Debat

til jer der går på gym - trøjer?

19. januar 2019 af hejjjjjjjjjj09

Hejjjj! 

Jeg skal starte på gym næste år og er lige nu igang med at tage rundt til åbent hus. 

Mange af skolerne jeg har været til åbent hus ved har trøjer med logos til eleverne. 

Jeg bor i en ret stor by, så tænkte at det måske ikke var helt normalt (?) Så ja.. undrede mig egentligt bare over om jeres gymnasier også har sweatshirts, t-shirts, tasker etc. med skolens logo på eller om det er noget der kun bliver gjordt på de større skoler? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
19. januar 2019 af 1Help1

Hej,
Trøjerne tager man kun på til åbent hus.
Det er for at vise, hvem der går på den skole og hvem man kan stille spørgsmål til.
Jeg var selv en hjælpe-elev til åbent hus sidste år, og som sagt så er trøjerne kun for at gøre det nemmere for de ankommende gæster at kunne vide, hvem de kan stille deres spørgsmål til.

Ellers tager man ikke sådan nogle trøjer på, når man skal til skole, hvis det var det, du tænkte på.


Svar #2
19. januar 2019 af hejjjjjjjjjj09

Tænkte ikke nødvendigvis på om man har dem på til dagligt. 

Blev bare nysgerrig! Her er det altså ikke kun ved åbent hus, at de har dem på. 

Ved min brors gym får hver klasse deres egen hoodie som de selv skal designe med logo, årgang, studieretning etc.etc. 

Ved de to gymnasier jeg har besøgt indtil videre havde de allesammen t-shirts på. Man kunne som elev/lærer/forældre etc. også købe hoodies, idrætstrøjer, tshirts, tasker mm. 


Brugbart svar (0)

Svar #3
19. januar 2019 af 1Help1

Når det ved jeg sgu ikke noget om.
Vi har først designet vores egne t-shirts/hoodies osv. først nu i 2.g, da vi snart skal til studietur.
Her på vores gym designer vi vores t-shirts/hoodies kun i 2.g, når vi skal tage til studietur.

Måske er det på samme måde med de andre gym, som du har besøgt.
Men hvis 1.g'er også havde t-shirts og hoodies, så kan jeg ikke kommet på noget andet. :)
Men hvorfor ikke spørge din bror, hvis du ikke allerede har gjort det. 


Svar #4
20. januar 2019 af hejjjjjjjjjj09

Haha har selvfølgelig spurgt ham, han sagde at det bare var noget de gjorde i 1.g. efter introforløbet for at vise skabe et bånd med klassen man var endt i... Idk, han går så også i 3.g nu så det kan godt være at der var nogle andre/flere grunde til, at de får trøjerne, som han bare har glemt. 


Brugbart svar (1)

Svar #5
20. januar 2019 af OliverHviid

Jeg gik på et gymnasie af "normal" størrelse. Jeg kan huske, at vi et par uger inde i 1.g fik nogle trøjer med vores gymnasiums logo på, men ellers har jeg ikke oplevet noget lignende.


Skriv et svar til: til jer der går på gym - trøjer?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.