Dansk

Hjælp mig med at finde en god bog/artikel???? DET HASTER

11. maj 2023 af SkolleNørd - Niveau: C-niveau

Hej
Er der nogle som kan hjælpe eller anbefale nogle kilder, som jeg kan perspektivere ud fra?
Det skal være om kønsdebaten, som fandt sted i datiden, omkring 1970’erne og lignende, da jeg skal oerspektivere det til Vita Anderesen samling af digte..


Brugbart svar (0)

Svar #1
12. maj 2023 af Moderatoren

Prøv at kigge inde på https://kvinfo.dk/


Brugbart svar (0)

Svar #2
12. maj 2023 af Stygotius

Du kan sammenligne (perspektivere) det med/til digte af Charlotte Strandgaard, f.eks. fra samlingen "Næsten kun om kærlighed" fra 1977, bl.a. digtet  "Det fri forhold eller den fri konkurrence". Det er fremragende.


Svar #3
12. maj 2023 af SkolleNørd

#2

Du kan sammenligne (perspektivere) det med/til digte af Charlotte Strandgaard, f.eks. fra samlingen "Næsten kun om kærlighed" fra 1977, bl.a. digtet  "Det fri forhold eller den fri konkurrence". Det er fremragende.

Hej

Ved du hvad ''abort'' handler om fra Vitas samling?


Brugbart svar (0)

Svar #4
13. maj 2023 af Stygotius

Nej, men læs det dog  selv !!


Svar #5
13. maj 2023 af SkolleNørd

#4

Nej, men læs det dog  selv !!

Jeg er altså ikke en der spørger, fordi at jge ikke vil lægge tid i det. Deridmod spørger jeg, da jeg ikke forstår meningen med dette digt, men at hvis jeg måske kunne få et resume og forstå det noget bedre, vil det give et bedre svar fra mig. Ingen grund til udråbstegn.


Svar #6
14. maj 2023 af SkolleNørd

#1

Prøv at kigge inde på https://kvinfo.dk/

Kan du anbefalde et link til noget med rollefordelinger inde på denne hjeemside?

Jeg har allerede kigget en dele gange, men kan ikke få fundet noget om roller.


Brugbart svar (0)

Svar #7
15. maj 2023 af Moderatoren

Nej, jeg forestiller mig bare, at der er kilder på den side.


Skriv et svar til: Hjælp mig med at finde en god bog/artikel???? DET HASTER

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.