Generelt

Er der en faglig måde at beskrive, at man kender den person man interviewer?

28. april 2022 af ayaen

Jeg er i gang med at lave synopsis til min Eksamensprojekt (HF-Enkeltfag), og har lavet en interview, med en person som jeg kender rigtig godt.

Jeg vil gerne hurtigt nævne under kildekritik/fejlkilde, at jeg kender hende, og kan derfor være lidt "biased".

Jeg har selfølgelig sørget for at være så neutralt som muligt, men synes alligevel at det vil være godt at nævne det.

Ps. undskyld sproget, jeg kommer ikke fra Danmark!


Brugbart svar (0)

Svar #1
28. april 2022 af hffærdig20222 (Slettet)

#0

Jeg er i gang med at lave synopsis til min Eksamensprojekt (HF-Enkeltfag), og har lavet en interview, med en person som jeg kender rigtig godt.

Jeg vil gerne hurtigt nævne under kildekritik/fejlkilde, at jeg kender hende, og kan derfor være lidt "biased".

Jeg har selfølgelig sørget for at være så neutralt som muligt, men synes alligevel at det vil være godt at nævne det.

Ps. undskyld sproget, jeg kommer ikke fra Danmark!

Husk den faglige begrundelse 


Svar #2
28. april 2022 af ayaen

Ja jeg glemte at nævne mit spørgsmål igen i selve spørgsmålet, men det var lige præcist det: hvordan begrunder jeg det, at jeg kender hende, på en faglig måde?


Brugbart svar (0)

Svar #3
28. april 2022 af hffærdig20222 (Slettet)

#2

Ja jeg glemte at nævne mit spørgsmål igen i selve spørgsmålet, men det var lige præcist det: hvordan begrunder jeg det, at jeg kender hende, på en faglig måde?

Hvilke fag har du valgt ?


Svar #4
28. april 2022 af ayaen

Psykologi og religion :)

Brugbart svar (0)

Svar #5
28. april 2022 af hffærdig20222 (Slettet)

#4 Psykologi og religion :)

Dit interview kan du bruge til at belyse din problemstilling - Hvis dit interview har handlet om hvordan han/hun har oplevet en bestemt begivenhed eller hvad hun/han tænker om et  bestemt emne. 


Skriv et svar til: Er der en faglig måde at beskrive, at man kender den person man interviewer?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.