Matematik
løs ligning
25. august 2013 af
Lincoln (Slettet)
-
Niveau: A-niveau
Jeg er usikker på hvordan jeg skal regne på følgende ligning. Det skal gørers i hånden så kan.desværre ik bruge solve. 3/x-x/3=0...... Skal jeg bruge nul reglen eller skal jeg brug en brøk regel først?
Svar #3
25. august 2013 af Lincoln (Slettet)
Svaret skal helt være at x=3 eller x=-3. . . Det får alle i min klasse, men jeg ved ik hvordan?
Skriv et svar til: løs ligning
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.
