøvet at undersøge mulighederne for åbent hus eller studerende for en dag?

Ja, jeg har været på besøgsdag på Rysensteen, som jeg ikke rigtigt brød mig om. Jeg skal på besøgsdag på Sukkertoppen om nogle dage, fordi jeg kan vælge mellem stx og htx, hvis jeg skal læse medicin, men jeg ved ikke med Gefion og Ørestad. Nu er der gået noget tid, siden jeg skrev det her indlæg, så jeg har besluttet mig for, at Rysensteen og KG ikke er det rette for mig. Kender du noget til Ørestad og Gefion?


Brugbart svar (1)

Svar #3
14. januar 2019 af guzbak

Kender ikke til dem desværre. Men jeg læser medicin med stx baggrund og det har jeg været fint glad for :) htx kan man også sagtens tage, så bare vælg det du føler mest for. Uanset hvad skal det nok blive 3 gode år!
- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Skriv et svar til: Gode gymnasier i København

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.