Matematik

Generaliseret lineær model (GLM)

13. marts 2020 af kgsklo - Niveau: Universitet/Videregående
Hej alle
Nogen der har styr på emnet GLM i forhold til noget residualplot, pp-plot og generelt fordelinger på Rstudio?
Står nemlig og har brug for hjælp, men inden jeg uddyber hvad jeg skal have hjælp i, ville jeg lige vide om der var nogen herinde, der kendte til emnerne og værktøjet Rstudio? :-)

Brugbart svar (0)

Svar #1
13. marts 2020 af Anders521


Svar #2
13. marts 2020 af kgsklo

Jeg prøvede ellers at gøre det klart, at jeg søgte en person som kunne hjælpe. Jeg har jo ikke skrevet hvad jeg søger hjælp til endnu, da det er lidt mere indviklet end bare at tegne plottene...

Brugbart svar (0)

Svar #3
14. marts 2020 af Anders521

# 2 Pt. synes der ikke at være nogen på studieportalen at være fortrolig med dit emne og program og derfor var henvisningen til hjemmesiden i #1 blot et forsøg på hjælpe dig. Hvis du er utilfreds med mit svar, havde det været bedre at ignorere det frem for at give den tilbagemelding i #2. Husk på at der er tale om frivillig lektie-hjælp


Svar #4
14. marts 2020 af kgsklo

Det handler ikke om at være fortrolig. Hjælpen er bare lidt mere indviklet end normalt, og derfor kan det godt tage tid at formulere hjælpen her på siden.

Brugbart svar (0)

Svar #5
14. marts 2020 af Anders521

# 4 Jeg står fast ved indholdet i #2. Desuden vil jeg minde dig om et punk vedr. oprettelse af et indlæg i SP

Beskriv så præcist som muligt hvad du har problemer med. Gør rede for hvad du ved, og hvad du ikke ved. På den måde undgår du, at lektiehjælperen bruger tid på at forklare ting, som du i forvejen er bekendt med. Dette illustrerer også, at du har tænkt over opgaven, hvilket ofte giver hurtigere og bedre svar.

Gerne husk dette fremover. Andre punkter vedr. oprettelse af et indlæg i SP kan læses neden for.

https://www.studieportalen.dk/information/terms/forumthread


Svar #6
14. marts 2020 af kgsklo

Selvom du prøvede at være flink ved at prøve at hjælpe, var det ikke til hjælp. Jeg stiller et spørgsmål, så hvis folk finder spørgsmålet for tyndt, kan de bare lade vær med at svare. Det var et relativt enkelt spørgsmål, som jeg ville have svar på, nemlig om nogen havde styr på disse emner.
Jeg er lidt ligeglad med, at du remser informationer om indlæg her på sp op.

Svar #7
14. marts 2020 af kgsklo

Hjælpen jeg søger er lidt kompliceret end bare en enkel matematikopgave, og derfor ville jeg ikke bruge 10 min på at forklare min tilstand, hvis det så alligvel viser sig ingen kan hjælp.
Fortsat god dag :)

Skriv et svar til: Generaliseret lineær model (GLM)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.