Resultater: 19781 til 19800 af 436513
-
Litterærartikel
ForumindlægHej, sagen er den at jeg skal have afleveret en dansk litterær artikel i aften, og har simpelthen alt for stress med at nå at lave den, da jeg rejser imorgen tidlig! Ville derfor høre om det er muligt at få en til at lave den for mig for betaling selvfølgelig! Den er sat på 5 elevtimer og det s... -
differentialligning
ForumindlægJeg kan ikke genkende løsningsformlen til denne differentialligning. Er der nogen der kan genkende differentialligningen? Jeg ønsker ikke at kende løsningen, men bare formlen. -
Engelsk oversættelse please hjælp!
ForumindlægNår hun gjorde rent i hans værelse, bemærkede hun undertiden, at der var spor af brændt tøj i kaminen. Det undgik heller ikke hendes opmærksomhed, at når alle de andre i huset diskuterede det sidste grufulde mord, viste han ringe interesse eller slet ingen. De to gamle mennesker var rystede. Kunn... -
rumfang
Forumindlæghej hvis et lokale rummer 247,68m2 og der kan være 24 personer hvor mange centimeter kan loftet sænkes når man ønsker at lokalet skal benyttes af 22 personer tak -
Tysk-rettelse af stil...Tak!
ForumindlægHej, er der en der vil rette dette.. Tak!Um 06.30 Uhr stehe ich auf. Ich Wäsche mich an die Toilette und danach frisiere ich meine Haare und lege Make-up. Zuletzt ziehe ich an. Heute will ich gut angezogen sein.Um 07.00 Uhr isst ich frühstücke mit meine Mutter und währenddessen sprechen wir von w... -
lille fysik hjælp
Forumindlæggod aften (: En lysstråle sendes ind mod et spejl med en indfaldsvinkel på 25°. Fra spejlet reflekteres lysstrålen og rammer derefter en rektangulær plexiglasklods. Klodsens sider er parallelle med spejlet. Lysets hastighed i plexiglasset er 3/4 c. Lyset passerer gennem klodsen og kommer og u... -
Er du en ægte NØRD? - HJÆLP!
ForumindlægOpgave: Bestem alle talsæt (a, b, c) af positive hele tal, hvor b2 fås ved at man fjerner sidste ciffer i c2, og a2 fås ved, at man sidste ciffer i b2. Håber der er en, der kan hjælpe mig :) -
Hurtig hjælp til fransk
ForumindlægHej :D Hvordan siger man: " Er der.." fx "På billedet ER DER en mand."? Tak på forhånd. -
Reducér udtrykket
ForumindlægReducér udtrykket: 10*a*b5 / 5*a*b2 Hvad starter jeg med at gøre? Er ikke så god, når det gælder brøker... -
bruttoprimærproduktion (BPP) og nettoprimærproduktion (NPP)
ForumindlægHeey people. Er der nogen der kan forklare mig hvad der forstås ved bruttoprimærproduktion (BPP) og nettoprimærproduktion (NPP) -
hjælp til fysik!
ForumindlægHej folkens....Jeg har problemer med opgaven forneden.. opg 8.6 fra fysikkens verden2...håber der er nogle der kan komme med bud på hvordan jeg ska løse...Et gitter med 600 streger pr. mm. befinder sig nede i vandet i et kar. Lys med bølgelængden 486 nm i luft sendes ind i vandkarret og afbøjes i... -
Beregning af forsæbningstal - begrundelse
ForumindlægHej studieportalen! Jeg skal lave en opgave i kemi, hvor jeg skal vise, at forsæbingstallet for kakaosmør i et forsøg er 195mg/g fedt. Jeg får det rigtige resultat og det hele ud fra bilag. Dog skal man tage differencen af to titreringer, når man bestemmer stofmængden KOH, og vores lærer kræver e... -
hjælp til lidt sjov
Forumindlægjeg har en cirkel jeg skal skrive de mørke punktmængder aog b på mængdeform hvis jeg har en cirkel der har c i o,0 (origo) og den er 2 på koordinaten hele veje rundt hvordan skriver jeg det i mængdeform -
Svær fransk oversættelse!
ForumindlægHey! Jeg har prøvet at oversætte denne meget svære franske tekst, men er rimelig meget i tvivl om hele teksten, da jeg stinker til fransk :( Nogen der har lyst til at kigge den igennem?På forhånd tusind tak!!Dansk:Jean Dutourd (1920-) er en meget alsidig forfatter, der er svær at sætte i bås. Et ... -
Hvad synes i ?
ForumindlægBør FN stille betingelser for at være medlem? Jeg synes, at der bør stilles betingelser for, at man kan være medlem af FN. Men jeg kan ikke lige begrunde hvorfor. Så ville jeg lige høre hvad i synes om det? :) Det kan være jeg for nogen ideer? :) Tak på forhånd :D -
Modsætninger?
ForumindlægJep har fået denne opgave:"Undersøg en eller flerens 'tekster' (fx en avis- magasinreklame, film roman novelle osv.) mht brugen af modsætninger som organisationsprincip for indretningen af det fiktive univers"Så tænkte på om der var nogen der havde en ide til hvad der var godt a... -
Funktion
ForumindlægHej, jeg har en opgave, som jeg ikke helt kan finde ud af. Håber i kan hjælpe mig. Opgaven er vedhæftet, tak på forhånd! -
rettet spørgsmål.. hjælp
ForumindlægHej. Jeg er igang med mit projektopgave, som handler om min uddannelse. Lige nu er jeg igang med at skrive spørgsmål til en psykologistuderende, som jeg skal interviewe, men så vil jeg lige spørge jer, om mine spørgsmål er gode nok, og godt nok formuleret? -kunne være dejligt, hvis I gad at hjælp... -
Isolering
ForumindlægHej..Skal have isoleret t, og derefter d i dette udsagn. Men kan simpelthen ikke få det til at passe, når jeg så prøver at sætte tal ind i dem... Håber i kna hjælpe!Udsagnet:M = (pi/16)*t*d^3(pi/16 er skrevet op på brøksstreg) -
differentialligninger! HASTER!!
Forumindlægbestem til differentialligningen dy/dx-3y=ex den løsning, hvis graf i punktet P(1,f(1)) har en tangent parallel med ligningen y=x-5
