Resultater: 19181 til 19200 af 436513
-
Projektopgave - Tegneserieprogrammer
ForumindlægJeg har en projektopgave (9. klasse) om "Danskere i krig", hvor jeg danner en gruppe med to andre personer. Vi har valgt delemnet "konsekvenser", altså de pårørende, psykisk+fysisk mén etc. Produktet regner vi med bliver en tegneserie med de problemstillinger der er i forh... -
"De betyder mest" på tysk
ForumindlægJeg er i tvivl om, hvordan man siger "De betyder mest" på tysk. Jeg er ikke sikker på, om "mest" er omsagnsled til grundled og derfor ikke skal have nogen endelse, eller om det hedder "am meisten" eller "der meiste". Nogen der kan hjælpe mig med at lave sæt... -
hvordan er det nu man deler...?
Forumindlæg722 : 6 = ? er der nogen der vil hjælpe mig. p.s jeg går i 6 kl. ºωº -
hjælp
ForumindlægHej jeg har vedhæftet en fil håber i kan hjælpe mig med opgaven :) -
enkle spørgesmål
Forumindlæghvorfor er der kalk i dansk undergrund (jeg hved godt hvorfor man kan ikke finde en forklaring ) -
en dum ligning!
Forumindlæghej med jer.. en lignnig driller mig lidt... vil i være sød og prøve den?4x-6/5 = 0,8x-1,2???jeg har prøvet mange gange men synes bare det ser meget forkert ud... h -
en dum ligning!
Forumindlæghej med jer.. en lignnig driller mig lidt... vil i være sød og prøve den?4x-6/5 = 0,8x-1,2???jeg har prøvet mange gange men synes bare det ser meget forkert ud... h -
en dum ligning!
Forumindlæghej med jer.. en lignnig driller mig lidt... vil i være sød og prøve den?4x-6/5 = 0,8x-1,2???jeg har prøvet mange gange men synes bare det ser meget forkert ud... h -
Innocence and Experience
ForumindlægEr der nogen der kan komme med gode ideer til en en lille historie med emnet innocence and experience?? Det vil være en stor hjælp :D -
Pizzaskære, eller pizzaskærer??
ForumindlægHjææælp.. Hedder det pizzaskære eller pizzaskærer? Sidder til en familiefest og diskuterer dette. -
Hjælp til mat. opgave
ForumindlægHej,Har siddet og puslet i længere tid nu med opg. 4.017 i Eksamensopgaver i matematik og er ikke kommet så vidt. Opgaven lyderLøs ved beregning 2 * e^(2x) + 7 * e^x - 4 = 0 -
olympisk ridning 1990
Forumindlægher er lige en opg som er lidt svær for mig at forstå:Rytterne skal trække lod mellem at antal heste.antallet beregnes således: 1 hest pr. 2 ryttere + 1 hest pr. påbegyndt gruppe af 10 ryttere.a) Hvor mange heste skal der være til 22 ryttere? ("den har jeg fået til 14")En af de hest... -
Oversættelse..
ForumindlægHej - Jeg er lige startet i 1G for et stykke tid siden, og har fået en oversættelse for, det meste af det er let nok, dog er der 1 ting der ikke står i bogens ordbog så er lidt blank..Here goes;(11 millions dans la région d'I(med ^ over)le de France)Kan godt være det bare er mine tømmermænd d... -
indfald og brydningsvinklen + andet guf
Forumindlæghttp://bigup.peecee.lir.dk/view.php?id=1415Da jeg har været syg, har jeg ikke været til de sidste 3 fysik timer, og har derfor nogle problemer med opgaven...Håber I kan hjælpe mig. -
Weekendavisen - Målgruppe
ForumindlægHvilken målgruppe har weekendavisen? Eller rettere sagt hvilke typer folk læser rent faktisk weekendavisen? -
Funktioner
ForumindlægTjek venligst billedet jeg har vedhæftet.. Der står opgaven på :o) Kan slet ikke komme i gang med opgaven.. Hvordan finder jeg dem ? På forhånd tak.. -
Engelsk billedsprog.
ForumindlægHej Jeg er i gang med et engelsk essay, hvor jeg er kommet til en sætning, hvor jeg gerne ville ha' putter noget billedsprog ind, da det jo giver godt. På dansk vil man sige "at stå i lort til anklerne" er der noget som minder om det på engelsk? - På forhånd tak. -
Jeg vil tale om !! EN SÆTNING
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med en sætning??! --> vi vil tale om kirkerne <-- det kan jeg ikke sige på fransk! PLEASE er der ikke nogen som hurtigt kan svar', da jeg skal aflevere en stil i aften :/ PÅ FORHÅND TAK (: -
Verdensbilleder
ForumindlægHvordan forklarer Aristoteles årstiderne, månefaserne og dag og nat i hans geocentrisk verdensbillede? -
cos, sin hvor kommer det fra ?
ForumindlægHey har tænkt over hvordan man egentligt har fundet frem til funktionerne cos og sin og hvordan lyder forskriften....hvor stammer det fra ? Håber der nogle der kan svare eller henvise til nogle sider eller ligende mange tak
