Dansk

Hvordan blev DU god til at skrive kronikker?

22. april 2022 af inaktiv - Niveau: A-niveau

Ja, som titlen på spørgsmålet siger, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan I er blevet gode til at skrive en kronik, selv når det var et emne i ikke vidste så meget om eller måske ikke havde de store holdninger til.

Jeg tænker nemlig allerede at jeg gerne vil øve mig på at skrive kronikker nu her, da jeg ikke er den bedste til at analysere, langt fra faktisk. Derfor tænker jeg det er lettere at lære at skrive en god kronik end det er at lære at skrive en god analyse af en tekst. Jeg læser ikke meget og hvis jeg skal være ærlig, så kommer jeg heller ikke til det over det næste år indtil jeg er færdig. 

Alligevel vil jeg gerne høre om det her er et godt nok valg, fordi det kan jo være at det i realiteten er lettere at skrive en god analyse end en god kronik. Selvom man ikke ligefrem er den bedste til at læse mellem linjerne. 

Det skal også lige siges at jeg heller ikke er en der er særlig god til at udtrykke mine holdninger heller.

Tak på forhånd :)


Skriv et svar til: Hvordan blev DU god til at skrive kronikker?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.